Finlayson, mitä on tekeillä!?
Finlayson on muuttunut aivan omituiseksi firmaksi!! Eivät vastaa viesteihin, eivät poista laskua Klarnalta, vaikka ovat vastaanottaneet avaamattomat lakanat jo kaksi ja puoli viikkoa sitten. Mistä on kyse!? Trustpilotissa murskaavat arviot..
Kommentit (8)
Miksi ostat jossain itä-euroopassa tai Turkissa tehtyä ala-arvoista lakanaa? Itse tilaan vain egyptinpuuvillaisia luksuspetivaatteita Englannista.
Oletko mies, ja tietävätkö sen siellä Finlaysonilla?
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies, ja tietävätkö sen siellä Finlaysonilla?
?? hmm. tähän asti olen ollut ihan ehta nainen. :)
Meinaatko, että dissaisivat miehiä?
Finlayson on tosiaan ottanut pääteemakseen "woken", vaikka yhtä lailla tuottavat nykyään sekundaa. Tärkeintä on miellyttää wokeja, joilla ei ole varaa ostaa heidän tuotteitaan.
Ennen ostin Finlaysonia, nyt äänestän jaloillani.
Kumma juttu ettei Finlayson menesty, vaikka otti teinitytöt näköjään kohderyhmäkseen?
Keskiluokkaiset ei jaksa mitään seksuaalivähemmistöihin ja tummaihoisiin kohdistuvaa alentuvaa ja läpinäkyvää toimintaa. Teinitytöt ehkä vielä ajattelee alentuvasti muista ihmisryhmistä, eivät keskiluokkaiset.
Siksi tuo Finlaysonin markkinointi onkin niin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Finlayson on tosiaan ottanut pääteemakseen "woken", vaikka yhtä lailla tuottavat nykyään sekundaa. Tärkeintä on miellyttää wokeja, joilla ei ole varaa ostaa heidän tuotteitaan.
Joo, mainonta alkoi uuden toimitusjohtajan myötä valua alamäkeen! Mainonnasta tuli osa seksuaalipropagandaa. Ei kyllä ollut suuren asiakaskunnan mielikuva "suomalaisesta" laadusta ja brändistä. Sinivalkoinen lippu vaihtui väreillä heilutteluun ja asiakkaat alkavat kadota. Trustpilotin kommentit todellakin hämmentäviä firman osalta. :O Huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mainonta alkoi uuden toimitusjohtajan myötä valua alamäkeen! Mainonnasta tuli osa seksuaalipropagandaa. Ei kyllä ollut suuren asiakaskunnan mielikuva "suomalaisesta" laadusta ja brändistä. Sinivalkoinen lippu vaihtui väreillä heilutteluun ja asiakkaat alkavat kadota. Trustpilotin kommentit todellakin hämmentäviä firman osalta. :O Huhhuh
Minulle kamelin selän katkaiseva juttu oli laiton "miehet maksavat enemmän" -kampanja. Eivät he minun rahojani halua, ja eivät myöskään myy mitään, mitä muualtakin ei saisi.
Finlayson keulii "vastuullisuus"-markkinoinnillaan! Mutta suhtautuu täysin välinpitämattömästi asiakkaisiinsa! Eivät vastaa viesteihin! Palautuksia ei käsitellä.. !