Kertokaa millaista on olla psykiatrisessa osastohoidossa đ
Miten alistetussa asemassa siellÀ on? Millaisia hoitajat on ja miten ne kohtelee potilaita jne.
Kommentit (672)
Saako siellÀ olla huoneessa edes jotkut painot ja ehkÀ kuntopyörÀ jos salille ei pÀÀse?
PÀÀseekö sieltÀ kÀymÀÀn kirkossa?
Vierailija kirjoitti:
PÀÀseekö sieltÀ kÀymÀÀn kirkossa?
Tavallisessa messussa pÀÀsee kÀymÀÀn. Helluntaikirkossa en pÀÀssyt kÀymÀÀn kun kysyivÀt seurakuntaa enkÀ kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PÀÀseekö sieltÀ kÀymÀÀn kirkossa?
Tavallisessa messussa pÀÀsee kÀymÀÀn. Helluntaikirkossa en pÀÀssyt kÀymÀÀn kun kysyivÀt seurakuntaa enkÀ kertonut.
Jumala onkin ainoa oikea turva valheellisen, "hullun" ihmisen uhkaamiseeen ja kiristÀmiseen ja painostamiseen perustuvan systeemin hampaissa.
Kivaa. Suu hevosenkengÀllÀ koko ajan. 15 tunnin yöunet. HyvÀt oli tropit.
ItseÀÀn siellÀ saa nostella. Punnertaa ja joogata voi huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
ItseÀÀn siellÀ saa nostella. Punnertaa ja joogata voi huoneessa.
No mitÀ varten siellÀ on kuntosali jos sitÀ ei saa kÀyttÀÀ?
tÀÀlÀ on kiva tÀÀlÀ on kivaa tÀÀlÀ on kivaa tÀÀlÀ on kivaa tÀÀlÀ on kivaa tÀÀlÀ on kivaa TÀÀllÀ ei ole kivaa...anna se puhelin takas...
Miten osastolla vietetÀÀn vappua?
HölynpölyÀ. Uskontolahkot vainoaa ihmisiÀ .
Minusta ne jotka ovat osastohoidossa ja ne jotka tekevÀt töitÀ mielisairaalassa hoitajana ei poikkea kummemmin toisistaan. Tosin on kai niil muutaman vuoden koulutus. Potilaan asiat pengotaan lÀpi kotaidin. IhmisiÀ ne hoitajat ovat kuiteskin omine siviili vaoaa aika harrasteineen ja kai heillÀkin mielu voi ailahdella. Potilas voidaan diagnosoida tuon tuosta ettÀ saadaan vaan joku leima ja nÀin hÀnellÀ on joku mt diagnoosi. Terveen papereita harvemmin suomessa kirjoitetaan enÀÀ sen jÀlkeen jos on joku leima lyöty.
Joku hoitajakin voi vapaa ajallaan olla esim holtittomampi rlÀmÀntaoa tms luin potilaalla :D
On se ktllÀ hyvÀ et on hoitajis ey niille voi purkaa sydÀntÀÀn mut niitten on bÀhÀn vaan pakko kuunnella kun ovat töissÀ.
Arvatkaa mitÀ eri uskontoisten hoitajat harrastaa vapaa aikana ja niissÀ uskonnoissa! Ne nyt vasta sekoilee ! Aina jonkun kimpussa vielÀ.
VOI JEESUS SENTĂĂN ETTĂ IHMISIĂ VOI KIUSATA ! JA JOKA HELVETIN USKONNOSTA !
Yhden hoitajan sÀngyllÀ hieromasauva dildo . Toinen meditoi.
Kun kukaan ei ole kuin mÀ . Terveisin uskontolahkon johtaja .
MĂ€ olin joskus joulun kiinni osastolla.
Osastolle tuli esiintyyn joulupukki. Anto meille ketkÀ sinne oli jÀÀny niin villasukat...
NiitÀ doping aineita syöviÀ saa varoa kun ovat hormoneista sekaisin .
Olen opiskellut psykologiaa jonkun verran itse. Jossain sanottiin ettÀ suhtautuminen mielisairaisiin on joko kuten avuttomiin ymmÀrtÀmÀttömiin lapsiin joille lÀssytetÀÀn tai sitten vaarallisiksi rikollisiksi luettaviin, pelÀten. Pystyn allekirjoittamaan tÀmÀn psykoosin kokeneena. KÀrjistetysti ensin sinuun kohdistetaan vÀkivaltaiset pakkotoimet puhutaan ja kohdellaan kovaan sÀvyyn, pakkolÀÀkitÀÀn (tavoitteena tottelevaisuus) TÀmÀn jÀlkeen lÀÀkittynÀ pÀÀset kuntoutusosastolle ja siellÀ huomaa tÀtÀ lÀssytystÀ kuin ymmÀrtÀmÀttömÀlle lapselle.