Kertokaa millaista on olla psykiatrisessa osastohoidossa 🙂
Miten alistetussa asemassa siellä on? Millaisia hoitajat on ja miten ne kohtelee potilaita jne.
Kommentit (672)
Saako siellä olla huoneessa edes jotkut painot ja ehkä kuntopyörä jos salille ei pääse?
Pääseekö sieltä käymään kirkossa?
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö sieltä käymään kirkossa?
Tavallisessa messussa pääsee käymään. Helluntaikirkossa en päässyt käymään kun kysyivät seurakuntaa enkä kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö sieltä käymään kirkossa?
Tavallisessa messussa pääsee käymään. Helluntaikirkossa en päässyt käymään kun kysyivät seurakuntaa enkä kertonut.
Jumala onkin ainoa oikea turva valheellisen, "hullun" ihmisen uhkaamiseeen ja kiristämiseen ja painostamiseen perustuvan systeemin hampaissa.
Kivaa. Suu hevosenkengällä koko ajan. 15 tunnin yöunet. Hyvät oli tropit.
Itseään siellä saa nostella. Punnertaa ja joogata voi huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Itseään siellä saa nostella. Punnertaa ja joogata voi huoneessa.
No mitä varten siellä on kuntosali jos sitä ei saa käyttää?
täälä on kiva täälä on kivaa täälä on kivaa täälä on kivaa täälä on kivaa täälä on kivaa Täällä ei ole kivaa...anna se puhelin takas...
Miten osastolla vietetään vappua?
Hölynpölyä. Uskontolahkot vainoaa ihmisiä .
Minusta ne jotka ovat osastohoidossa ja ne jotka tekevät töitä mielisairaalassa hoitajana ei poikkea kummemmin toisistaan. Tosin on kai niil muutaman vuoden koulutus. Potilaan asiat pengotaan läpi kotaidin. Ihmisiä ne hoitajat ovat kuiteskin omine siviili vaoaa aika harrasteineen ja kai heilläkin mielu voi ailahdella. Potilas voidaan diagnosoida tuon tuosta että saadaan vaan joku leima ja näin hänellä on joku mt diagnoosi. Terveen papereita harvemmin suomessa kirjoitetaan enää sen jälkeen jos on joku leima lyöty.
Joku hoitajakin voi vapaa ajallaan olla esim holtittomampi rlämäntaoa tms luin potilaalla :D
On se ktllä hyvä et on hoitajis ey niille voi purkaa sydäntään mut niitten on bähän vaan pakko kuunnella kun ovat töissä.
Arvatkaa mitä eri uskontoisten hoitajat harrastaa vapaa aikana ja niissä uskonnoissa! Ne nyt vasta sekoilee ! Aina jonkun kimpussa vielä.
VOI JEESUS SENTÄÄN ETTÄ IHMISIÄ VOI KIUSATA ! JA JOKA HELVETIN USKONNOSTA !
Yhden hoitajan sängyllä hieromasauva dildo . Toinen meditoi.
Kun kukaan ei ole kuin mä . Terveisin uskontolahkon johtaja .
Mä olin joskus joulun kiinni osastolla.
Osastolle tuli esiintyyn joulupukki. Anto meille ketkä sinne oli jääny niin villasukat...
Niitä doping aineita syöviä saa varoa kun ovat hormoneista sekaisin .
Olen opiskellut psykologiaa jonkun verran itse. Jossain sanottiin että suhtautuminen mielisairaisiin on joko kuten avuttomiin ymmärtämättömiin lapsiin joille lässytetään tai sitten vaarallisiksi rikollisiksi luettaviin, peläten. Pystyn allekirjoittamaan tämän psykoosin kokeneena. Kärjistetysti ensin sinuun kohdistetaan väkivaltaiset pakkotoimet puhutaan ja kohdellaan kovaan sävyyn, pakkolääkitään (tavoitteena tottelevaisuus) Tämän jälkeen lääkittynä pääset kuntoutusosastolle ja siellä huomaa tätä lässytystä kuin ymmärtämättömälle lapselle.