Kertokaa millaista on olla psykiatrisessa osastohoidossa đ
Miten alistetussa asemassa siellÀ on? Millaisia hoitajat on ja miten ne kohtelee potilaita jne.
Kommentit (645)
Sain sÀhköshokkia pÀÀhÀn ja hyppÀsin junan alle terveisin helluntaissa kiusattu hoitajien lemmikki urheilutoimittaja.
HerÀÀt mielisairaalaan pienestÀ putkahuoneesta jumppapatjalta.
:D
VĂ€kisin on tungettu piikki perseeseen et tipahdat :D
Sit painelet summeria et pÀÀsisit siitÀ putkasta pois...
Helluntailaiset alati kÀy kimppuun myös työpaikoilla terveisin kokemusta on uskontojen kiusaajista.
Ei eroa mitenkÀÀn rautatieaseman huumepiikittÀjistÀ hoitajat .
Diapam ruiskussa vaaleanpunaista . Hoitotyö on iloni .
Tuttava joskus kauan sitten osastolla kÀski lÀÀkÀriÀ syömÀÀn itse nappinsa, kun koki lÀÀkÀrin hÀntÀ loukanneen. Oli kuulemma suositellut aikuistumaan.
Muuten en tiedÀ millaiset olot mahtoi olla. Ei ole avautunut asiasta.
No itse kun on ollut työssÀ katkolla niin ei se nyt sen kummempaa ole kuin olemme kaikki ihmisiÀ myös huoltajat on on vÀlillÀ hoidossa ja katkolla.
Siis lÀÀkÀrit kÀyttÀÀ itsekin alkoholia ja lÀÀkkeitÀ jotkut treenaa doping aineita . Jos pyydÀt apua tai sinua vainotaan uskonnolla niin mieti ensin sillÀ työntekijÀt vain noudattaa sÀÀntöjÀ ja pÀivÀrytmiÀ. Kun heillÀ on oma koti ja perhe. Palkkaa ne vaan hakee elÀÀkseen. Työ on vain työtÀ. Työaika ja kahvitauko. Koittakaa nyt itse pÀrjÀtÀ ja hoitaa itsenne.
Psykoosissa on kivaa :D
MikÀs siinÀ valtion mielisairaalassa ja mieli vÀhÀn kaoottinen :D
Aikamoisia juttuja ja ÀÀniÀ on pÀÀssÀ ollu.
Parasta on se kun luulet olevas ainoa oikea ihminen maanpÀÀllÀ tai et muut vainoaa sua ihan kuin olisit Truman show elokuvassa:D
Hoitajat miettii terapeutit myös sitÀ omaa elÀmÀÀnsÀ ja rahaa minkÀ saa työstÀ . Turhaan te uskonnot kiroatte ihmisiÀ jotka ei ole kuin te tai kuin te haluaisitte . Ei kristitty muutu muslimiksi eikÀ juutalaiseksi ei eikÀ budha muutu kristityksi . Kaikki on mitÀ on. Lahkoissa yritetÀÀn vÀkisin kÀÀnnyttÀÀ mutta ei . Se on vapauden riistoa pakottaa joku juuri sun lahkoon.
Osastoilla nÀkyy vÀlillÀ pappi.
Sil on se on kaulus.
Hmm.....
En tiÀdÀ kuuluuko se mt palveluihin sairaalaan
Jos onkin saatananpalvoja ;D
Pahinta kiusaamista on lÀhiöissÀ kun uskonnot ja noidat tunkeutuu asuntoihin ja narkomaanit kÀy varastamassa muilta. Työpaikkakiusaajat myös ! Ei riitÀ ettÀ työssÀ vaan tunkeudutaan kotiinkin. Uskonnolla. Työpaikoilla kÀy hirveÀ uskontojen ja lahkojen painostus. Ja kiusaaminen. Ihan mieletöntÀ kun ei saa tehdÀ työtÀ rauhassa !
Syntinen se pappikin on . Mutta saa rahaa siitÀ ettÀ on siellÀ jos joku haluaa purkaa vaikka asioitaan. Mutta kristityillÀ on vaikeaa muiden uskontojen takia myös voi olla mohametti vainoamassa tai joku lahko muuten tai kÀÀnnyttÀmÀssÀ toiseen . Tai Juudas voi kiusata tai puoliso uhkailla. Vapaamuurareiden kuuluu myös ortodokseja kuin hellareilta joskus vapareita babtisteja. Nekin tekee kÀÀnnynnÀisiÀ. Mutta kun kÀydÀÀn kimppuun uskonnolla se on sitÀ satanismia juuri. Esimerkiksi potilaan kiusaaminen . Työkavereiden kiusaaminen uskonnolla. Tai muuten. KyllÀ lÀhes kaikkien kouluihin ja opintoihin kuuluu psykologia ei sun tarvi sitÀkÀÀn tuputtaa muille. Tai esittÀÀ viisaampaa kuin muut . Se on meillÀ yleinen aine kouluissa. KristittyjÀ muutenkin yrittÀÀ kÀÀntÀÀ helluntailaisuuteen tai muslimiksi eikÀ sun tarvi enÀÀ lisÀtÀ taakkaa! Juutalaiset pakottaa sapattiateroille luterilaisia kuin hellarit uudestaan kasteelle kuin muslimit huntuun ja kaapuun. On tosi raskasta myös hoitajilla ! LÀhiössÀ voi myös tulla wiccanoitia hinduja kÀÀnnyttÀmÀÀn Jehovia! KyllÀ me kaikessa saamme kÀrsiÀ ! Niin hoitajat lÀÀkÀrit kuin hoidettavat kuka milloinkin. Vuorollaan . Muistakaa myös pelastusarmeija on uskonto oikein. Se on ihan sama ootko hoidossa vai hoitaja !
Uskonnot työpaikoilla siinÀ on kovaa törmÀyskurssia.
Ootteko koskaan nÀhny mielisairaalassa kuollutta potilasta? Jos ois siel tehny vaik itsarin?
Ihan hölynpölyÀ . Samat kaaviot ja testit kuin kouluun hakijoilla ja muistitestejÀ niin hoitajille kuin potilaille . YhdessÀ kÀvellÀÀn mekin vietiin vammaisia ulos ja syömÀÀn kuin katkolla olevia saunaan ja vanhuksia syömÀÀn . Ei elÀmÀ ole sen kummempaa missÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko koskaan nÀhny mielisairaalassa kuollutta potilasta? Jos ois siel tehny vaik itsarin?
Ei ihminen ole sen kummempi lapsena kuin aikuisena kuin vanhuksena KUOLLEENA . Se ei vaan liiku . KyllÀ sairaat saa kohtauksia ja ihonvÀri muuttuu. Kuin jos itsemurhan tekee se on ikÀÀnkuin kiusatun vÀsymys kÀrsimys pÀÀttyy. Niin ei ketÀÀn voi lajitella ihmisiÀ kaikki on. Toista riivaa paha enemmÀn toista vÀhemmÀn. TÀnne on joutunut syntymÀÀn . YritetÀÀn tehdÀ elÀmÀstÀ helpompaa. YhdessÀ. Monia kiusataan kun uskoo Jeesukseen ja monia huumataan ettÀ voi kÀyttÀÀ hyvÀksi. Nuorilla on yhtÀ vaikeaa kuin vanhoilla. PÀÀtÀ itse jaksatko taistella ja pÀrjÀtÀ , huolehtia itsestÀsi.
ElÀmÀssÀ pÀrjÀÀ paremmin jos keskittyy vaikka opintoihin ja hyvÀÀn ammattiin ettÀ saa sen ruuan ja lÀmpimÀn asunnon. Vaatteet. Sitten voi harrastaa vaikka kun jÀÀ rahaa yli. Laita vaan noitakamat pois niin sen vÀhemmÀn painajaisia.
Ihanan paskaa mitÀ pitÀÀ tehdÀ ettÀ sinne pÀÀsee, ajattelin vaan ettÀ jos yksi lentÀisi yli kÀenpesÀn ja porukalla joukkotappelu.
En tiedÀ en ole ollut siellÀ koska olen voittaja ÀÀnet sanovat kun ÀÀnestÀn Kokoomus ja nÀin teen niin olen voittaja siksi ÀÀnestÀn joka kopissa ja kyselyssÀ Kokoomus olen voittaja ÀÀnet sanovat kun ÀÀnestÀn Kokoomus