Kertokaa millaista on olla psykiatrisessa osastohoidossa 🙂
Miten alistetussa asemassa siellä on? Millaisia hoitajat on ja miten ne kohtelee potilaita jne.
Kommentit (745)
Sain sähköshokkia päähän ja hyppäsin junan alle terveisin helluntaissa kiusattu hoitajien lemmikki urheilutoimittaja.
Heräät mielisairaalaan pienestä putkahuoneesta jumppapatjalta.
:D
Väkisin on tungettu piikki perseeseen et tipahdat :D
Sit painelet summeria et pääsisit siitä putkasta pois...
Helluntailaiset alati käy kimppuun myös työpaikoilla terveisin kokemusta on uskontojen kiusaajista.
Ei eroa mitenkään rautatieaseman huumepiikittäjistä hoitajat .
Diapam ruiskussa vaaleanpunaista . Hoitotyö on iloni .
Tuttava joskus kauan sitten osastolla käski lääkäriä syömään itse nappinsa, kun koki lääkärin häntä loukanneen. Oli kuulemma suositellut aikuistumaan.
Muuten en tiedä millaiset olot mahtoi olla. Ei ole avautunut asiasta.
No itse kun on ollut työssä katkolla niin ei se nyt sen kummempaa ole kuin olemme kaikki ihmisiä myös huoltajat on on välillä hoidossa ja katkolla.
Siis lääkärit käyttää itsekin alkoholia ja lääkkeitä jotkut treenaa doping aineita . Jos pyydät apua tai sinua vainotaan uskonnolla niin mieti ensin sillä työntekijät vain noudattaa sääntöjä ja päivärytmiä. Kun heillä on oma koti ja perhe. Palkkaa ne vaan hakee elääkseen. Työ on vain työtä. Työaika ja kahvitauko. Koittakaa nyt itse pärjätä ja hoitaa itsenne.
Psykoosissa on kivaa :D
Mikäs siinä valtion mielisairaalassa ja mieli vähän kaoottinen :D
Aikamoisia juttuja ja ääniä on päässä ollu.
Parasta on se kun luulet olevas ainoa oikea ihminen maanpäällä tai et muut vainoaa sua ihan kuin olisit Truman show elokuvassa:D
Hoitajat miettii terapeutit myös sitä omaa elämäänsä ja rahaa minkä saa työstä . Turhaan te uskonnot kiroatte ihmisiä jotka ei ole kuin te tai kuin te haluaisitte . Ei kristitty muutu muslimiksi eikä juutalaiseksi ei eikä budha muutu kristityksi . Kaikki on mitä on. Lahkoissa yritetään väkisin käännyttää mutta ei . Se on vapauden riistoa pakottaa joku juuri sun lahkoon.
Osastoilla näkyy välillä pappi.
Sil on se on kaulus.
Hmm.....
En tiädä kuuluuko se mt palveluihin sairaalaan
Jos onkin saatananpalvoja ;D
Pahinta kiusaamista on lähiöissä kun uskonnot ja noidat tunkeutuu asuntoihin ja narkomaanit käy varastamassa muilta. Työpaikkakiusaajat myös ! Ei riitä että työssä vaan tunkeudutaan kotiinkin. Uskonnolla. Työpaikoilla käy hirveä uskontojen ja lahkojen painostus. Ja kiusaaminen. Ihan mieletöntä kun ei saa tehdä työtä rauhassa !
Syntinen se pappikin on . Mutta saa rahaa siitä että on siellä jos joku haluaa purkaa vaikka asioitaan. Mutta kristityillä on vaikeaa muiden uskontojen takia myös voi olla mohametti vainoamassa tai joku lahko muuten tai käännyttämässä toiseen . Tai Juudas voi kiusata tai puoliso uhkailla. Vapaamuurareiden kuuluu myös ortodokseja kuin hellareilta joskus vapareita babtisteja. Nekin tekee käännynnäisiä. Mutta kun käydään kimppuun uskonnolla se on sitä satanismia juuri. Esimerkiksi potilaan kiusaaminen . Työkavereiden kiusaaminen uskonnolla. Tai muuten. Kyllä lähes kaikkien kouluihin ja opintoihin kuuluu psykologia ei sun tarvi sitäkään tuputtaa muille. Tai esittää viisaampaa kuin muut . Se on meillä yleinen aine kouluissa. Kristittyjä muutenkin yrittää kääntää helluntailaisuuteen tai muslimiksi eikä sun tarvi enää lisätä taakkaa! Juutalaiset pakottaa sapattiateroille luterilaisia kuin hellarit uudestaan kasteelle kuin muslimit huntuun ja kaapuun. On tosi raskasta myös hoitajilla ! Lähiössä voi myös tulla wiccanoitia hinduja käännyttämään Jehovia! Kyllä me kaikessa saamme kärsiä ! Niin hoitajat lääkärit kuin hoidettavat kuka milloinkin. Vuorollaan . Muistakaa myös pelastusarmeija on uskonto oikein. Se on ihan sama ootko hoidossa vai hoitaja !
Uskonnot työpaikoilla siinä on kovaa törmäyskurssia.
Ootteko koskaan nähny mielisairaalassa kuollutta potilasta? Jos ois siel tehny vaik itsarin?
Ihan hölynpölyä . Samat kaaviot ja testit kuin kouluun hakijoilla ja muistitestejä niin hoitajille kuin potilaille . Yhdessä kävellään mekin vietiin vammaisia ulos ja syömään kuin katkolla olevia saunaan ja vanhuksia syömään . Ei elämä ole sen kummempaa missään.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko koskaan nähny mielisairaalassa kuollutta potilasta? Jos ois siel tehny vaik itsarin?
Ei ihminen ole sen kummempi lapsena kuin aikuisena kuin vanhuksena KUOLLEENA . Se ei vaan liiku . Kyllä sairaat saa kohtauksia ja ihonväri muuttuu. Kuin jos itsemurhan tekee se on ikäänkuin kiusatun väsymys kärsimys päättyy. Niin ei ketään voi lajitella ihmisiä kaikki on. Toista riivaa paha enemmän toista vähemmän. Tänne on joutunut syntymään . Yritetään tehdä elämästä helpompaa. Yhdessä. Monia kiusataan kun uskoo Jeesukseen ja monia huumataan että voi käyttää hyväksi. Nuorilla on yhtä vaikeaa kuin vanhoilla. Päätä itse jaksatko taistella ja pärjätä , huolehtia itsestäsi.
Elämässä pärjää paremmin jos keskittyy vaikka opintoihin ja hyvään ammattiin että saa sen ruuan ja lämpimän asunnon. Vaatteet. Sitten voi harrastaa vaikka kun jää rahaa yli. Laita vaan noitakamat pois niin sen vähemmän painajaisia.
Ihanan paskaa mitä pitää tehdä että sinne pääsee, ajattelin vaan että jos yksi lentäisi yli käenpesän ja porukalla joukkotappelu.
En tiedä en ole ollut siellä koska olen voittaja äänet sanovat kun äänestän Kokoomus ja näin teen niin olen voittaja siksi äänestän joka kopissa ja kyselyssä Kokoomus olen voittaja äänet sanovat kun äänestän Kokoomus