Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Kertokaa millaista on olla psykiatrisessa osastohoidossa 🙂

Vierailija
11.09.2025 |

Miten alistetussa asemassa siellÀ on? Millaisia hoitajat on ja miten ne kohtelee potilaita jne.

Kommentit (672)

Vierailija
461/672 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet eri mieltÀ sen kovemmin lÀÀkitÀÀn. Itse pienikokoinen nainen. MitÀÀn logiikkaa ei ole, jos uskallat olla eri mieltÀ syötetÀÀn lÀÀkkeitÀ kuin isolle miehelle, vÀhÀn sama kuin tuo kommentti ettÀ kriminaaleja lÀÀkitÀÀn vielÀ enemmÀn. Kyse vallankÀytöstÀ.

 

Kauanko olit hoidossa? Miten on mennyt sen jÀlkeen?

 

 

 

Koko sen 3kk jonka yhdellÀ pÀÀtöksellÀ voi olla. On mennyt nukkuessa, kova kokemus hermostolle elimistölle, koen myös tyhmentyneeni noista lÀÀkkeistÀ

Vierailija
462/672 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet eri mieltÀ sen kovemmin lÀÀkitÀÀn. Itse pienikokoinen nainen. MitÀÀn logiikkaa ei ole, jos uskallat olla eri mieltÀ syötetÀÀn lÀÀkkeitÀ kuin isolle miehelle, vÀhÀn sama kuin tuo kommentti ettÀ kriminaaleja lÀÀkitÀÀn vielÀ enemmÀn. Kyse vallankÀytöstÀ.

 

Kauanko olit hoidossa? Miten on mennyt sen jÀlkeen?

 

 

 

Koko sen 3kk jonka yhdellÀ pÀÀtöksellÀ voi olla. On mennyt nukkuessa, kova kokemus hermostolle elimistölle, koen myös tyhmentyneeni noista lÀÀkkeistÀ


MinkÀikÀinen olet tai olit?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/672 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ymmÀrrÀ. Miten hoitajat voi olla niin törkeitÀ ja miksi siitÀ ei valiteta?

Vierailija
464/672 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Me ollaan siellÀ kaikki parhaillaan.

Vierailija
465/672 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pahempi kuin vankila.

Vierailija
466/672 |
30.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LisÀÀ 🙂

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
467/672 |
02.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: En ymmÀrrÀ. Miten hoitajat voi olla niin törkeitÀ ja miksi siitÀ ei valiteta?

 

Koska se on turhaa. NiillĂ€ resurssipula niin ei se saa mitÀÀn aikaan. KetÀÀn ei voi potkia ja uusia ei saa tilalle. Eli turhaa valittaa. 

Vierailija
468/672 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: En ymmÀrrÀ. Miten hoitajat voi olla niin törkeitÀ ja miksi siitÀ ei valiteta?

Valitetaan mutta saavat olla ihan rauhassa

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
469/672 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuntuu siltÀ ettÀ kimppuusi on kÀyty ja kohdeltu kuin vihollista. "MehÀn vain autamme".

Vierailija
470/672 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

keskitysleiri, ihmisarvo jÀÀ osaston seinien ulkopuolelle, kun palaat ulkomaailmaan, palaat lobotoituna. MitÀÀn todellisia ongelmiasi ei ole ratkaistu, se on ihan vitsi. Se sanoma mitÀ jÀÀ, on "ÀlÀ enÀÀ kiusaa muita ongelmillasi, tai muuten".

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
471/672 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin jostain Vietnamin sodasta palaisi

Vierailija
472/672 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jo 24 sivua aiheesta, joka on teille akoille lĂ€heinen đŸ€ŁđŸ‘Œ

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
473/672 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Menin etsimÀÀn ystÀvÀÀni 2006 ja minut otettiin sisÀÀn. Minua pidetÀÀn tÀÀllÀ vielÀkin kuulemma oman etuni takia. Edes tiedÀ mitÀ tavaroilleni ja vuokraasunnolleni tapahtui

Vierailija
474/672 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin etsimÀÀn ystÀvÀÀni 2006 ja minut otettiin sisÀÀn. Minua pidetÀÀn tÀÀllÀ vielÀkin kuulemma oman etuni takia. Edes tiedÀ mitÀ tavaroilleni ja vuokraasunnolleni tapahtui

Tiesitkö, ettÀ ihmisiÀ on oikeasti lukittuna jopa vuosiksi mielisairaaloihin, vailla tietoa vapautumisesta. Teet tietÀmÀttÀsi pilaa siitÀ mikÀ jollekin on todellisuutta.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
475/672 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos olet eri mieltÀ, sitÀ kovemmin kohdellaan. Kaikki valheetkin pitÀisi vain nyökytellÀ ja sanoa joo joo.

Vierailija
476/672 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen ollut vain avohoidossa, joten en osaa vastata. Oli yhteistÀ toimintaa muiden potilaiden kanssa ja sitten keskusteluryhmiÀ, mitÀ johti terapeutti tms.

Vierailija
477/672 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet eri mieltÀ, sitÀ kovemmin kohdellaan. Kaikki valheetkin pitÀisi vain nyökytellÀ ja sanoa joo joo.

Niin kova tarve saada  ihminen runnottua, vaikka sitten vĂ€kivalloin heidĂ€n luomaansa sairauden muottiin

Vierailija
478/672 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaikka olisikin sekaisin, noin sitĂ€ ei hoideta. Hoito on nyt sekoitettu vĂ€kivaltaan ja vallankĂ€yttöön.  Henk.koht rajoja loukataan. En ole riehunut, hĂ€irinnyt, loukannut muiden rajoja, uhannut ketÀÀn ihmistĂ€ tai kĂ€yttĂ€ytynyt vĂ€kivaltaisesti. Olisi eri asia kĂ€yttÀÀ voimaa, jos tuo olisi tilanne. PelkkĂ€ henkisesti sekaisin oleminen ei mielestĂ€ni riitĂ€ syyksi marssia toisen ihmisen koskemattomuuden yli vĂ€kivalloin ja olla epĂ€kunnioittava tĂ€mĂ€n rajoille.

Vierailija
479/672 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihminen sekaisin ja haavoittuvassa tilassa. TÀmÀ antaa muille vallan valita hyvÀn tai pahan miten toimia kys. ihmistÀ kohtaan. Psykiatria valitsee pahan.

Vierailija
480/672 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ pitkÀaikaisia vaikutuksia tuollaisella hoitojaksolla on? Haittaako esimerkiksi työllistymistÀ?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi yksi yhdeksÀn