Jenkit ovat olleet kovin hiljaa iskusta Puolaan
Jenkkien Natoliittolaisen kimppuun hyökättiin droneilla, mutta jenkit eivät ole reagoineet mitenkään hyökkäykseen Nato-maahan😁 Tämä lähettää Putinille erittäin vaarallisen viestin. Venäjän pikkuruisten rajanaapurien turvallisuustilanne tulee heikkenemään huomattavasti🙂
Venäjä kokeilee pistimellä ja pehmeää löytyy.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä kokeili NATOa ja Eurooppaa heti sen jälkeen, kun Ranskan hallitus hajosi.
Tänään on uutisoitu, että ilmeisesti Puola ei saanut torjuttua kaikkia lennokkeja. Eikö NATOmaa ollut hereillä?
Voidaan antaa Ukrainalle 5.000 lennokkia Moskovaan lähetettäväksi öljynkäsittelylaitoksiin ja katsoa miten rysshän ilmapuolustus toimii
Yläilmakehän ydinräjäytyksillä, jotka tyhjentävät LEO:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pelkään, että herään joku aamu sellaisiin uutisiin, että meidän puolelle on lähetetty lennokkeja.
Miksi? Kyllä Suomella eurooppalaisia tukijoita riittää vaikka USA:ta johtaakin Donald I Heikkolahjainen.
Juu ihan varmasti myötätuntoa riittää mutta siinä se sitten onkin. Suomi on vähän kuin se pikkupoika joka uhoaa isolle pojalle luullen että kyllä se iso poika oman selän takana tulee hätiin jos tulee tappelu.
Pohjois-korealaisillako te aiotte hyökätä kun omia ei enää kiinnosta Putinin sodat? 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä kokeili NATOa ja Eurooppaa heti sen jälkeen, kun Ranskan hallitus hajosi.
Tänään on uutisoitu, että ilmeisesti Puola ei saanut torjuttua kaikkia lennokkeja. Eikö NATOmaa ollut hereillä?
Voidaan antaa Ukrainalle 5.000 lennokkia Moskovaan lähetettäväksi öljynkäsittelylaitoksiin ja katsoa miten rysshän ilmapuolustus toimii
Mitä jos Venäjältä palaa pinna ja se ampuu taktisen Kiovaan?
Sittenhän se selviää riittääkö uskallus?
Mikäli Zapad tai jokin muu Venäjän sotaharjoitus kääntyisi yllätyshyökkäykseksi, JEF-erikoisjoukot pystyisivät aloittamaan puolustustaistelun välittömästi ja ilman Naton 5. artiklan aktivoimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pelkään, että herään joku aamu sellaisiin uutisiin, että meidän puolelle on lähetetty lennokkeja.
Miksi? Kyllä Suomella eurooppalaisia tukijoita riittää vaikka USA:ta johtaakin Donald I Heikkolahjainen.
Juu ihan varmasti myötätuntoa riittää mutta siinä se sitten onkin. Suomi on vähän kuin se pikkupoika joka uhoaa isolle pojalle luullen että kyllä se iso poika oman selän takana tulee hätiin jos tulee tappelu.
Kuule. Eurooppa tietää nyt sen, että Venäjä voi hyökätä ihan mihin vain. Pakeneminen tänään tuo rysshän ovelle huomenna joten kun konflikti alkaa niin teille tappajia riittäö.
Eiköhän se kuitenkin hyökkää ensin naapuriin jos hyökkää. Espanja on vähän kaukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pelkään, että herään joku aamu sellaisiin uutisiin, että meidän puolelle on lähetetty lennokke
---
Samoin minä. Juuri kuten Jarno Limnell sanoi: huomenna voi olla kohteena Baltia tai Suomi.
Siihen pitää varautua. Venäjä sorkkii taas niin kauan kunnes romahtaa.
Oletko seuraillut esim. Kosovon, NRW:n, jenkkilän tai Ranskan tapahtumia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pelkään, että herään joku aamu sellaisiin uutisiin, että meidän puolelle on lähetetty lennokke
---
Samoin minä. Juuri kuten Jarno Limnell sanoi: huomenna voi olla kohteena Baltia tai Suomi.
Kaikkea paskaa, paitsi suoraa hyökkäystä on todennäköisesti ihan lähivuosina luvassa. Kyberhökkäyksiä infrastruktuuriin, "vahingossa" tänne tulevia drooneja tai ohjuksia (tai ainakaan kukaan ei Venäjän mukaan voi todistaa, että kysy olisi ollut mistään muusta kuin vahingosta), rajua informaatiovaikuttamista, kovaa uhkailua, kertakäyttöamatööreiltä monien välikäsien kautta ostettuja sabotaaseja (jollekin pikkurikolliselle maksetaan hieman, jotta se tuhoaa sähkökaappeja tai murtautuu vesitorniin tekemään tuhotöitä), joltain vähän kylmäpäisemmältä rikolliselta monien välikäsien kautta ostettuja väkivaltaisia iskuja poliitikkoja tai muita tunnettuja yhteiskunnallisia vaikuttajia kohtaan, venäläisen öljytankkerin haaksirikkoutuminen Suomen rannikolle "peräsinvian" vuoksi jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli Zapad tai jokin muu Venäjän sotaharjoitus kääntyisi yllätyshyökkäykseksi, JEF-erikoisjoukot pystyisivät aloittamaan puolustustaistelun välittömästi ja ilman Naton 5. artiklan aktivoimista.
Ja silloin oltaisiin kolmannessa maailmansodassa ja kannattaa alkaa katselemaan sienen muotoisia pilviä. Ovat kuulemma hienoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon vahvasti, että tilanne itseasiassa on seuraavan kaltainen:
Ukraina ei ole koskaan ollut itsenäinen valtio, vaan on oikeasti ollut koko ajan osa Venäjää. "Itsenäinen Ukraina" on pelkkä juoni, joka on ollut käynnissä Neuvostoliiton hajoamisesta asti, mutta myyty tehokkaasti muulle maailmalle ja tavalliselle venäläiselle kansalle.
Venäjä tuli vuonna 2021 tilanteeseen, jossa se saattoi hyödyntää tämän salaliiton. Venäjä tajusi muuttuneensa niin heikoksi, että naapurin mummotkin nauravat. Tarvittiin näytelmä, jolla Venäjä saisi luotua itsestään vahvan kuvan. "itsenäinen Ukraina" sopi tähän hyvin, koska sen kimppuun voitiin "hyökätä" pelkäämättä muiden maiden suoraan puuttuvan asiaan. Todellisuudessa Venäjä hyökkäsi siis itsensä kimppuun ja länsimaat uskoivat Venäjän hyökänneen itsenäisen naapurimaahan, vaikka todellisuudessa Venäjällä ei olisi koskaan
Afrikan valtiot olivat jo aikalailla se Prigozinin ja Wagnerin kouluttamien sotalordien hallinnassa, mutta miten lie nykyisin.
Kiina siellä vie ja muut vikisee.
Surullista, että venäläiset eivät ymmärrä, että ovat itsekin heihin ja kiinalaisiin verrattuna sitä n.k. länttä ja ollaan kuin siinä rottakokeessa, jossa säilyi rauha niin kauan kunnes tuli resursseista pula.
Siellä olisi niin iso lääni niillekin afrikkalaisille, mutta tulevat Eurooppaan. Vaikka ollaan niin säälittäviä ja heikkoja.
On se kummallista.
"Eiköhän se kuitenkin hyökkää ensin naapuriin jos hyökkää. Espanja on vähän kaukana?"
Espanjalla on Naton pienin puolustusbudjetti. Saksa on aikasta lähellä.
Vierailija kirjoitti:
"Eiköhän se kuitenkin hyökkää ensin naapuriin jos hyökkää. Espanja on vähän kaukana?"
Espanjalla on Naton pienin puolustusbudjetti. Saksa on aikasta lähellä.
Ja saksalla on muutama huono kokemus Venäjän kanssa ottelemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Eli kannattaa siis lähettää aseet Ukrainaan ja koittaa haastaa riitaa mahdollisimman paljon.
Loogista eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Sitten me sodimme, ei se sen kummempaa ole. Sinä voit hirtttäytyä jo tänään niin ei tarvitse enää p
---
Älä höpötä tyhjää pskaa. Taidat pelätä itse eniten?
Tuo oli pelkkä toteamus minä totesin.
Me täällä itärajalla olemme jo karaisseet itsemme. Ilman henkistä kanttia täällä ei voi asua.
Tosiasia on kuitenkin se, että milloin tahansa voi drooni pudota päähän. Tämä on ollut jo monta vuotta tiedossa ja nyt se tieto on erittäin konkreettista. Siitä huolimatta nukun yöni rauhassa. Minkäpä tuolle mahtaa.
Sinä puhut jopa hirttäytymisestä. Ota iisisti. Vaikutat niin heikolta ettei sinusta taida olla mitään apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläilmakehän ydinräjäytyksillä, jotka tyhjentävät LEO:n.
Ei olisi yllätys, jos Kiinalla, USA:lla ja Venäjällä olisi jo ydinlatauksella varustettu satelliitti siellä odottamassa kaiken varalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silloin oltaisiin kolmannessa maailmansodassa ja kannattaa alkaa katselemaan sienen muotoisia pilviä. Ovat kuulemma hienoja.
Minä ainakin katsoisin ilolla kun tietäisin rysshälän tuhoutuvan. Oma kuolema on siihen verrattuna pikku juttu ja kun kuolemaa ei pelkää niin ei ole mitään hävittävää. Entä sinä Iigor, pelottaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-korealaisillako te aiotte hyökätä kun omia ei enää kiinnosta Putinin sodat? 🤣🤣🤣🤣
Ketkä "te"? Ymmärrätköhän edes mistä asiasta kirjoitan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän se selviää riittääkö uskallus?
Niinhän se taitaa olla. Mennään niin pitkälle että jotain oikeasti pahaa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Eli kannattaa siis lähettää aseet Ukrainaan ja koittaa haastaa riitaa mahdollisimman pal
---
Mitä sinä minulta sitä kysyt??
En ole mikään viisas oraakkeli enkä neuvonantaja.
"Sinä puhut jopa hirttäytymisestä. Ota iisisti. Vaikutat niin heikolta ettei sinusta taida olla mitään apua."
Sinä olet vuosia huudellut uraata sieltä toimistostasi Pietarissa ja usuttanut muita kuolemaan diktaattorisi puolesta ja puhut muille pelosta? Sinullahan sitä varaa niin kovin on. 🤣