Muijalle joululahjaa. Olen nyt hyvissä ajoissa niin kerkiän valitsemaan oikean lahjan
Pitäisi valita kahdesta vaihtoehdosta.
Pölynimuri tai tiskiharja, pesuaine, rätti, pölyhuiska kompo.
Kumman itse haluaisit joululahjaksi mieheltäsi?
Viime jouluna annoin ikkunalastan ja ämpärin.
Kommentit (17)
Pölynimuri, ehdottomasti. Olen ostamassa omalle miehelleni lahjaksi kesärenkaiden säilytyksen ja vaihdon.
Silitysrauta ja ikuinen sinun kauluspaitojesi silitysvelvollisuus olisi kaikkei mieluisin, mutta näistä vaihtoehdoista natsais paremmin toi kombo <3
Pölyhuiska. Voi sitten sillä läpsiä pölyttynyttä siippaansa.
Mä ottaisin mieluummin airsoft aseen. Vois sit ap olla koekaniinina.
Siivoojan kostyymin alan liikkeestä kruunaan siivouksen ja sopii molempiin paketteihin.
Kirjallisen allekirjoitetun lapun että se voi vaihtaa miestä. Vaikka vitsihän tämä aloitus oli.
Jos omakotitalo niin ostaisin lumilapion. Se ois sitte mukava joulunpyhien jälkeen vähän läskejä sulatella aamutuimaan. Saat nukkua vähän pitempään ja mukava lähteä töihin kun pihatie kolattu. Kolailkoon sitte loppuja päiväsaikaan.
Osta esiliina ja uusi hella.
Ja matkalaukku ja junalippu.
Osta etukäteen Rituals Joulukalenteri. Ole mies !
Anna tyttöparalle se paras lahja ja jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Jos omakotitalo niin ostaisin lumilapion. Se ois sitte mukava joulunpyhien jälkeen vähän läskejä sulatella aamutuimaan. Saat nukkua vähän pitempään ja mukava lähteä töihin kun pihatie kolattu. Kolailkoon sitte loppuja päiväsaikaan.
Omakotitalo on ja lumityöt on kyllä muijan hommia.
Ostan sitten tiskiharjan ja lumilapion vanhan rikkinäisen tilalle.
Kiitos paljon!
Ap
Anna vaimollesi aito ja oikea Jamal. Pukeutuneena vain punaiseen rusettiin ja tonttulakkiin.
Hei, ap palstan trolli. Laita uusi pölynimuri tulemaan. Ei saa olla kolmenkympin imuri vaan mieluummin kalliimpi. Tuo nykyinen imuri on jokin tarjousimuri Volta ja on kyllä huonoin imuri, mitä on ikinä ollut. Tuo imuri on täysin turha, tavallaan lakaisee kaiken maton alle eli imuroi vaan sen verran, jotta näyttää kuin ei olisi pölyä, vaikka oikeasti on. Huom. Sukaiset. Ilmoitan jo nyt, että jos jotain haluatte lahjoittaa joulun aikaan, laittakaa pölynimuria tulemaan. :)
Ei olisi tuossa vaiheessa miestä.