Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia jota moni pitää hervottoman hauskana mutta ei naurata sinua yhtään

Vierailija
11.09.2025 |

Välillä törmää asioihin joille moni nauraa vedet silmissä mutta itselle tekisi tiukkaa edes teeskennellä että naurattaa..

Tuli mieleen esimerkiksi Putous-ohjelma. 

ja joo tiedetään ihmisillä on erilaisia huumorintajuja ja hyvä että kaikki ei naura samoille jutuille

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen kuin jostain somesta keskustelua vanhempien naisten (siis mummoikäisten) estottomista ja todella härskeistä ehdotteluista ja jutuista nuoremmille miehille. Keskustelijoiden mielestä juttu oli tosi hauska, moni nauroi katketakseen ja moni nainen keskustelussa kertoi, että haluaa kyllä vanhana olla samanlainen estoton pervo, joka kuolaa nuoria miehiä ja ehdottelee niille kaikkea tuhmaa. Moni myös otti esiin sen pointin, että on se hyvä, kun miehet on niin huumorintajuisia, että hymyssä suin vaan kuuntelevat tuommoista. Toisin päin käännettynä juttu olisi saanut ihan sävyn, enkä jaksa uskoa, että miehetkään ihan tuosta vaan jaksaisivat minkään pervomummon häirintää, oli se sitten miten harmitonta vaan. 

Joo olen tosikko sit varmaan, mutta itseäni ei naurattanut yhtään. Olisi todella vaivannuttavaa kuunnella tuollaista ahdistelua, eikä ikä oikeuta käyttäytymään huonosti, olit sitten vanha mummo tai pappa. 

Vierailija
82/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen kuin jostain somesta keskustelua vanhempien naisten (siis mummoikäisten) estottomista ja todella härskeistä ehdotteluista ja jutuista nuoremmille miehille. Keskustelijoiden mielestä juttu oli tosi hauska, moni nauroi katketakseen ja moni nainen keskustelussa kertoi, että haluaa kyllä vanhana olla samanlainen estoton pervo, joka kuolaa nuoria miehiä ja ehdottelee niille kaikkea tuhmaa. Moni myös otti esiin sen pointin, että on se hyvä, kun miehet on niin huumorintajuisia, että hymyssä suin vaan kuuntelevat tuommoista. Toisin päin käännettynä juttu olisi saanut ihan sävyn, enkä jaksa uskoa, että miehetkään ihan tuosta vaan jaksaisivat minkään pervomummon häirintää, oli se sitten miten harmitonta vaan. 

Joo olen tosikko sit varmaan, mutta itseäni ei naurattanut yhtään. Olisi todella vaivannuttavaa kuunnella tuollaista ahdistelua, eikä ikä oikeuta käyttäytymään huonosti, olit sitten vanha mummo tai pappa. 

Sittenkun olen mummo niin itse toivoisin että saisin olla vaan rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kaksimieliset vitsit

-Kummeli

Vierailija
84/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous nykyisellään on erittäin hyvä esimerkki. Sanottakoon kuitenkin, että ensimmäinen kausi mielestäni oli käsittämättömän hyvä.

Ylipäätään kaikki koko perheen viihdeohjelmat ovat käsittämättön typeriä ja jopa myötähäpeää aiheuttavia.

Rakastan tahatonta tilannekomiikkaa ja mieheni kanssa kiusoittelua ja vitsailua toistemme tavoista ja ominaisuuksista rakkauden kera.

Vierailija
85/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihan joka asiasta ja joka tilanteessa väännetään kaksimielisyyksiä.

Videot, jossa käy jollekin pahasti. 

Vierailija
86/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsen kiroilu ei ole minusta hauskaa.

Vierailija
87/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sami hedberg

Vierailija
88/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummelit. Ei vaan uppoa niin millään.

Samaa mieltä, ihan olematonta "huumoria".

Vierailija
89/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä yksi melkein nelikymppinen, mutta todella lapsellinen mies. Hän vääntää lähes mistä tahansa jutusta aasinsillan johonkin genitaaleihin tai seksiin liittyvän "vitsiin". Itse sitten hekottelee niille ala-astetason jutuilleen, mutta kaikki muut ovat lähinnä vaivaantuneita. 

minulla oli juuri  tuollainen hyvänpäiväntuttu ja opiskelukaveri. tai no ei kaveri mutta samoissa piireissä pyörittiin. en tiedä pitikö tyyppi näitä juttuja jonkin sortin iskuyrityksinä vai pelkästään vitseinä

mutta uskomattoman rasittavaa kun joka ikinen sana ja lause saatiin väännettyä alapääaiheiseksi.  niin kulunutta ja rasittavaa ettei oo tosikaan. ja kysymys oli silloin sentään "jo" 24-vuotiaasta vaikka puheet oli kuin kiimaisen 14-vuotiaan. kuulemma tyyppi nykyäänkin vuosien jatkaa samaa linjaa vaikka sentään puheenaiheiksi on valikoitunut  vähän muutakin. 

itse koin tuon lähinnä todella ärsyttävänä enkä niinkään ahdistavana. olisiko lienee lopettanut jos joku olisi sanonut että lopeta, ahdistaa jo. 

no joo meni ohi aiheen mutta voin samaistua tuohon :D

Vierailija
90/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että hyvin monenlainen huumori. Olisi kiva nauraa höröttää mukana työpaikan kahvihuoneessa mutta kun se ei tule luonnostaan niistä jutuista. Joskus perjantaisin kun porukka on vitsituulella, pidän itseni kiireisenä töiden parissa koska nolottaa istua vakavana kun muut nauraa ja kertoo "hauskoja" ja levottomia juttuja kahvihuoneessa. 

Vierailija
91/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomikot.

Vierailija
92/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten komiikka ei yleensä naurata, vaikka muiden nolaaminen vaikuttaa heistä hauskalta.  

Pidän tilannekomiikasta ja nokkelista vitseistä. 

Vierailija
93/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristittyjen pilkkaaminen, homohuumori. Näille pitäisi nauraa, mutta kiusaannun.

Vierailija
94/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta huumori ei naurata. Itse loukkaannuin jopa hieman kun eräs mustasta huumorista tykkäävä kaverini halusi keventää tunnelmaa puhuessani hänelle perheenjäseneni parantumattomasta sairaudesta. 

Vierailija
95/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten komiikka ei yleensä naurata, vaikka muiden nolaaminen vaikuttaa heistä hauskalta.  

Pidän tilannekomiikasta ja nokkelista vitseistä. 

Suosittelen Jimmy Carria.

Vierailija
96/99 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että minulla on outo huumorin taju. Monikaan tämän ketjun jutuista ei naurata mutta jos pikkulapsi kertoo kakka juttuja niin pidättelen naurua. Tiedän, ettei ole hyvä tapa nauraa kun lapsi puhuu rumia, joten pidän ilmeeni vakavana. 

Vierailija
97/99 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Simola, pelkkää vittusaatanaa.

Vierailija
98/99 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummelit. Ei vaan uppoa niin millään.

Samaa mieltä, ihan olematonta "huumoria".

Täälläkin sama inhokki. Lisäksi olen totaalisen kyllästynyt k*ikkeli-kakku-kakka -tyylisiin juttuihin. Joo eritteitä, onpas hah hah hauskaa (jos olet n. 10-vuotias).

Vierailija
99/99 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous, kummeli ja alapäävitsit 🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme