Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia jota moni pitää hervottoman hauskana mutta ei naurata sinua yhtään

Vierailija
11.09.2025 |

Välillä törmää asioihin joille moni nauraa vedet silmissä mutta itselle tekisi tiukkaa edes teeskennellä että naurattaa..

Tuli mieleen esimerkiksi Putous-ohjelma. 

ja joo tiedetään ihmisillä on erilaisia huumorintajuja ja hyvä että kaikki ei naura samoille jutuille

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhapuro-elokuvat

Vierailija
22/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpsonit 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissi, p*llu,perse -huumori. Saa naaman lähinnä norsunv*tulle. Alapäähuumori on eriävä kuin yläpäähuumori.

Vierailija
24/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri heittää ihan kaikesta koko ajan läppää koko tiimin palavereissakin jatkuvasti ja se ei oikeastaan ole enää edes hauskaa. Aihe kuin aihe. Sitten hän nauraa omille vitseilleen ja osa vaan hekottelee mukana ja osa on tonnin seteli -ilme naamalla kunnellessaan sitä loputonta läppää.

Mä olen hyvin huumorintajuinen ihminen, todella, mutta jos kaikki asiat työpaikalla, ne vakavatkin, väännetään aina huumoriksi niin se vähän syö sitä luottamusta, että joskus asioista voisi työyhteisönä puhua vakavasti ilman, että sitä vähätellään huumorin varjolla. Tai jonkun kollegan asialliseen ja vakaavaankin kommenttiin heitetään joku vitsin tynkä. 

Menen mielelläni katsomaan stand upia vapaa-ajallani. En jaksa sitä jatkuvasti töissä. 

Vierailija
25/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapset harvoin sanovat mielestäni mitään erityisen hauskaa, vaikka muiden reaktioista päätellen minunkin olisi naurettava heille jatkuvasti kippurassa

Vierailija
26/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meemit.  Jopa 50 vuotiaat tuuttaa tätä paskaa whatapit ja teamsit täyteen jopa työpaikalla. 

Vierailija
27/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten solvaaminen ja vähättely.

Vierailija
28/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanarimpsut tai mukanokkelat runot tyyliin se kiinalainen shi-shi-shi-shi-shi-shi eli käännettynä joku seitsemän tiikeriä hiipii yön pimeydessä jne jne jne. Tai suomenkielinen kokko kokoo koko kokon kokoon. Kaikki tuollainen toistuva jankkaus. Jotkut tekee myös jotain tiktok/youtube-videoita missä jankkaavat jotain ranskankielisiä tai muita samankaltaisia tyyliin nöf nöf nöf nöf jä käännöksenä joku yhdeksän mursua käveli kadulla jne jne jne ja sen on tarkoitus olla hauskaa kun kaikki kuulostaa samalta.

Voi luoja ettei voisi yhtään vähempää kiinnostaa? Mikä noissa on pointtina? Mikä on hauskaa jossain yhden tavun änkyttämisessä?

Vierailija
29/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta itsemurhassa ei ole mitään hauskaa. Kukaan, jonka lapsi on tappanut itsensä, ei naura kuolemalle.

Tunnetko sitten jonkun joka pitää sitä hervottoman hauskana? 

Milleniaaleilla ja Gen Z:llä on kaikenlaisia vitsejä tyyliin jooku normaali vastoinkäyminen/nolo hetki/väsy, tapanpa itseni.

Vierailija
30/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putous

Olin aikoinani Putous-fani ja aika harvinaista herkkua oli löytää joku toinen, jota Putous nauratti. Paljon yleisempiä oli ne ihmiset, jotka luuli olevansa ainoita, jotka ei pystyneet nauramaan kyseiselle ohjelmalle

Vierailija
31/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki muut stand up -koomikot paitsi Ismo Leikola ja Jussi Simola, joiden jutut ovat oikeasti hauskoja. Monien muiden jutut ovat todella kuivia, ja lisäksi ihmiset yritetään saada nauramaan sillä kun ne kuivat jutut huudetaan kovaa. Tällainen ei ole mielestäni yhtään hauskaa, ja jaksan ihmetellä aina kun joku kertoo nauraneensa sellaiselle vedet silmissä.

Vierailija
32/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi oikein oiva esimerkki siitä mikä ei jaksa naurattaa täysipäistä aikuista.

https://www.vauva.fi/keskustelu/6221541/joulun-pares-konventti-banda-va…

Vierailija
33/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stand up, Turhapuro ja Petteri Orpo joka säälittää.

Vierailija
34/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosta Putouksesta mieleen, kun sillon kolmannella kaudella mukana oli Leena Hefner o.s. Herppeenluoma, jonka puhetyyliä kaikki +40 naiset kopio mun työpaikalla. Ja se siis oli kaikista mahdottoman hauskaa. Itse olin silleen öööööh

Vierailija
35/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää ilmiötä, mutta tuntuu että isohko osa kanssaihmisistä käy jotenkin käsittämättömän hitaalla. Nauretaan sille että toistellaan ja hoetaan asioita, ja jos sitten sattuu kuulemaan oikeasti hyvän jutun niin sitten se vitsi selitetään ja sitten nauretaan ehkä jos ajattelee tajunneensa. Äh, en nykyään enää muutenkaan viihdy ihmisten seurassa. Onneksi hyvää huumoria on paljon tarjolla ja loput voi keksiä itse. Alkaa vaan tulla vähän sekopäinen ja erakkomainen vaikutelma, ja se pahenee mitä enemmän ikää tulee.

Vierailija
36/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videot, joissa lemmikkejä ahdistellaan tai pelotellaan.

Vierailija
37/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka nauraa putoukselle? Sanon itse että stand up komiikka. Ei vaan mielestäni toimi että mennään varta vasten lavalle kertomaan vitsejä, vaikka olisi ns. hyväkin esiintyjä

Minä nauran, mutta olenkin helppo. Nauran kaikkein tyhmimmillekin vitseille.

Vierailija
38/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummelit. Ei vaan uppoa niin millään.

Vierailija
39/40 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierut

Vierailija
40/40 |