Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävarmuus tunteista parisuhteessa

Vierailija
11.09.2025 |

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt puolitoista vuotta. Olemme molemmat 20-vuotiaita. Seurustelemme etäsuhteessa, välimatkan on noin 500 kilometriä. Hänen työnsä vuoksi hän voi olla luonani noin kaksi päivää viikossa.

Viime kuukausien aikana minulle on alkanut tulla epävarmuutta tunteistani. En tiedä, rakastanko häntä tarpeeksi, tai ovatko tunteeni aitoja tai tarpeeksi vahvoja. Mietin tätä jatkuvasti, joka päivä, monta tuntia päivässä, mikä on todella uuvuttavaa ja raskasta.

Poikaystäväni on ihana ja tekee kaikkensa, että minulla olisi hyvä ja turvallinen olo. Hän kohtelee minua todella hyvin, ja sellaista kohtelua en ole saanut pitkään aikaan tai oikeastaan ikinä. Hän on juuri sellainen ihminen, josta pidän ja jonka seurassa viihdyn hyvin.

Silti en tiedä, mistä tämä epävarmuus johtuu. Pelkään, että alitajuisesti tiedän, ettei hän ehkä ole minulle se oikea. Vaikka hän on täydellinen, mietin, olemmeko me vain kaksi ihmistä, joilla ei ole sitä kipinää, tai onko jotain, mikä ei loksahda kohdalleen.

olisiko kellään antaa neuvoja tähän tilanteeseen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippaleipäaivo siellä kehittää elämäänsä draamaa ja ongelmia tyhjästä niin että sloggit sauhuaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi