Mies ei ole poistanut yhteiskuvia instasta, vaikka ollaan erottu
Onko tää rikos? Voiko tehdä rikosilmoituksen? Mun mielestä on väärin pitää niitä kuvia vielä julkisessa profiilissa. Seurustelen eri miehen kanssa, niin on tosi kiusallista, että luullaan mun seukkaavan exän kanssa edelleen. Oon sanonut miehelle, että poista ne, mutta hän ei ole vastannu mitään !!
Kommentit (39)
Ei kannata laittaa nettiin kuvia, jotka kaduttavat myöhemmin. Idiootti on tuo mies, mutta ei tuolle voi mitään tehdä.
Ne ovat osa menneisyyttäsi ja kaikilla on sellainen. Miksi pitäisi piilotella. Itse en poistaisi enkä vaatisi poistamaan.
Mitä sitten? Tämä on joku nykyajan juttu, että ihmisten erot voi päätellä siitä, että kuvat on poistettu somesta. Kai nyt tuttavasi tajuavat, että kuvat ovat vanhoja. Vai kuinka lennosta olet vaihtanut miestä?
Jos ap:lla olisi lapsia exänsä kanssa niin varmaan vaatisi niitäkin poistettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata laittaa nettiin kuvia, jotka kaduttavat myöhemmin. Idiootti on tuo mies, mutta ei tuolle voi mitään tehdä.
Ai, valokuva-albumeistakin olisi aikoinaan pitänyt poistaa ex-heilat? Instagram on nykypäivän valokuv-albumi. Sinne kerääntyy eletty historia kuvina.
Jos olet itse antanut luvan laittaa ne kuvat sinne, saa ne siellä olla. Mitä ne siellä haittaa? Kai sun tutut sun menneisyyden tietää joka tapauksessa?
En minä ainakaan haluaisi, että minusta on somessa kuvia exien kainaloissa. Ollutta ja mennyttä, painukoot suolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, valokuva-albumeistakin olisi aikoinaan pitänyt poistaa ex-heilat? Instagram on nykypäivän valokuv-albumi. Sinne kerääntyy eletty historia kuvina.
Minä ainakin olen poistanut. Miksi pitäisi pitää jonkun aasin kuvaa yhtään missään? Jos minun kuvani olisi jollakulla esillä, kokisin, että haikailee vielä perään ja yököttäisi.
Kyllä nyt elämä koettelee. Voimia
Exät ovat exiä hyvästä syystä. En ole niin country, että olisi katse tiukasti taaksepäin ja exän kuva instassa.
Vierailija kirjoitti:
Elettyä elämää ei saa pois.
Ei siinä myöskään tarvitse roikkua.
Katos katos täähän olikin hyvä vinkki. Taidankin pistää omaan instaan ihan vittuillessani kuvan exästäni ja minusta. Kiitti vinkistä
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan haluaisi, että minusta on somessa kuvia exien kainaloissa. Ollutta ja mennyttä, painukoot suolle.
Mieti siis tarkkaan, mitä kuvia itsestäsi sallit laittaa sosiaaliseen mediaan.
Eikä Suomi ole poistanut Aleksanteri II:n patsasta senaatintorilta vaikka erottiin
Miksi pitäisi poistaa? Nehän ovat osa hänen omaa elämäänsä.
Rikosta siinä nyt ei ainakaan tapahdu.
Hölmöhän sinä olet.😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Tämä on joku nykyajan juttu, että ihmisten erot voi päätellä siitä, että kuvat on poistettu somesta. Kai nyt tuttavasi tajuavat, että kuvat ovat vanhoja. Vai kuinka lennosta olet vaihtanut miestä?
Erottiin noin vuosi sitten ja nyt olen puolisen vuotta seurustellu mieheni kaa. Jokainen normi järjellä varustettu tajuaa että vanhat kuvat pitää poistaa koska se loukkaa toista . Ap
Mikä sinä olet kieltämään mitä kuvia ex tai kukaan muukaan esillä pitää??
Vaikka minä voin ottaa yleisellä paikalla kuvan jossa sinä näyt, etkä voi millään keinoin estää minua julkaisemasta sitä. Silloinhan esim yleisötapahtumista otettuja kuviakaan ei saisi ottaa/julkaista edes lehdissä.
Jos kuva ei ole epäsiveellinen niin minkäs teet? Ei se, että olet lunttu josta on kuvia exien kainaloissa muuta yhtään mitään.
Hmm..äläpä anna nyxäsi ottaa sinusta yhtään kuvaa, yhdessä taikka erikseen koska kadut niitä sitten myöhemmin kun nyxästä tulee exä.
On jotenkin niin surullista, että koet menneisyytesi niin häpeälliseksi. 😢
Ei ole rikos. Minkäs teet