Tampereella miljoonakartano maahan muuttajille yhteiskunnan rahoilla
Kommentit (636)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on haluttu ja tätä on saatu.
Näihin asioihin voi vaikuttaa äänestämällä.
Jaa niin miten. PS on hallituksessa
Miksiköhän punaisen Tampereen pormestari on demari 🤔
Tämä oli kyllä junailtu jo Kummolan aikana. Mutta miksei hallitus laita rajoja kiinni, sitten ei tarvita perhekotejakaan.
Minkä olemassaolevan lain perusteella raja voidaan sulkea perusteettomilta turvan hakijoilta?
Poliitikot voisivat itse majoittaa näitä tulijoita omiin kesämökkeihinsä. Jokainen kansanedustaja joutuisi osallistumaan itse talkoisiin. Pelkkä höpötys ei enää riitä. Nyt tarvitaan tekoja. Nähtäisiin ketkä ovat aidosti tphakijaystävällisiä. Monet kovasti puhuvat ja paasaavat, mutta eivät tee mitään konkreettista asioiden hyväksi.
Ovatko nämä 8 hyysääjää täydellä palkalla? 40 tuntia viikossa?
Mikä on ongelma? Ongelma on persuilla joten oikeasti ei ole olemassa ongelmaa. On vain persu jolla on ongelma ja sitä ei muille ole olemassa. Persun elämä on täynnä ongelmia eikä siitä tarvitse välittää. Helpoimmalla pääsee kun ignooraa kaiken mitä liittyy persuihin.
Vierailija kirjoitti:
Persusaastalla on kyllä tänään täys spammi päällä
Oletko itse yksi näistä lo i si vi sta saastoista kun näitä puolustelet?
Eikö noiden kanssa työskentelevät itse tajua millainen karhunpalvelus tuollainen hyysääminen ja paapominen on näille asukkaille itselleen ja lopulta koko meidän yhteiskunnalle? Eri asia jos olisivat oikeasti lapsia, vaikka 5-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Ketju ilmoitettu yllytyksenä vihapuheeseen valheellisine tietoineen.
Suosittelen muitakin tekemään saman. Ei pääse nää PerusVenäläiset liikaa riehumaan.
Hyvä idea. Toisaalta on mukavaa illan viihdettä provoilla persuille ja ryssille, ne kun ottaa kaiken niin tosissaan.
Siis kilpailutus on tehty ja lakia on noudatettu. On aivan sama vaikka asuisivat linnassa jos hinta on kohdallaan. Mitä taas nippelipojan ehdotukseen että laitetaan asumaan hylättyihin rakennuksiin. Joku nekin omistaa ja voi olla terveystarkastajillakin sanomista asuntojen kunnosta. Jos herra nippepompelia ottaa päähän niin majoittakoot omaan kotiinsa ilmaiseksi niin siinä valtio säästäisi vielä enemmän? Miten olisi pimpeliponm?
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa on siellä mihin sen haluaa riittävän.
Miksi tätä halutaan on eri kysymys?
Ja kuka tätä järjestää ja miksi? Tienaako joku tällä? Tuskin nyt ihan itse keksivät lähteä juuri Suomeen ja saavat vielä matkatkin maksettua ja varattua.
Yksityinen soteyritys järjestää. Miksi? Koska Suomen sosiaalihuolto on järjestetty niin, että palveluita ostetaan yksityisiltä yrityksiltä sen sijaan, että ne kaikki järjestettäisiin itse. Tällä mallilla yksityinen sektori tienaa veronmaksajien kustannuksella.
SDP:n kansanedustaja Tuula Väätäinen: Tärkeä ja historiallisesti merkittävä sote-uudistus valmistuu SDP:n johdolla - SDP https://share.google/f7lktcWcGZkm9Urmh
Sote on demari rosvojen projekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks persujen pitänyt lopettaa tää laittomien lähi-itäläisten holtiton lappaaminen suomeen
Niin mistä ne Kalajoen hukkuneet pojatkin tulivat Suomeen? Nauretttavaa syytellä jotain vihreitä ja Ilmaria kun kerran persujen vahtivuorolla tilanne on tämä. Mari voisi tulla kertomaan miksi rahaa riittää tällaiseen.
Tämän hallituksen aikana on tp-hakijoiden määrä romahtanut.Vassarit haluaa rajat auki että saataisi taas reilusti lisää näitä.
Jos minä ikinä näen yhdenkään persun käyvän muun maalaisen ihmisen päälle ikinä missään niin hakkaan tämän persun hengiltä. Se on lupaus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelma? Ongelma on persuilla joten oikeasti ei ole olemassa ongelmaa. On vain persu jolla on ongelma ja sitä ei muille ole olemassa. Persun elämä on täynnä ongelmia eikä siitä tarvitse välittää. Helpoimmalla pääsee kun ignooraa kaiken mitä liittyy persuihin.
IIGOR-PERSU-JANKKIS on taas 👍 demarit tarjoaa loiseläjälle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten persu sanot ihmisiä saastaksi ? Sinä et ihmisenä ole yhtään avokkaampi kun he. Ymmärrätkö. 👿👿👿👿👿👿👿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks persujen pitänyt lopettaa tää laittomien lähi-itäläisten holtiton lappaaminen suomeen
Niin mistä ne Kalajoen hukkuneet pojatkin tulivat Suomeen? Nauretttavaa syytellä jotain vihreitä ja Ilmaria kun kerran persujen vahtivuorolla tilanne on tämä. Mari voisi tulla kertomaan miksi rahaa riittää tällaiseen.
Tämän hallituksen aikana on tp-hakijoiden määrä romahtanut.Vassarit haluaa rajat auki että saataisi taas reilusti lisää näitä.
Ilman vasureita teidän rajanne olisi auki. Jos demarit olisivat sanoneet ei niin raja olisi auki edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut juotua liikaa?Et varmaan ymmärrä itsekään tuota mongerrustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut juotua liikaa?Et varmaan ymmärrä itsekään tuota mongerrustasi.
En käytä alkoa mutta olen opetellut persutyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten persu sanot ihmisiä saastaksi ? Sinä et ihmisenä ole yhtään avokkaampi kun he. Ymmärrätkö. 👿👿👿👿👿👿👿
Miltä prsu tuntuisi jos joutuisit sotaa pakoon ulkomaille kielitaidottomana iman mitään omaisuutta, jos siellä olevat sanoisi sinua saastaksi??
Eipä kuulu tähän kuka maksaa. Pääasia että firma menestyy, senhän on todettu tälläkin palstalla olevan Suomen talouden selkäranka. Yrittäminen.