Tampereella miljoonakartano maahan muuttajille yhteiskunnan rahoilla
Kommentit (394)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persulan sanomat ei ole hÀÀvi tiedonlÀhde. Ei kai aloittaja ole kommunisti, kun ei kestÀ yksityisen terveysalan yrityksen toimintaa jossain omakotitalossa.
Niin, ettÀ ihan itse nuo alaikÀiset asuntonsa ja palvelut maksaa, niin...
Niin.
EipÀ kuulu tÀhÀn kuka maksaa. PÀÀasia ettÀ firma menestyy, senhÀn on todettu tÀllÀkin palstalla olevan Suomen talouden selkÀranka. YrittÀminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀtÀ on haluttu ja tÀtÀ on saatu.
NÀihin asioihin voi vaikuttaa ÀÀnestÀmÀllÀ.
Jaa niin miten. PS on hallituksessa
MiksiköhĂ€n punaisen Tampereen pormestari on demari đ€
TÀmÀ oli kyllÀ junailtu jo Kummolan aikana. Mutta miksei hallitus laita rajoja kiinni, sitten ei tarvita perhekotejakaan.
MinkÀ olemassaolevan lain perusteella raja voidaan sulkea perusteettomilta turvan hakijoilta?
Poliitikot voisivat itse majoittaa nÀitÀ tulijoita omiin kesÀmökkeihinsÀ. Jokainen kansanedustaja joutuisi osallistumaan itse talkoisiin. PelkkÀ höpötys ei enÀÀ riitÀ. Nyt tarvitaan tekoja. NÀhtÀisiin ketkÀ ovat aidosti tphakijaystÀvÀllisiÀ. Monet kovasti puhuvat ja paasaavat, mutta eivÀt tee mitÀÀn konkreettista asioiden hyvÀksi.
Ovatko nÀmÀ 8 hyysÀÀjÀÀ tÀydellÀ palkalla? 40 tuntia viikossa?
MikÀ on ongelma? Ongelma on persuilla joten oikeasti ei ole olemassa ongelmaa. On vain persu jolla on ongelma ja sitÀ ei muille ole olemassa. Persun elÀmÀ on tÀynnÀ ongelmia eikÀ siitÀ tarvitse vÀlittÀÀ. Helpoimmalla pÀÀsee kun ignooraa kaiken mitÀ liittyy persuihin.
Vierailija kirjoitti:
Persusaastalla on kyllÀ tÀnÀÀn tÀys spammi pÀÀllÀ
Oletko itse yksi nÀistÀ lo i si vi sta saastoista kun nÀitÀ puolustelet?
Eikö noiden kanssa työskentelevÀt itse tajua millainen karhunpalvelus tuollainen hyysÀÀminen ja paapominen on nÀille asukkaille itselleen ja lopulta koko meidÀn yhteiskunnalle? Eri asia jos olisivat oikeasti lapsia, vaikka 5-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Ketju ilmoitettu yllytyksenÀ vihapuheeseen valheellisine tietoineen.
Suosittelen muitakin tekemÀÀn saman. Ei pÀÀse nÀÀ PerusVenÀlÀiset liikaa riehumaan.
HyvÀ idea. Toisaalta on mukavaa illan viihdettÀ provoilla persuille ja ryssille, ne kun ottaa kaiken niin tosissaan.
Siis kilpailutus on tehty ja lakia on noudatettu. On aivan sama vaikka asuisivat linnassa jos hinta on kohdallaan. MitÀ taas nippelipojan ehdotukseen ettÀ laitetaan asumaan hylÀttyihin rakennuksiin. Joku nekin omistaa ja voi olla terveystarkastajillakin sanomista asuntojen kunnosta. Jos herra nippepompelia ottaa pÀÀhÀn niin majoittakoot omaan kotiinsa ilmaiseksi niin siinÀ valtio sÀÀstÀisi vielÀ enemmÀn? Miten olisi pimpeliponm?
Vierailija kirjoitti:
KÀsittÀmÀtöntÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa on siellÀ mihin sen haluaa riittÀvÀn.
Miksi tÀtÀ halutaan on eri kysymys?
Ja kuka tÀtÀ jÀrjestÀÀ ja miksi? Tienaako joku tÀllÀ? Tuskin nyt ihan itse keksivÀt lÀhteÀ juuri Suomeen ja saavat vielÀ matkatkin maksettua ja varattua.
Yksityinen soteyritys jÀrjestÀÀ. Miksi? Koska Suomen sosiaalihuolto on jÀrjestetty niin, ettÀ palveluita ostetaan yksityisiltÀ yrityksiltÀ sen sijaan, ettÀ ne kaikki jÀrjestettÀisiin itse. TÀllÀ mallilla yksityinen sektori tienaa veronmaksajien kustannuksella.
SDP:n kansanedustaja Tuula VÀÀtÀinen: TÀrkeÀ ja historiallisesti merkittÀvÀ sote-uudistus valmistuu SDP:n johdolla - SDP https://share.google/f7lktcWcGZkm9Urmh
Sote on demari rosvojen projekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks persujen pitÀnyt lopettaa tÀÀ laittomien lÀhi-itÀlÀisten holtiton lappaaminen suomeen
Niin mistÀ ne Kalajoen hukkuneet pojatkin tulivat Suomeen? Nauretttavaa syytellÀ jotain vihreitÀ ja Ilmaria kun kerran persujen vahtivuorolla tilanne on tÀmÀ. Mari voisi tulla kertomaan miksi rahaa riittÀÀ tÀllaiseen.
TÀmÀn hallituksen aikana on tp-hakijoiden mÀÀrÀ romahtanut.Vassarit haluaa rajat auki ettÀ saataisi taas reilusti lisÀÀ nÀitÀ.
Jos minÀ ikinÀ nÀen yhdenkÀÀn persun kÀyvÀn muun maalaisen ihmisen pÀÀlle ikinÀ missÀÀn niin hakkaan tÀmÀn persun hengiltÀ. Se on lupaus.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ on ongelma? Ongelma on persuilla joten oikeasti ei ole olemassa ongelmaa. On vain persu jolla on ongelma ja sitÀ ei muille ole olemassa. Persun elÀmÀ on tÀynnÀ ongelmia eikÀ siitÀ tarvitse vÀlittÀÀ. Helpoimmalla pÀÀsee kun ignooraa kaiken mitÀ liittyy persuihin.
IIGOR-PERSU-JANKKIS on taas đ demarit tarjoaa loiselĂ€jĂ€lle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persusaastalla on kyllÀ tÀnÀÀn tÀys spammi pÀÀllÀ
Oletko itse yksi nÀistÀ lo i si vi sta saastoista kun nÀitÀ puolustelet?
Miten persu sanot ihmisiĂ€ saastaksi ? SinĂ€ et ihmisenĂ€ ole yhtÀÀn avokkaampi kun he. YmmĂ€rrĂ€tkö. đżđżđżđżđżđżđż
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks persujen pitÀnyt lopettaa tÀÀ laittomien lÀhi-itÀlÀisten holtiton lappaaminen suomeen
Niin mistÀ ne Kalajoen hukkuneet pojatkin tulivat Suomeen? Nauretttavaa syytellÀ jotain vihreitÀ ja Ilmaria kun kerran persujen vahtivuorolla tilanne on tÀmÀ. Mari voisi tulla kertomaan miksi rahaa riittÀÀ tÀllaiseen.
TÀmÀn hallituksen aikana on tp-hakijoiden mÀÀrÀ romahtanut.Vassarit haluaa rajat auki ettÀ saataisi taas reilusti lisÀÀ nÀitÀ.
Ilman vasureita teidÀn rajanne olisi auki. Jos demarit olisivat sanoneet ei niin raja olisi auki edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut juotua liikaa?Et varmaan ymmÀrrÀ itsekÀÀn tuota mongerrustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut juotua liikaa?Et varmaan ymmÀrrÀ itsekÀÀn tuota mongerrustasi.
En kÀytÀ alkoa mutta olen opetellut persutyyliÀ.
En ole persu. Muitakin puolueita toki on :)