Lavuaariin kuseminen, mikä siinä muka on niin kamalaa?
Ei se normaalin ihmisen kusi mitään myrkkyä ole ja samaan viemäriin ne kaikki menee. Miksi on muka ok pestä vauvan paskainen perse lavuaarissa mutta kamala mäkätys seuraa jos mies kusaisee samaan lavuaariin?
Kommentit (79)
Pissailin joskus lavuaariin mutta se alko haisemaan kun ei sitä oo suunniteltu niinkuin kakki pyttyä tai kusi laaria että se humauttas kaiken kerralla viemäriin ja laittas kokonaan uudet puhtaat vedet tilalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kusee siihen hanan päälle? Mutta tiedän että se ei ole se ongelma, koska ihmiset on järkyttyneitä myös siitä, että kusen suihkuun suihkussa käydessä.
En tiedä oletko koskaan nähnyt penistä, mutta sitä voi kätevästi käännellä ja ohjailla kusisuihkua sinne minne haluaa. Ei mene hanan päälle ellei ole pahanlaatuinen Parkinsonin tauti jonka takia kulli ei pysy vakaana kädessä.
Miksi jotkut miehet sitten kusee pitkin vessan lattioita? Ilmeisesti tahallista
Parkinsonin tauti on yhtä yleistä kuin diabetes.
Parkinsonia sairastava ei osaa kusta istualtaan? Varsinkin kun tietää, että sihti ei ole hyvä.
Pienen taaperon tai vauvan kakka ja pissa ei ole mitään verrattuna aikuisen miehen toksiseen kuseen! Hyi hemmetti mitä sikoja. Hankkiutukaa hoitoon nyt jo oikeesti.
Missä on kaikki upeat hienot herrasmiehet? Ei niitä ole enää. On vain miesten irvikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaapa selittää minulle tarve kusta lavuaariin?
Keksittekö yhtä ainutta syytä?
Koska en yöllä pimeässä nää pönttöä, lavuaari on juuri munan korkeudella.
Entä jos laittaisi valot päälle? Siis napsauttaisi valot päälle ja samalla sytyttäisi ne aivot myös?
Vaatii vaivannäköä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan lavuaariin kusee, mutta tosimies paskantaa kattoon.
-vanha viidakon sananlasku
Toivottavasti omassa kodissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos laittaisi valot päälle? Siis napsauttaisi valot päälle ja samalla sytyttäisi ne aivot myös?
Laitatko itse valot päälle jos käyt yöllä pissalla. Itseä ainakin häikäsee ja uneliaisuus häviää kirkkaasta valosta
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan lavuaariin kusee, mutta tosimies paskantaa kattoon.
-vanha viidakon sananlasku
repsis kopsis
Vierailija kirjoitti:
Pienen taaperon tai vauvan kakka ja pissa ei ole mitään verrattuna aikuisen miehen toksiseen kuseen! Hyi hemmetti mitä sikoja. Hankkiutukaa hoitoon nyt jo oikeesti.
Missä on kaikki upeat hienot herrasmiehet? Ei niitä ole enää. On vain miesten irvikuvia.
Kyllä ne Herrasmiehetkin kusee lavuaariin. Et vaan ole näkemässä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, MIKSI sinne lavuaariin pitää kusta? En ymmärrä, vaikka olen itsekin mies.
Vessaan on matkaa 50 metriä työpaikan lepohuoneesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii vaivannäköä.
Laiskuri
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, MIKSI sinne lavuaariin pitää kusta? En ymmärrä, vaikka olen itsekin mies.
Olin vuosia sitten eräässä motellissa yöpymässä kohtalaisen säännöllisesti ja huoneessa ei
ollut vessaa. Ei ihan joka kerta viitsinyt tallustella kalsareissaan pitkin käytäviä yhteisvessaan.
itse pissin nykyisin ylensä suosiolla istualteen. tähtäileminen on tympeää ja kukahan saa siivota jos/kun menee ohi. eri asia pissata johonkin puun juurelle. kun ei tartte tähdätä
Vierailija kirjoitti:
Koska jos lavuaariin kusta lopettaa, kusi roiskuu ympäri seiniä, allastasos ja lattiaa. Hammasharjat kusessa.
Siellä lavuaarin alla on myös sellainen juttu kuin hajulukko. se on se pikku motikka siinä vimäriputkessa kiinni. Varmaan kivat hajut nousee sieltä, mutta eihän sitä kusimaakari varmaan itse enää haista, koska on hänen oma ominaishajunsa
Voit kusta kotonasi vaikka kahvinkeittimeen mutta älä ihmettele kun kaikki haluavat pysyä kaukana sinusta.
Lavuaariin kusijoita ei kai sitten haittaa jos tarjoilen juomavettä pöntöstä.
Vierailija kirjoitti:
Maali on lähempänä vehjettä. Tajuatko miten se kusi ei aina tule yhtenä nauhamaisena liruiluna, vaan se saattaa oikeasti roiskia mihin sattuu vaikka suurinta lorinaa tähtää keskelle pönttöä?
Ei siinä mitään jos peset sen kusemisen jälkeen .