Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lavuaariin kuseminen, mikä siinä muka on niin kamalaa?

Vierailija
11.09.2025 |

Ei se normaalin ihmisen kusi mitään myrkkyä ole ja samaan viemäriin ne kaikki menee. Miksi on muka ok pestä vauvan paskainen perse lavuaarissa mutta kamala mäkätys seuraa jos mies kusaisee samaan lavuaariin?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suihkussa on jokainen kussut myös. Se valehtelee, joka väittää muuta.

Vierailija
22/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kusee siihen hanan päälle? Mutta tiedän että se ei ole se ongelma, koska ihmiset on järkyttyneitä myös siitä, että kusen suihkuun suihkussa käydessä.

En tiedä oletko koskaan nähnyt penistä, mutta sitä voi kätevästi käännellä ja ohjailla kusisuihkua sinne minne haluaa. Ei mene hanan päälle ellei ole pahanlaatuinen Parkinsonin tauti jonka takia kulli ei pysy vakaana kädessä.

Voihan se virtsaputki olla vaikka vähän lytyssä aamulla niin virtsasuihku lähtee suihkuamaan moneen suuntaan. Se on äkkiä koko vessa pestävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oksettavaa ja sikamaista. Kuse vaikka perseeseesi, jos asut yksin, mutta muiden kanssa eläessä pitää sopeutua yleisiin hygieniatapoihin. Tosin provohan tämä on, koska sama kusihullu aktivoituu aina säännöllisesti. 

Vierailija
24/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaapa selittää minulle tarve kusta lavuaariin?

Keksittekö yhtä ainutta syytä?

Ainakin itse olen huomannut, että pääsen vähemmillä roiskeilla eli se on sopivalla korkeudella. Virtsaputken suu kun tahtoo liikkua kustessa eli muuttaa muotoaan, niin se kuseminen on välillä seisaaltaan aika haastavaa. 

Vierailija
25/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en yöllä pimeässä nää pönttöä, lavuaari on juuri munan korkeudella.

Vierailija
26/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin.

Vierailija
27/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lavuaariin myös paskantaa?

-Oululainen

Vierailija
28/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Oululainen

Ainakin voi tykätä omasta kommentistaan.

Vierailija
29/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kusee siihen hanan päälle? Mutta tiedän että se ei ole se ongelma, koska ihmiset on järkyttyneitä myös siitä, että kusen suihkuun suihkussa käydessä.

En tiedä oletko koskaan nähnyt penistä, mutta sitä voi kätevästi käännellä ja ohjailla kusisuihkua sinne minne haluaa. Ei mene hanan päälle ellei ole pahanlaatuinen Parkinsonin tauti jonka takia kulli ei pysy vakaana kädessä.

Voihan se virtsaputki olla vaikka vähän lytyssä aamulla niin virtsasuihku lähtee suihkuamaan moneen suuntaan. Se on äkkiä koko vessa pestävä. 

Jos on kuivahtanutta spermaa virtsaputkessa niin alussa ruikkii helposti ohi pöntön ennenkuin putki huuhtoutuu.

Vierailija
30/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse olen huomannut, että pääsen vähemmillä roiskeilla eli se on sopivalla korkeudella. Virtsaputken suu kun tahtoo liikkua kustessa eli muuttaa muotoaan, niin se kuseminen on välillä seisaaltaan aika haastavaa. 

No aiemmin kirjoitit miten kätevä on pippeli kun sitä voi ohjata?? 

Vierailija
31/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kuivahtanutta spermaa virtsaputkessa niin alussa ruikkii helposti ohi pöntön ennenkuin putki huuhtoutuu.

Kun se kusi ei tule oko ajan samalla paineella, niin se virtsasuihkukin käyttäytyy vähän eri tavalla. Varsinkin kusemisen loppuvaiheessa se kusi voi tehdä jyrkänkin käännöksen.

Vierailija
32/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan lavuaariin kusee, mutta tosimies paskantaa kattoon.

-vanha viidakon sananlasku

Vierailija
33/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aiemmin kirjoitit miten kätevä on pippeli kun sitä voi ohjata?? 

No en todellakaan ole kirjottanut. Mitä sinä oikein selität?

Vierailija
34/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut miehet sitten kusee pitkin vessan lattioita? Ilmeisesti tahallista

Aamustondiksen kanssa on todella vaikeaa tähdätä.

Vierailija
35/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Vaimo on kakalla niin on pakko kusta lavuaariin.

Vierailija
36/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun taloudessa niitä on kolme ja usein tai siis aina on reilusti ohitippoja/lammikoita. 

Se on hiljainen protesti sinua kohtaan. Tarkista oma käytöksesi ja se miten kohtelet näitä kolmea.

Vierailija
37/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en yöllä pimeässä nää pönttöä, lavuaari on juuri munan korkeudella.

eikö sulla ole valoja vessassa?

Vierailija
38/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut pesevät siinä käsiä ja kasvoja, jopa silmiä, muutama juo. Siinä missä joku mies uittaa jormansa koko hanassa ja altaassa. Roiskii.

Vierailija
39/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusiltamassa kerran sellainen yksinäinen vanhempi mies kertoi ettei koskaan pese astioitaan. Pyyhkäisee vaan paperilla ja lautaset ja aterimet ovat käyttökelpoisia seuraavalle kerralle. Vaihdoin tämän jälkeen syömään eri pöytään. Yököttävää. Yhtä yököttävää kuin että joku kuseskelee lavuaariin. Päässä taitaa olla vikaa jos vessassa on lavuaari ja pönttö mutta pitää kusta lavuaariin. Vai keittiössäkö nämä lavuaariin kusevat sen toimittavat? 

Vierailija
40/79 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Oululainen

Voi. Otat sen hammasharjan siitä reunalta ja tökit sen toisella päällä paskat viemärin aukkoihin. Anna veden juosta hanasta samalla.