Lavuaariin kuseminen, mikä siinä muka on niin kamalaa?
Ei se normaalin ihmisen kusi mitään myrkkyä ole ja samaan viemäriin ne kaikki menee. Miksi on muka ok pestä vauvan paskainen perse lavuaarissa mutta kamala mäkätys seuraa jos mies kusaisee samaan lavuaariin?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos lavuaariin kusta lopettaa, kusi roiskuu ympäri seiniä, allastasos ja lattiaa. Hammasharjat kusessa.
Siellä lavuaarin alla on myös sellainen juttu kuin hajulukko. se on se pikku motikka siinä vimäriputkessa kiinni. Varmaan kivat hajut nousee sieltä, mutta eihän sitä kusimaakari varmaan itse enää haista, koska on hänen oma ominaishajunsa
Voih, jos vain lavuaariin olisi kiinnitetty jokin laite josta saa valutettua vettä sinne hajulukkoon... :(
Vierailija kirjoitti:
Muut pesevät siinä käsiä ja kasvoja, jopa silmiä, muutama juo. Siinä missä joku mies uittaa jormansa koko hanassa ja altaassa. Roiskii.
Meinaat tosissasi että lavuaariin kuseva mies hinkuttaa kullillaan sekä hanan että koko altaan?
Jos hajulukkoa huuhtova nero olisi koskaan joutunut pissimään muoviämpäriin muutaman päivän pesemättä sitä kunnolla joka välissä, hän tietäisi, että haju pinttyy muoviin. Olettaen, että hänen hajulukkonsa ei ole metallia ja että hän systemaattisesti hajustaa hajulukkoaan, voi vain todeta, ettei hänellä ole tapana puhdistaa hajulukkoa ainakaan itse. Tietysti jos koko vessa käryää, ehkei sitä niin huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaapa selittää minulle tarve kusta lavuaariin?
Keksittekö yhtä ainutta syytä?
Koska en yöllä pimeässä nää pönttöä, lavuaari on juuri munan korkeudella.
Entä jos laittaisi valot päälle? Siis napsauttaisi valot päälle ja samalla sytyttäisi ne aivot myös?
Laitatko itse valot päälle jos käyt yöllä pissalla. Itseä ainakin häikäsee ja uneliaisuus häviää kirkkaasta valosta
Mutta viitsitte hapuilla pimeässä käsikopelolla siihen lavuaarille?
Niiiiin... kun normaali ihminen järjestäisi johonkin matkan varrelle vaimean yövalon. Mutta se toki vaatisi jo älyä vähintään 115 pykälää.
Vierailija kirjoitti:
Jos hajulukkoa huuhtova nero olisi koskaan joutunut pissimään muoviämpäriin muutaman päivän pesemättä sitä kunnolla joka välissä, hän tietäisi, että haju pinttyy muoviin. Olettaen, että hänen hajulukkonsa ei ole metallia ja että hän systemaattisesti hajustaa hajulukkoaan, voi vain todeta, ettei hänellä ole tapana puhdistaa hajulukkoa ainakaan itse. Tietysti jos koko vessa käryää, ehkei sitä niin huomaa.
Kyllä muoviin pinttynyt kusen haistaa viimeistään siinä vaiheessa kun ammoniakin lemu alkaa käryämään.
Kusin kerran yli 40 vuotta sitten Suomenlahteen ja koko miesporukka lopetti uimisen siihen. En tiedä, joko ovat uskaltaneet uida tuossa pikku rapakossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kusee siihen hanan päälle? Mutta tiedän että se ei ole se ongelma, koska ihmiset on järkyttyneitä myös siitä, että kusen suihkuun suihkussa käydessä.
En tiedä oletko koskaan nähnyt penistä, mutta sitä voi kätevästi käännellä ja ohjailla kusisuihkua sinne minne haluaa. Ei mene hanan päälle ellei ole pahanlaatuinen Parkinsonin tauti jonka takia kulli ei pysy vakaana kädessä.
Miksi jotkut miehet sitten kusee pitkin vessan lattioita? Ilmeisesti tahallista
Niin pitkää kullia ei monella ole, että terska olisi sopivalla korkeudella. Kusemisen aloittaminen on se heikoin juttu, ainakin panemisen jälkeen, saattaa lähtee suihku vaikka olan yli. Itse kyllä kusen aina istualtaan. Lavuaari on kyllä sopivalla korkeudella kusemista varten..
Kerran kusin kun ei ollut muuta paikkaa, ulkona kamerat ja sisätiloissa vain se lavuaari, ei pyttyä. Kaikkea saa tehdä kunhan ei jää kiinni.
Samuli Edelmann ja Ihana valo.
Merkki, etä vaimon aika alkaa riisumaan perseen ja pillun edestä kamppeita pois.
No ei mitään, samaan viemäriin ne kaikki menee.
Vierailija kirjoitti:
Taitolaji. Jos luikautat niin, et se lavuaarin reunoilta kaaressa roiskuu peiliin,lattialle ja pitkin tasoa,niin ei kannata. Tosin jos vauvan beban myös pesee niin et jättää kikkareet lavuaariin,taitolaji, ei kannata.
Oltiin tuttavapariskunnan esikoista ensimmäistä kertaa ihmettelemässä. No siinä juotiin kahvit, kaikki hyvin, MUTTA ylpeä isä tohkeissaan pesi vauvan kakkapyllyn keittiön lavuaarissa eikä pessyt tai edes huuhtonut jätöksiä. Heillä ei ollut tiskikoneita ja minä en jostain syystä ottanut tarjottua toista kupillista kahvia. Hyi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Voi kusta seisaaltaan ilman, että tulee roiskeita ohi pöntön. Ja päälle huuhtelee bideesuhkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kusta seisaaltaan ilman, että tulee roiskeita ohi pöntön. Ja päälle huuhtelee bideesuhkulla.
Siinä kuluu vähemmän vettäkin kuin wc-huuhtelussa. Tosin en kusemisen jälkeen huuhtele pönttöäkään läheskään joka kerta.
Ostakaa temusta sorsa ja käyttäkää sitä. Eri värisiä tarjolla vaikka oma joka päivälle.
Ei tarvitse nousta sohvalta ollenkaan.
Avauspostays oikein henkii kotimaista junttimiestä :D
Vierailija kirjoitti:
Laiskuus, ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Lavuaariin kusijoita ei kai sitten haittaa jos tarjoilen juomavettä pöntöstä.
Otatko ruoka-ja juomavetesi lavuaarista? Siis poistotulppa paikallaan ja hanasta laskettu allas täyteen tai puolilleen.
Kusen aina lavuaariin! Kätevää varsinkin aamutoimissa ja pesen hampaat samalla. T: M65+
Mutta viitsitte hapuilla pimeässä käsikopelolla siihen lavuaarille?