Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaa muuttaa kotiini

Vierailija
11.09.2025 |

Ollaan tapailtu jo jonkin aikaa myös toistemme kotona ja nainen vihjaillut välillä aika suoraankin muuttavansa kotiini. En halua asua saman katon alla jonkun toisen kanssa ainakaan vielä. 

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ! Älä tee sitä virhettä! Kohta se sitten vie sinulta koko elämän.

Vierailija
22/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sinä tyttiksen kämppään, ja vuokraa ok-taloasi air bnb vaikka 500e yö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Itse aloin muutama kuukausi sitten tapailla miestä. Omillaan toimeentuleva, pari vuotta sitten pitkästä liitosta eronnut. Vähän päälle 40v. Lapset (kaksi kpl) aikuisia jo. Hyvin norena tehty. Hänellä omakotitalo ja elo kunnossa. Komeakin.

Alkuun jarrutteli kovin tapailua. Ja tajusin miksi; Kyllähän tommonen tyyppi on kaikkinensa monen tämmöisen ikäisensä eronneen yh-mamman unelma. Tokaisinkin hänelle, että ymmärrän; Eron jälkeen moni mamma joutunut vuokralle kerrostaloon pesueineen asumaan. Hyvin usein lapsia ainakin se kolme ja reippaasti alaikäisiä. Siinä sitten tarjolla tuollainen tyyppi, joka jo oman pesänsä hoitanut tyhjäksi lapsista ja omakotitalo. Lottovoitto sinne pesueen kanssa tulla valmiiseen pöytään.

Ilmoitin kuitenkin aika pian, että minua ei saman katon alle saisi kirveelläkään. Minä olen se, joka omassa erossa pitkästä liitosta maksoi miehen pois, lapset ei vielä aikuisia, mutta isoja (ja lisää ei tule missään nimessä). Työpaikka ja toimeentulo itselläkin. Että etsin tasavertaista aikuista kumppania, mutta en uusperhekuviota, elättäjää tai siipeilemään ole tulossa. Samaa oletan toiselta. 

Että lokki mikä lokki. Tuollainen nainen. Älä lähde tuohon. Ei ole pakko. 

Vierailija
24/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen halukkuus seksiin johtuu talostasi. Oletko ap vähän yksinkertainen?

Vierailija
25/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Omat kodit on hyvät.

Joo, jos on taloudellisesti mahdollista, niin ainakin ekat pari vuotta kannattaa tutustua toiseen rauhassa ja pitää omat kodit.

Joo mutta nämä 2 vuotta pitää antaa ilmaista seksiä kuitenkin miehelle, se on sitä "tutustumista", eikö?

Vierailija
26/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa seksiä ja minä suostun siihen. Mitenkä minä käytän häntä hyväkseni?

Ap

Niin tai sitten tyrkyttää itseään koska kuvittelee saavansa etuja.

Istukaapa nyt alas ja keskustelkaa asiat selvästi halki. Sano naiselle, ettet halu asua yhdessä, etkä edes halua seksiä, vaan suostut siihenkin vain koska nainen haluaa.

Juttujesi perusteella vaikutat hirviöltä ja tämä nainen vähän simppeliltä tapaukselta.

Vierailija
27/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan sitä seksiä haluaa ja mies suostuu. Nainenhan saa ilmaista munaa.

Vierailija
28/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia reilusti puheeksi, niin pitäisi naisenkin asia ymmärtää.

Palaatte asiaan, jos suhteenne vakiintuu tai sinä haluat hänet luoksesi asumaan.

Vierailija
29/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot ettei yhteisasuminen sovi sinulle ennen papin aamenta. 

Ratkaisukeskeisen ihmisenä nainen pitäisi tuota kosintana 😄

Eli Sanot vain, että olet tottunut asumaan yksin 😌

Vierailija
30/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tavannut lokin.

Vierailija
31/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi riistäjäkapitalisti ja käyttää naisen asemaa hyväkseen.

Vierailija
32/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen ainoa pääoma on seksin tarjoaminen, miehen kannattaa etsiä varakkaampi kumppani.

Vierailija
33/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Omat kodit on hyvät.

Joo, jos on taloudellisesti mahdollista, niin ainakin ekat pari vuotta kannattaa tutustua toiseen rauhassa ja pitää omat kodit.

Jos saa asumistukea, rahallisesti ei välttämättä kannata muuttaa yhteen.

Vierailija
34/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätasa-arvoinen parisuhde, jos mies on varakkaampi?

Vierailija
35/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan. Kerro mikä on suunnitelmasi vai onko sitä edes.

Vierailija
36/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkö sä selvität asiasi. Ei hän voi tietää mitä ajattelet ellet kerro.

Vierailija
37/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on ongelmana? Sanot että et halua ja sillä selvä. Olin 20 vuotta naimisissa (puolison kuolemaan asti) emmekä päivääkään tuosta ajasta asuneet samankaton alla koska minä en halua asua kenenkään kanssa, puolisolle asialla ei ollut kuulemma niinkään merkitystä, sitä kun voi rakastaa ilman yhteistä nimi kylttiä ovessakin. Järjestelymme vaikutti kaikesta päätelleen positiivisesti parisuhteeseen sillä emme juuri koskaan riidelleet, emme pitäneet toisiamme itsestään selvyytenä, meillä oli aina hauskaa yhdessä ja parisuhde kukoisti. 

Vierailija
38/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi ja kerjäläistyttö. Ihan kuin sadusta. Eli naisen pitää lopettaa seksin haluaminen ennen papin aamenta?

Vierailija
39/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja miesten ei pitäisi ryhtyä parisuhteeseen. Molemmat käyttävät toisiaan hyväksi ja aiheuttavat toisilleen vain pahaa mieltä. 

Vierailija
40/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme