Nainen haluaa muuttaa kotiini
Ollaan tapailtu jo jonkin aikaa myös toistemme kotona ja nainen vihjaillut välillä aika suoraankin muuttavansa kotiini. En halua asua saman katon alla jonkun toisen kanssa ainakaan vielä.
Kommentit (68)
Miehen pitää siis kieltäytyä seksistä, ennenkuin ottaa naisen asumaan kotiinsa?
Kela katsoo avopariksi ja asumistuki naiselta loppuu. Mitenkä voi maksaa miehelle vuokraa asumisestaan jos pienituloinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Omat kodit on hyvät.
Joo, jos on taloudellisesti mahdollista, niin ainakin ekat pari vuotta kannattaa tutustua toiseen rauhassa ja pitää omat kodit.
Joo mutta nämä 2 vuotta pitää antaa ilmaista seksiä kuitenkin miehelle, se on sitä "tutustumista", eikö?
Mikä aivovamma sulla on? Seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen eikä se ole mitään mitä annetaan ilmaiseksi miehelle tai siitä pitäisi saada jotakin vastineeksi. Mä olen nainen ja kyllä mä ainakin haluan seksiä hyvinkin pian. En alkaisi minkään pihtarimiehen kanssa seurustelemaan. Seksi on yhteinen nautinto eikä mikään kauppaväline.
Vierailija kirjoitti:
Kela katsoo avopariksi ja asumistuki naiselta loppuu. Mitenkä voi maksaa miehelle vuokraa asumisestaan jos pienituloinen?
Miksi oletetaan, että tuo nainen saa asumistukea ja on pienituloinen?
Mieshän on elatusvelvollinen jos nainen elää tt-tuella. Avopariksi kela tulkitsee. Sittenhän mies vasta riistäjä onki kun nainen on tuloton. Eli miehen ei missään nimessä kannata ottaa naista kotiinsa asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa on taloudellisia loisia ja esim. pilluloisia, jotka loisivat markkina-arvon omaavia hyödkkeitä maksamatta niistä. Toivottavasti ap ei ole pilluloinen vaan kompensoi tyttöystävänsä elimen hyväksikäytön.
Panna voi muuallakin kuin omistusasunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu kukallisiin välikausiverhoihin ja koristetyynyjen yllättävään lisääntymiseen. Jos sinulla on autotalli tai joku kellaritila, niin hommaa sinne jotain mielekästä tekemistä - sinne sinut ajetaan kuitenkin.
Heh. Mulla ollu samat verhot jo varmaan parikymmentä vuotta ja samat kaksi kukatonta koristetyynyä. En esim.vaihda verhoja eri vuodenaikoina.
Sinkkunainen
Nainen hyväksikäyttää miestä tarjoamalla seksiä asuntoa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on selvästi riistäjäkapitalisti ja käyttää naisen asemaa hyväkseen.
Miten niin? Naisella on oma kämppä, ei hän kadulla asu.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta sitten naisen seksuaalinen hyväksikäyttö. Hän selvästi ajattelee, että parittelu = askellusta kohti perheen perustamista, siinä missä sinulla on asiaan leväperäisempi suhtautuminen. Keskustelkaa asia avoimesti halki ja tuo esille aidot motiivisi rehdisti ja avoimesti.
Hyväksikäyttö?? Jos nainenkin haluaa miten se on hyväksikäyttöä??
Varakkaiden pitää seukata vain keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun omassa ok-talossa ja nainen vuokra yksiössä.
Ap
Niin eli hän haaveilee vaimon paikasta ja sinä käytät häntä seksuaalisesti hyväksesi. Next.
Ihminen kestää sen, että rakkaus loppuu. Mutta ei sitä, ettei sitä koskaan ollutkaan.
Ota se yleiskoneeksi asuntoosi, mutta hommaa itsellesi panoluukku jonne voit mennä hermolevolle kun pirttihirmun päsmäröinti alkaa ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa on taloudellisia loisia ja esim. pilluloisia, jotka loisivat markkina-arvon omaavia hyödkkeitä maksamatta niistä. Toivottavasti ap ei ole pilluloinen vaan kompensoi tyttöystävänsä elimen hyväksikäytön.
Ei kyllä se p****loinen tarkoittaa sitä, että tarjoaa epävirallista maksuvälinettä saadakseen taloudellista hyötyä.
Itse käytän" vanhan koulukunnan" oppeja, kun etsin uutta parisuhdetta. Ihmisten pitää tutustua kunnolla ja ajan kanssa esim. 2-3- vuotta. Tässä ajassa alkaa saamaan kuvan naisesta, että onko järkeä edes aloittaa perheen perustamista. Hyvät ja huonot taipumukset tulee paljastetuksi. Omien vanhempien ohjeet "älä osta huonoa, vaan sitä parasta laatuluokkaa".
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän" vanhan koulukunnan" oppeja, kun etsin uutta parisuhdetta. Ihmisten pitää tutustua kunnolla ja ajan kanssa esim. 2-3- vuotta. Tässä ajassa alkaa saamaan kuvan naisesta, että onko järkeä edes aloittaa perheen perustamista. Hyvät ja huonot taipumukset tulee paljastetuksi. Omien vanhempien ohjeet "älä osta huonoa, vaan sitä parasta laatuluokkaa".
Et taida sitten koskaan sitä perhettä perustaa?
Vierailija kirjoitti:
Ota se yleiskoneeksi asuntoosi, mutta hommaa itsellesi panoluukku jonne voit mennä hermolevolle kun pirttihirmun päsmäröinti alkaa ahdistaa.
Mistä se tiedetään, että on pirttihirmu?
Muistatteko surullisen tapauksen nimeltä Ruusu. Se Vanhasen keissi.
Mies on sika jos suostuu naisen haluamaan seksiin?