Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisilla seksuaalisia tarpeita?

Vierailija
11.09.2025 |

?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kohtu tyhjentää itsensä kerran kuussa automaattisesti ja joskus jos huvikseni haluan, saatan masteroida. Tai sitten en. Helposti menee kuukausia, varmaan vuosikin, masteroimatta.

Sama juttu se on miehilläkin. Palleroiset tyhjentävät itse itsensä ihan niinkuin suolestakin tulee uloste ihan stimuloimatta. Oma valinta tehdä siitä "harrastus" ja obsession kohde. Yhdenlainen helvetti.

Viisas ihminen. Minä teen näin ja se totuus joka koskee kaikkia. Ihmisten ymmärtämättömyys ja tyhmyys saa aina vaan hämilleen.

On katsos homo sapienseja eli viisaita ihmisiä, ja sitten homo erectuksia.

Vierailija
22/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan naisilla on seksiaalisia tarpeita, joskin vähemmän kuin miehillä.

Koko *seksuaalinen tarve* on täyttä höpötystä. Ihmisellä on biologiseen kaareen kuuluva lisääntymisvietti. Sen jälkeen rauhoittuu. 

Ei ole rauhoittunut. Peitto heiluu meillä edelleen miltei päivittäin. Lapsetkin on jo maailmalla. 

Alkoholistikin juo joka päivä jos saa. Sitä kutsutaan sairaudeksi.

Niin. Tämä kertoo sinusta riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan naisilla on seksiaalisia tarpeita, joskin vähemmän kuin miehillä.

Koko *seksuaalinen tarve* on täyttä höpötystä. Ihmisellä on biologiseen kaareen kuuluva lisääntymisvietti. Sen jälkeen rauhoittuu. 

Mitään lisääntymisviettiä ei ole olemassa. On vain seksuaalivietti, joka johtaa lisääntymiseen, mikäli ehkäisyä ei käytetä. Nykyään onneksi voimme toteuttaa seksuaaliviettiämme ja samalla päättää, sopiiko lisääntyminen meille vai ei.

Ei minun lisääntymistäni ainakaan seksuaalinen halu määrää. Eikä monella muullakaan naisella, hehän hakevat siemeniä lääkäriltäkin, missä ei ole mitään kiihottavaa.

"Seksuaalisuuden toteuttaminen" on vähän kuin tuttia imisi. Yhtä retardia.

Vierailija
24/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rauhoittunut. Peitto heiluu meillä edelleen miltei päivittäin. Lapsetkin on jo maailmalla. 

Alkoholistikin juo joka päivä jos saa. Sitä kutsutaan sairaudeksi.

Niin. Tämä kertoo sinusta riittävästi.

Mitä se kertoo? Että olen voittanut kaikki addiktiot?

No syön kyllä vielä päivittäin. Jotkut ovat kuulemma luopuneet siitäkin.

Vierailija
25/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kohtu tyhjentää itsensä kerran kuussa automaattisesti ja joskus jos huvikseni haluan, saatan masteroida. Tai sitten en. Helposti menee kuukausia, varmaan vuosikin, masteroimatta.

Sama juttu se on miehilläkin. Palleroiset tyhjentävät itse itsensä ihan niinkuin suolestakin tulee uloste ihan stimuloimatta. Oma valinta tehdä siitä "harrastus" ja obsession kohde. Yhdenlainen helvetti.

Viisas ihminen. Minä teen näin ja se totuus joka koskee kaikkia. Ihmisten ymmärtämättömyys ja tyhmyys saa aina vaan hämilleen.

Sitten on myös homo homoja, jotka siis ovat, no homoja. Melko homoa kyllä.

Vierailija
26/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on myös homo homoja, jotka siis ovat, no homoja. Melko homoa kyllä.

He ovat noita homo erectuksia. Ei ole isot aivot heillä.

Vierailija
27/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään lisääntymisviettiä ei ole olemassa. On vain seksuaalivietti, joka johtaa lisääntymiseen, mikäli ehkäisyä ei käytetä. Nykyään onneksi voimme toteuttaa seksuaaliviettiämme ja samalla päättää, sopiiko lisääntyminen meille vai ei.

Täsmälleen noin on.

Naisten eksuaalivietti on paljon heikompi kuin miehillä ja heikkenee voimakkaasti vuosien saatossa kunnes käytännöllisesti päättyy vaihdevuosivaivojen alkamisen aikaan.

Naisen eksuaaliviettiä säätää hoivavietti (vauvakuume, äidinvaisto), sitä potiessaan nainen halukas, mutta se siis ei ole aitoa eksin halua, vaan lapsensaamisen halua. Toiseksi sitä säätää miehen tarjoaman hyvinvoinnin taso sekä tulevaisuuden talouden varmistaminen.

Naisen heikko eksuaalisuus ilmenee sitenkin, että heillä ei ole oma-aloitteista halua eroottisiin seksi-leikkeihin, muutoin kuin perinteisen esileikin osalta, miehen palvelemana. Mies sensijaan kaipaa laajan valikoiman eksileikkejä, kuten käy ilmi big-polnon tuotannon valikoiman laajuudesta. Naiset yleensä kuitenkin osallistuvat leikkeihin välttääkseen eron.

Vierailija
28/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä kysymys! Elinehto ainakin mulle, jokapäivä haluan, ja onnekseni saankin. Mun mies on taitava ja halukas,

Vierailija
29/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen noin on.

Naisten eksuaalivietti on paljon heikompi kuin miehillä ja heikkenee voimakkaasti vuosien saatossa kunnes käytännöllisesti päättyy vaihdevuosivaivojen alkamisen aikaan.

Naisen eksuaaliviettiä säätää hoivavietti (vauvakuume,

äidinvaisto), sitä potiessaan nainen halukas, mutta se siis ei ole aitoa eksin halua, vaan lapsensaamisen halua. Toiseksi sitä säätää miehen tarjoaman hyvinvoinnin taso sekä tulevaisuuden talouden varmistaminen.

Naisen heikko eksuaalisuus ilmenee sitenkin, että heillä ei ole oma-aloitteista halua eroottisiin seksi-leikkeihin, muutoin kuin perinteisen esileikin osalta, miehen palvelemana. Mies sensijaan kaipaa laajan valikoiman eksileikkejä, kuten käy ilmi big-polnon tuotannon valikoiman laajuudesta. Naiset yleensä kuitenkin osallistuvat leikkeihin välttääkseen eron.

Taaskin niin paksua paskaa, ettei tosikaan. Naisilla muka halut heikkenee vaihdevuosien alkaessa n. 45v vanhoina. Ei kannata yleistää.. Silloin kun oli nuori niin vanhat kokeneet sanoi, että naiset paranee 40v täyttäessään ja on sitä eteenpäin parhaimmillaan sängyssä ja halukkaimmillaan. Kun sitten oma vaimo tuli siihen ikään ymmärsin että konkarit oli oikeassa. Vaimoni on halunnut ja vaatinutkin seksiä viikoittain nuoresta lähtinen ja haluaa yhä vieläkin vaikka ollaan eläkkeellä. Haluttomia kausia ei ole ollut ollenkaan. On toki saanut hyvää seksiä koko ikänsä ja orgasmeja. Rakastunut ja rakastava  nainen pysyy halukkaana. Miehen pitää vain järjestää niin, että rakkaus myös pysyy. 

Vierailija
30/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti kaikilla.Olin kerran yhden naisen kanssa vanhemmalla iällä ja hänellä oli kalu tarpeelliinen .Jos yksi päivä jäi välistä niin kysyi milloin sitä saa.Kertoi aiemmista suhteistaan oli jokaisessa pettänyt miestä kun tämä oli pitemmän aikaa poissa kotoa.Eli niin kova oli tarve miehelle että oma kiva ei riittänyt 

Vierailija
31/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidenkympin jälkeen ei ole ollut. Ihanaa ja täydellinen vapautus. Eivät ne koskaan minulla kyllä mitään pakkomielteisiä edes lisääntymisiässä olleet. Onneksi. Nykyisin en koskaan edes mieti koko asiaa - ei kuulu minun elämääni.

Vähäsen aihe kuitenkin taitaa kiinnostaa.. Tuli vaan mieleen

Vierailija
32/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaskin niin paksua paskaa, ettei tosikaan. Naisilla muka halut heikkenee vaihdevuosien alkaessa n. 45v vanhoina.

Melbourne Women's Midlife Health Project seurasi 13 vuoden ajan 438 naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa:

Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.

Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen [ovat eräitä estrogeenejä] laskuun.

LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality', https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext (ilmainen) Katso ainakin himograafi, Figure 1.

Vierailija
33/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekos ihan pihalla? Eiköhän naisten halujen latistumisen, jos sellaista on, ole syynä se mies. Joa aina vaan pitää olla vain miehen tyydyttäjä, eikä itse saa mitään, kyllä halut haihtuu. se on varma.

Vierailija
34/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaskin niin paksua paskaa, ettei tosikaan. Naisilla muka halut heikkenee vaihdevuosien alkaessa n. 45v vanhoina.

Melbourne Women's Midlife Health Project seurasi 13 vuoden ajan 438 naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa:

Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.

Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen [ovat eräitä estrogeenejä] laskuun.

LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality', https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext (ilmainen) Katso ainakin himograafi, Figure 1.

Mutta mitään oma kokemusta ei ole kunhan jaat agendaasi tukevaa nettipaskaa.

Vierailija
35/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tutkimuksen otos oli vain reiluu 400 naista, eli yhtä tyhjän kanssa. Samoja  naisia olisi pitänyt seurata nuoresta lähtien, jolloin olisi selvinnyt halujen lähtötaso ja muuttuminen.  Myös parisuhteen taso olisi pitänyt sisällyttää vertailuun.

Vierailija
36/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on seksuaalisia tarpeita silloin kun olen ihastunut tai rakastunut. Muuten oikeastaan ei. Miehen pitää juuri oikea jotta halut heräävät. Sitten niitä kyllä riittää. 

Mulla tämä myös, mitä enemmän on tunteita, sitä enemmän kostun. Omasta miehestä ei saa tarpeekseen, vaikka seksuaalisia haaveita ja fantasioita jaetaan ja seksiä harrastettaisiin lähes päivittäin.

Vierailija
37/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Miltei vuosikymmeneen ei ollut minkäänlaisia seksuaalisia haluja. Yllätysero otti koville ja vei kiinnostuksen seksiin. Vaihdevuodet tulivat ja menivät. Sitten minä menin ihastumaan ja rakastumaan. Nyt haluan häntä joka päivä. En edes nuorena käynyt näin "kuumana". Uskomatonta, mutta totta ja onneksi mies tuntee samoin. Tämä on mahtavaa 

Vierailija
38/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla on ja heilläkin hyvin vähän. Miehillä on yli 100 kertaa voimakkaammat tarpeet.

Vierailija
39/39 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla on ja heilläkin hyvin vähän. Miehillä on yli 100 kertaa voimakkaammat tarpeet.

Kuules ukko, sinä et tiedä naisten tarpeista yhtikäs.Ja lisäksi niputat kaikki naiset samaan nippuun! Minä ole aivan himona seksii, ollut aina ja yhä jatkuuu....Ja on paljon mieheiä joita ei vois vähempää kiinnostaa, näiden naiset täällä siitää kertoneet.

Ei munkaan ex ollut liian innokas, vaikka mainosti itseään isolla kalullaan. No se rakastikin vain pettämistä , kun luuli epätoivoissaan että niin minäkin teen, oli hullu mustasukkaisuudessaan- 

Kun sitten jätin sen retkun, ja rakastuin toiseen ja menin naimisiin, häb ihmetteli kysyen "sillä pitää olla valtava kalu"...

No ihan kunnollinen kyllä onkin  ei siinä, mutta en minä kalun kanssa naimisiin mennyt, vaan upean miehen, ja siitä lähtien huimaa seksiä, ja yhä jaykuu ja haluan todellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi