Väsynyt katse (sleepy eyes) kauneustrendi
Nyt sitä on tietämättään ollut muodikas. Sleepy eye -tyylissä katse meikataan tarkoituksellisesti näyttämään väsyneeltä ja nuutuneelta, esimerkkinä Billie Eilishin look. Look uhkuu seksiä, kuin olisi peuhannut kiihkeästi koko yön ja juuri noussut sängystä. Kaikenlaista.
Kommentit (15)
Vau, olenkin vaan muodikas mustine silmänalusineni.
Ihmettelen myös tuota poseeraustrendiä, jossa naiset katsovat ikään kuin halveksivasti, vähän kuin jos ukki pieraisisi.
Whats with that?
Hei ihanaa, vihdoinkin kauneustrendi jonka onnistun toteuttamaan nyt ruuhkavuosina.
t. vuorokaudesta loppuu tunnit
Kiva, että olen kerrankin trendikäs. Vaikka meikkaankin välillä, niin en edes omista peitevoidetta, kun mun mielestä silmänalusten tummuus tuo vaan kivaa syvyyttä katseeseen.
Tehkää pari vuotta kolmivuorotyötä, saatte tän ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vau, olenkin vaan muodikas mustine silmänalusineni.
Pandalook on in
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös tuota poseeraustrendiä, jossa naiset katsovat ikään kuin halveksivasti, vähän kuin jos ukki pieraisisi.
Whats with that?
Tämä! Äkkiä se paljon parjattu resting bitch face onkin tavoiteltava juttu. Ei kai siinä, annanpa naaman nyt ylpeydellä roikkua. Kunhan saan hymyn pyyhittyä kasvoiltani tuon ukkimielikuvan jäljiltä.
Onko tää vähän kuin se mesimäyrä-look? Oon miettiny itelleki mutta en osaa tehdä sitä oikein
Sitä on ollut koko elämänsä trendikäs, ihan geeneissä on tummat silmän aluset tullut, samoin yks lapsista tän kans saanut...
Ai Paula Vesala / Chloe Sevigny Look?
Rumia molemmat.
Ihana sellainen väsynyt nainen, joka ei jaksaisi mutta haluaa kuitenkin.. Hellästi ja hitaasti lusikka-asennossa.
Up