Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shein huijaa

11.09.2025 |

Sain rikkinäisiä tuotteita Sheiniltä. Tein valituksen ja kirjoitin asiakaspalveluun. He pyysivät minua palauttamaan paketin, jonka jouduin maksamaan itse. Kirjoitin, että tuotteet maksaisivat vähemmän kuin postikulut, mutta asiakaspalvelija sanoi, etteivät he voisi muuten hyvittää rahojaan. Asiakaspalvelija vahvisti, että kun paketti saapuu heille, saan hyvityksen tuotteista ja postikuluista. Minulla on kuvakaappauksia keskustelustamme, jotka olen myös lähettänyt Sheinin asiakaspalveluun todistaakseni, että heidän asiakaspalvelu pettää. Lähetin paketin takaisin, mutta kuukauden kuluttua paketti palasi Suomeen. Kirjoitin Sheinin asiakaspalveluun ja muutaman päivän kuluttua tuotteiden rahat palautettiin, mutta he viivyttelevät postikulujen maksamista. Olen toimittanut Sheinille kaikki kuitit, joissa on seurantanumero, paino ja minulle annettu osoite, mutta he eivät ole samaa mieltä tästä ja haluavat tarkempia todisteita paketin palauttamisesta. Kysyin postin työntekijältä, miksi paketti palautettiin. Sain vastaukseksi yhdeltä työntekijältä, että pakettia ei voitu toimittaa Sheinille, ja toinen työntekijä sanoi, että Sheinin kanssa on paljon tällaisia tapauksia. Shein siis tarkoituksella huijaa ihmisiä väittämällä, että meidän on maksettava palautus itse, että ehkä se pelottaa asiakkaita eivätkä ihmiset palauta paketteja ja tällä tavoin he pääsevät rahojen palauttamisestä , koska he eivät voi palauttaa rahoja, jos pakettia ei ole lähetetty. Selkeä esimerkki minun tapauksessani: olisivat voinut palauttaa rahat välittömästi, mutta haluavat pakettia palautettavan. Ihmiset, googlailkaa lisää Sheinistä! Shein on saanut mielettömiä sakkoja juuri asiakas oikeuksien loukkaamisesta.

Koska minulla on kuvakaappauksia keskustelustamme ja Sheinin lupauksesta korvata postikulut, olen tehnyt poliisille ilmoituksen petoksesta!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi auttaa varmasti ei ole niillä muutakaan tekemistä 🙈

Vierailija
2/6 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin paketin amazonilta. Osa tavaroista oli pöllitty.

Oli viimeinen tilaus se, kun palauteeseeni ei vastattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se on. Ei kannata tilata kiinaroskaa kuten Shein, Wish, Temu jne. Tuotteet ovat laaduttomia, ihan muuta kuin kuvassa ja usein jopa myrkyllisiä. Mitään valvontaa noilla ei ole eikä noudateta muitakaan sellaisia pelisääntöjä, joihin länsimaalaiset kuluttajat ovat tottuneet. Ei kannata tukea tällaista maailmaa, älkää siis tilatko tätä ihmisarvosta ja luontoarvoista piittaamatonta roskaa, saastetta ja myrkkyjä. 

Vierailija
4/6 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se on. Ei kannata tilata kiinaroskaa kuten Shein, Wish, Temu jne. Tuotteet ovat laaduttomia, ihan muuta kuin kuvassa ja usein jopa myrkyllisiä. Mitään valvontaa noilla ei ole eikä noudateta muitakaan sellaisia pelisääntöjä, joihin länsimaalaiset kuluttajat ovat tottuneet. Ei kannata tukea tällaista maailmaa, älkää siis tilatko tätä ihmisarvosta ja luontoarvoista piittaamatonta roskaa, saastetta ja myrkkyjä. 

Olen tilannut Temulta ja tuotteet tarkalleen mitä kuvassa.

Vierailija
5/6 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Foliohatulle terveisiä; otin vastaan viime vkolla Temun paketin sneakersit tuli oikea.  kenkä tuntui jalassani Hieman pienelle ( kiitos isovarpaan joka on vielä kipeä) joten ajattelin palauttaa ne. Temusta  tuli vastaus etteivät ota niitä vastaan vaan palauttavat rahat. Kiitos; mulla uudet popot eikä maksanut kovin paljon🤣 mollaakaa vaan iiiihan rauhassa! 

Vierailija
6/6 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää nykyaikana tilata netistä mitään vaan suosia paikallista