Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaditteko te, että teidän 12-13v tyttäret tuovat poikaystävät kotiin näytille?

Vierailija
11.09.2025 |

Meillä pitää tulla isän ja äidin nähtäväksi.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt perheissä aloitetaan seurustelut jo tuossa iässä.

Vierailija
22/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 12-v leikkii vielä keppareilla ja leikkii kirkonrottaa pihalla. 

Mekin oltiin pulkkamäessä mun poikkiksen kanssa. Miten nämä asiat poissulkee toisensa? Jotkut aloittaa seukkailun hyvissä ajoin :) seksi ei välttämättä kuulu vielä kuvioon. Voi mennä vuosia, ennen kuin se astuu kuvaan.

Voi myös olla, että astuu heti kuvaan.

Astuminen astuu kuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin osapuolen sukupuolesta riippumatta nuoren pitää tuoda seurustelukumppani kotiin näytille.

Vierailija
24/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 12-v leikkii vielä keppareilla ja leikkii kirkonrottaa pihalla. 

Lapset pihalla leikki "kuka pelkää mustaa miestä" peliä.

Meidän tyttö voitti, hän viettää kaiken vapaa-aikansa steissillä notkuen alin ja muhiksen ja kumppaneiden seurassa.

Vierailija
25/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä pojat ja tytöt ovat pelkästään kavereita keskenään, ei tarvitse vielä seurustella.

No kyllä minun nuoruudessani ainakin 13- vuotiaat todellakin seurustelivat. Siis seiska-kasiluokkalaiset teinit!

Vierailija
26/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tyttö leikkii vielä mlp hahmoilla ja askarelee ja piirtelee. Ei tosiaan ole vielä pojat mielessä. Minulla oli eka poikakaveri 19 v, olin lapsellinen pitkään. Tyttö vaikuttaa samanlaiselta.

Aloitit teininä seurustelun, kutsut itseäsi lapselliseksi.

Miksi?

No onhan se lapsellinen, sillä on oma lapsi.

Sillon 19 vuotiaana oli minulla eka poikakaveri vasta ja ensisuudelma jne. Muutin silloin  opiskelija- asuntoon. 

Vierailija
27/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tärkeää tavata tyttöystävän perhe. Sillä sukuunhan siinä pyritään.

-kilttimies.

Vierailija
28/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä pojat ja tytöt ovat pelkästään kavereita keskenään, ei tarvitse vielä seurustella.

No kyllä minun nuoruudessani ainakin 13- vuotiaat todellakin seurustelivat. Siis seiska-kasiluokkalaiset teinit!

13 v on 6lk tai 7lk riippuu syntymäkuukaudesta. Mun tyttö täyttää marraskuussa  13 v kun yläaste alkaa elokuussa.

Vierailija
29/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävät? Tuossa iässä leikitään vielä barbi-nukeilla.

Vierailija
30/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävät? Tuossa iässä leikitään vielä barbi-nukeilla.

Miksi sitten ilmainen ehkäisy?

Vierailija
31/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 v on 6lk tai 7lk riippuu syntymäkuukaudesta. Mun tyttö täyttää marraskuussa  13 v kun yläaste alkaa elokuussa.

On nyt 11 v ja 6lk.... varmasti ihan erilainen on kahden vuoden kuluttua kun aloittaa 13 v iässä 8.luokan.

Vierailija
32/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ollut sellaisia poikaystävähuijareita, kuten oli tämä "tyttö"huijari 40v.? Kamala ajatus että lapsi luottaisi lapsenkasvoiseen vanhusmieheen. Eihän kukaan voisi olla oikeasti niin sokea? Ja miksei olisi, jos tuollainen nainen menee läpi lapsesta.

Onhan näitä lukuisia esimerkkejä missä lapsen joku sählyohjaaja, urheilujoukkueen valmentaja tai muu harrastepiirin vetäjä (noin kolme-nelikymppisiä miehiä) ovat ihan vanhempien mielestä olleet sitä mieltä että on niin mukava heppu että lapset (10-13v) ovat viettäneet jopa öitä valkun kämpillä.

Sitten on huuli pyöreänä ihmetelty että siellä laitettiin lihaa piiloon, eikä pelkästään pelattu korttia tai lautapelejä.

Panomies on aina panomies.

Vierailija
33/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo eivät ole naimaiässä, joten kiellän seurustelut tykkänään. Jos saan vihiä teerenpelistä annan kotiarestia kunnes olen nähnyt tämän kosiskelijan.

Vierailija
34/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ikäiselle neuvon, et ole tarpeeksi vanha seurustelemaan.

Joo pitää ensin kouluttautua saada ura ja vasta 45 vuotiaana voi katkerana ihmetellä missä miehet.

Vierailija
35/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siksi koulussa on seksuaalivalistusta?

Vierailija
36/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehontunnekasvatus alkaa jo päiväkodissa. Se on osa terveyskasvatusta. Omat lapset ovat tienneet jo 6 v alkaen tai aiemminkin miten lapset saavat alkunsa. Ei siinä ole mitään mystistä. 

Ne, jotka tietävät näistä asioista faktat ovat paremmin suojassa mm setämiehiltä kun ovat tottuneet siuhen että kehorauha on koskematon. 

Vierailija
37/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Eikös hän silloin ehdi kasillakin olla 13v?

Vierailija
38/42 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehontunnekasvatus alkaa jo päiväkodissa. Se on osa terveyskasvatusta. Omat lapset ovat tienneet jo 6 v alkaen tai aiemminkin miten lapset saavat alkunsa. Ei siinä ole mitään mystistä. 

Ne, jotka tietävät näistä asioista faktat ovat paremmin suojassa mm setämiehiltä kun ovat tottuneet siuhen että kehorauha on koskematon. 

Eli vanhemmat naiset pelkää että mies saa suomessa naista? On tuokin tapa varmistaa ettei ole kilpailua.

Vierailija
39/42 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petofiilin salaiset unelmat taas toteutumassa näilläkin tiedoilla. 

Vierailija
40/42 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon  ikäisillä pitäisi vielä poikaystäviä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä