Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna kierukan laittoon...sattuuko ihan kauheesti.

Vierailija
09.04.2007 |

Pitääkö heittää monta Buranaa ennen lähtöä ja pärjäänkö lasten kans illan vai pitääkö pyytää apua??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sit kierukka laitettu ja ei kyllä sattunut yhtään. Otin kyllä särkylääkettä ennen menoa mutta koko homma vei aikaa pari minuuttia.

Melkeinpä mielyttävä kokemus....Nyt kun kaikki menis sit hyvin niin 5v vois olla suhteellisen huoletta =)

Vierailija
2/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sattunut ollenkaan! Synnytyksestä oli jo vuosi aikaa, mutta ilmeisesti vielä " paikat auki" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaa päähän että taas pitää maksaa satanen uudesta kierukasta ja kärsiä se laittaminen.

Vierailija
4/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen, yhden kun pääsin kotiin kun kuumotteli alavatsaa.

Vierailija
5/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain kun mies illassa huomen, etten sitä täällä kaksinkerroin makaa sohvalla ja muksut vieressä.

Vierailija
6/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin vaan ku lääkäri lähti jo pois, joko se on siellä ?

Elä jännitä koita ottaa ihan iisisti, varmaan pärjäät illan ihan hyvin, tsemppiä!!!

ja sit buranaa jos koskee, mulla ei ainakaan yhtään ( horm kierukka)

Vierailija
7/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverille laitetttiin kuparinen ja hän oli kyllä kaksin kerroin koko loppu pv:n sen jälkeen ja VUOTAA kuin seula edelleen yli vuos sit laitettu =(

toivottavast et kuparista ota, siitä raskautuukin liian helposti.

Tiedän jo kaks perhettä jossa poika kierukkavauva...

Vierailija
8/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on laitettu ensin kuparikierukka ja nyt vaihdettiin hormonikierukaksi. Kummankaan laittaminen ei ole sattunut yhtään. EI edes hormonikierukan laitto, vaikka se pitäis laittaa kuukautisten aikaan ja mun menkat oli loppunut jo reilu viikko takaperin.

En antaisi pois kierukkaani, toivottavasti se ei itsekään keksi pudota paikaltaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi