Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa
Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html
Kommentit (9043)
Vierailija kirjoitti:
🧕=🐷
"Äärioikeistolaisen ja radikaali-islamistisen terrorismin uhka on tasolla kolme, kohonnut." - SUPO
Miksi haukut muita kun itse kuulut terroristijärjestöön, eli äärioikeistoon?
Vierailija kirjoitti:
🧕=🐷
Äärioikeistolaiset persut on poikkeuksellisen sairasta sakkia. Salalliittosontaan uskominen ja päihteillä saa pään sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧕=🐷
Vierailija kirjoitti:
Israelissa tuhotaan muslimeja teollisessa mittakaavassa. Näkisisttepä ne uunit! 🥰🥳
Äärioikeistolaiset persut on poikkeuksellisen sairasta sakkia. Salalliittosontaan uskominen ja päihteillä saa pään sekaisin.
Yks spämmää täällä persuille vaalityönä. Millo vaan tajuavat että tollasella spämmäämisellä tuskin kannatus nousee? Ihan helvetin noloa mennä niin paniikkiin omasta öyhötyksestä, että pitää yrittää hiljentää keskustelu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
🧕=🐷
"Äärioikeistolaisen ja radikaali-islamistisen terrorismin uhka on tasolla kolme, kohonnut." - SUPO
Murhaaja on antifa trans hörhö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧕=🐷
Mitä tarkoittaa "radikaali-islamismi", kun islamismi tarkoittaa juuri radikalisoitunutta islamia?
Vierailija kirjoitti:
Joo, sellaisia siellä republikaanialueiden kiihkokristityissä maga-perheissä ja heidän konservatiivisissa mormoniyliopistoissaan kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sellaisia siellä republikaanialueiden kiihkokristityissä maga-perheissä ja heidän konservatiivisissa mormoniyliopistoissaan kasvaa.
Riippumatta siitä millaisia hänen vanhempansa ovat, tai millainen hänen koulunsa on, on murhaaja silti antifa trans hörhö.
Se on fakta.