Kaveri pyytää koulutehtäviin vastaukset
Ennen kuin edes yrittää itse. Hieman kiusallista
Kommentit (62)
Mikä ala ja minkä ikäisiä olette?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala ja minkä ikäisiä olette?
Yliopistossa tietojenkäsittely. 30 vuotiaita
Jos kaveri on laiska, pyydä kysymään tekoälyltä. Yhtä hyödytöntä oppimisen kannalta, mutta ei sentään ärsytä muita ihmisiä pyynnöillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaveri on laiska, pyydä kysymään tekoälyltä. Yhtä hyödytöntä oppimisen kannalta, mutta ei sentään ärsytä muita ihmisiä pyynnöillä.
Olen sanonut. Ei kuulemma aio opetella sitäkään. On hyvin kiusallista, kun ihminen pyytää ja pyytää, vaikka olen sanonut, ettei mulla ole näitä antaa. Oli joku kommentti, että hän ei varmaan sitten palauta mitään. No, hän on vastuussa omasta oppimisestaan ja on täysin hyödytöntä, että minä annan vastaukset valmiina johon olen itse käyttänyt aikaa tunteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut. Ei kuulemma aio opetella sitäkään. On hyvin kiusallista, kun ihminen pyytää ja pyytää, vaikka olen sanonut, ettei mulla ole näitä antaa. Oli joku kommentti, että hän ei varmaan sitten palauta mitään. No, hän on vastuussa omasta oppimisestaan ja on täysin hyödytöntä, että minä annan vastaukset valmiina johon olen itse käyttänyt aikaa tunteja
Miten hän aikoo päästä koulusta aikanaan läpi? :D
Aikuinen ihminen tekee itse läksynsä
Jos ihminen sanoo ei, kyllä se pitäisi uskoa.
Kerran hän on sanonut, että ei jaksa edes yrittää kyseisen kurssin tehtäviä? Luulee, että saa vastaukset kun ei itse vain vaivaudu
Vastaisin, että en ala sun puolesta sun tehtäviä tekemään.
Ap hankkii itsensä pulaan, jos antaa tehtävät kopioitavaksi. Koska sitten jos teillä on samat virheet tai muuta identtistä outoa tehtävissänne, niin olette kohta molemmat vastaamassa syytöksiin että kumpi on plagioinut kummalta.
Omissa opinnoissa olen kyllä antanut vastauksia aiemman vuosikurssin kavereille, mutta ainoastaan kursseista jotka olen itse suorittanut jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ap hankkii itsensä pulaan, jos antaa tehtävät kopioitavaksi. Koska sitten jos teillä on samat virheet tai muuta identtistä outoa tehtävissänne, niin olette kohta molemmat vastaamassa syytöksiin että kumpi on plagioinut kummalta.
Omissa opinnoissa olen kyllä antanut vastauksia aiemman vuosikurssin kavereille, mutta ainoastaan kursseista jotka olen itse suorittanut jo aiemmin.
Tämänkään takia en suostu. En vain ymmärrä, miksi hän ei usko. Olen tehnyt useita tunteja näitä tehtäviä ja hän luulee, että voisin antaa vastaukset. Välillä en ole vastannut hänelle ja yrittänyt antaa asian olla, mutta aina hän keksii kysyä uudelleen. Kerran jo sanoin, että ei mulla ole tehtäviä niin jatkoi taas keskustelua, että jos sulla on jotain tehtäviä niin laita tulemaan
Jos ei itse jaksa yrittää niin miten voi luulla, että joku muu ottaa vastuun hänen opiskelusta? Jaksaminen ei ole syy. Sitten täytyy koulu jättää vähemmälle jos ei siitä suoriudu
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo aiemmin, että en nyt näitä löytänyt enkä näissä osaa muutenkaan auttaa. Silti koko ajan jankkaa. En jaksa
Sano sille, että lopettaa jankkaamisen, koska et jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tekoälyn apu kelpaa olkoot sitten ilman
Annat sille vääriä vastauksia.
Ei kun oikeesti sanot sille, että lopettaa sen kyselemisen ja ettet anna vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo aiemmin, että en nyt näitä löytänyt enkä näissä osaa muutenkaan auttaa. Silti koko ajan jankkaa. En jaksa
Sano sille, että lopettaa jankkaamisen, koska et jaksa.
Näin juuri. Tämä kaveri ei tunnu paljoa arvostavan, jos sanoo, että ei jaksa edes yrittää. Ei arvosta.
Apua voi kysyä tai kysyä, olikohan tämä oikea vastausz mutta ei näin , että pyydetään valmiina pöytään
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen tekee itse läksynsä
Kuten tekevät myös lapset.
Sano hänelle, että et itsekään oikein osannut, niin et viitsi huonoja/mahdollisesti vääriä vastauksia hänelle antaa. Tällöin ei tarvitse olla tyly, mikäli luonne ei anna periksi 😊
Vierailija kirjoitti:
Annat sille vääriä vastauksia.
Ei kun oikeesti sanot sille, että lopettaa sen kyselemisen ja ettet anna vastauksia.
Ei vastauksia tälläselle jankkaajalle. Eikö hän olisi jo tehnyt tehtävänsä?
Jos sanotaan ei ole, ei tule, miksi ihminen alkaa vielä jankkaamaan