Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri pyytää koulutehtäviin vastaukset

Vierailija
10.09.2025 |

Ennen kuin edes yrittää itse. Hieman kiusallista

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanotaan ei ole, ei tule, miksi ihminen alkaa vielä jankkaamaan

Vierailija
22/62 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala ja minkä ikäisiä olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ala ja minkä ikäisiä olette?

Yliopistossa tietojenkäsittely. 30 vuotiaita 

Vierailija
24/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri on laiska, pyydä kysymään tekoälyltä. Yhtä hyödytöntä oppimisen kannalta, mutta ei sentään ärsytä muita ihmisiä pyynnöillä.

Vierailija
25/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveri on laiska, pyydä kysymään tekoälyltä. Yhtä hyödytöntä oppimisen kannalta, mutta ei sentään ärsytä muita ihmisiä pyynnöillä.

Olen sanonut. Ei kuulemma aio opetella sitäkään. On hyvin kiusallista, kun ihminen pyytää ja pyytää, vaikka olen sanonut, ettei mulla ole näitä antaa. Oli joku kommentti, että hän ei varmaan sitten palauta mitään. No, hän on vastuussa omasta oppimisestaan ja on täysin hyödytöntä, että minä annan vastaukset valmiina johon olen itse käyttänyt aikaa tunteja 

Vierailija
26/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut. Ei kuulemma aio opetella sitäkään. On hyvin kiusallista, kun ihminen pyytää ja pyytää, vaikka olen sanonut, ettei mulla ole näitä antaa. Oli joku kommentti, että hän ei varmaan sitten palauta mitään. No, hän on vastuussa omasta oppimisestaan ja on täysin hyödytöntä, että minä annan vastaukset valmiina johon olen itse käyttänyt aikaa tunteja 

Miten hän aikoo päästä koulusta aikanaan läpi? :D

Vierailija
27/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen tekee itse läksynsä 

Vierailija
28/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen sanoo ei, kyllä se pitäisi uskoa. 

Vierailija
29/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hän on sanonut, että ei jaksa edes yrittää kyseisen kurssin tehtäviä? Luulee, että saa vastaukset kun ei itse vain vaivaudu

Vierailija
30/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että en ala sun puolesta sun tehtäviä tekemään.

Vierailija
31/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hankkii itsensä pulaan, jos antaa tehtävät kopioitavaksi. Koska sitten jos teillä on samat virheet tai muuta identtistä outoa tehtävissänne, niin olette kohta molemmat vastaamassa syytöksiin että kumpi on plagioinut kummalta.

Omissa opinnoissa olen kyllä antanut vastauksia aiemman vuosikurssin kavereille, mutta ainoastaan kursseista jotka olen itse suorittanut jo aiemmin.

Vierailija
32/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hankkii itsensä pulaan, jos antaa tehtävät kopioitavaksi. Koska sitten jos teillä on samat virheet tai muuta identtistä outoa tehtävissänne, niin olette kohta molemmat vastaamassa syytöksiin että kumpi on plagioinut kummalta.

Omissa opinnoissa olen kyllä antanut vastauksia aiemman vuosikurssin kavereille, mutta ainoastaan kursseista jotka olen itse suorittanut jo aiemmin.

Tämänkään takia en suostu. En vain ymmärrä, miksi hän ei usko. Olen tehnyt useita tunteja näitä tehtäviä ja hän luulee, että voisin antaa vastaukset. Välillä en ole vastannut hänelle ja yrittänyt antaa asian olla, mutta aina hän keksii kysyä uudelleen. Kerran jo sanoin, että ei mulla ole tehtäviä niin jatkoi taas keskustelua, että jos sulla on jotain tehtäviä niin laita tulemaan

Vierailija
33/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse jaksa yrittää niin miten voi luulla, että joku muu ottaa vastuun hänen opiskelusta? Jaksaminen ei ole syy. Sitten täytyy koulu jättää vähemmälle jos ei siitä suoriudu

Vierailija
34/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo aiemmin, että en nyt näitä löytänyt enkä näissä osaa muutenkaan auttaa. Silti koko ajan jankkaa. En jaksa

Sano sille, että lopettaa jankkaamisen, koska et jaksa.

Vierailija
35/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tekoälyn apu kelpaa olkoot sitten ilman 

Vierailija
36/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille vääriä vastauksia.

Ei kun oikeesti sanot sille, että lopettaa sen kyselemisen ja ettet anna vastauksia.

Vierailija
37/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo aiemmin, että en nyt näitä löytänyt enkä näissä osaa muutenkaan auttaa. Silti koko ajan jankkaa. En jaksa

Sano sille, että lopettaa jankkaamisen, koska et jaksa.

Näin juuri. Tämä kaveri ei tunnu paljoa arvostavan, jos sanoo, että ei jaksa edes yrittää. Ei arvosta. 

Apua voi kysyä tai kysyä, olikohan tämä oikea vastausz mutta ei näin , että pyydetään valmiina pöytään 

Vierailija
38/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen tekee itse läksynsä 

Kuten tekevät myös lapset.

Vierailija
39/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle, että et itsekään oikein osannut, niin et viitsi huonoja/mahdollisesti vääriä vastauksia hänelle antaa. Tällöin ei tarvitse olla tyly, mikäli luonne ei anna periksi 😊

Vierailija
40/62 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat sille vääriä vastauksia.

Ei kun oikeesti sanot sille, että lopettaa sen kyselemisen ja ettet anna vastauksia.

Ei vastauksia tälläselle jankkaajalle. Eikö hän olisi jo tehnyt tehtävänsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan