Kaveri pyytää koulutehtäviin vastaukset
Ennen kuin edes yrittää itse. Hieman kiusallista
Kommentit (21)
Ei tule koetta näistä tehtävistä. Hänen pitäisi itse yrittää
Sanoin henkilölle, että ei mulla ole tehtäviä. Jankuttaa, että jos nyt löydät niitä niin laita hänelle tulemaan. Hän vielä ilmaisee, että "ei jaksa tehdä näitä" ... ????
Itse tehnyt noita tehtäviä useita tunteja ja toinen kehtaa sanoa, että ei jaksa tehdä ja pyytää ne suoraa valmiina
Joo näitä välillä riittää. Kokemusta on... Sanoin hyvin selvästi joskus muinoin, että voisi tehdä tehtävänsä ihan itse niin tyyppi sanoi kutakuinkin näin "jos ei sulla oo mitään antaa, niin en mä sitten palauta mitään tehtäviä" Jaa, harmi. Oma oli valintasi...
Et anna. Annat hänet ilmi opettajalle. Vilppiä.
Jos mulle sanottas noin, että en jaksa edes yrittää, anna vastaukset, sanoisin, että en anna valmiiksi vaivalla tehtyjä tehtäviä
Siis miksi joku käy jotain koulua jos ei jaksa tai siis oikeastaan VIITSI edes yrittää siihen liittyviä tehtäviä
Jos ei vaivaudu koulua käymään niin miksi siellä tarvii sitten opiskella?
Jos sinulla on turhaa aikaa niin auta tätä poloista. Anna vastaukset tehtäviin mutta niin huonot ja väärät että niillä ei pääse läpi jos ihmettelee miten sinä pääsit läpi niin sano että teit vielä viimeisenä iltana kovin töitä ja parantelit vastauksia (tai sano oho, tuliko väärät vastaukset, sori, en jaksanut tarkistaa.
Miten edes jaksaa ruinata? Olisi jo tuossa ajassa yrittänyt itsekin tehdä
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on turhaa aikaa niin auta tätä poloista. Anna vastaukset tehtäviin mutta niin huonot ja väärät että niillä ei pääse läpi jos ihmettelee miten sinä pääsit läpi niin sano että teit vielä viimeisenä iltana kovin töitä ja parantelit vastauksia (tai sano oho, tuliko väärät vastaukset, sori, en jaksanut tarkistaa.
Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Todela typerää tuollainen. Sanoo vaan suoraan ettei anna vastauksia.
Tekoälyn aikakaudella hakemassa vastauksia ihmiseltä.
Ei vissiin järjellä pilattu tuota kaveriasi
Sanoin jo aiemmin, että en nyt näitä löytänyt enkä näissä osaa muutenkaan auttaa. Silti koko ajan jankkaa. En jaksa
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyn aikakaudella hakemassa vastauksia ihmiseltä.
Ei vissiin järjellä pilattu tuota kaveriasi
Tästäkin olen jo sanonut, että kysy tekoälyltä. Ei kuulemma aio käyttää
Ei vissiin ihan kauhean kunnianhimoisesti koulua käy kun pitäisi kaikki tulla valmiina
Koepäivänä häntä harmittaa. Jatka sinä itse sinnikkäästi tehtävien tekemistä. Älä tee kuten kaverisi.Ahkeruus kannattaa.