Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja raha...

Vierailija
10.09.2025 |

Anteeksi, en osannut otsikoida paremmin...

Miesystävä olisi halunnut ostaa kanssani yhteisen mökin. Olin ihan valmis siihen itsekin mutta pankkineuvotteluissa kävi ilmi että lainan vakuudeksi olisi tarvittu enemmän kuin mitä meillä oli omaa rahaa siihen laittaa. Itse olen vakituisen asuntoni lainan maksanut, kun taas miehellä on omastaan vielä lainaa. Hän sitten ehdotti että käyttäisimme vakuutena minun velatonta asuntoani. Mietin asiaa mutta totesin että en uskalla. Luulen tuntevani hänet ja luotan häneen... mutta samalla mietin että voiko toista koskaan tuntea täysin? Mies sanoo että asia on ok mutta jotenkin olen aistivani hänestä että ei se ole ok. Hän on vain ollut jotenkin erilainen, vaisumpi. Olemme olleet yhdessä jo monta vuotta vaikka emme yhdessä asukaan. Perspektiiviä teiltä muilta kaipaisin. Kuinka moni olisi uskaltanut laittaa asuntonsa pantiksi tällaisessa tilanteessa? Olenko ihan nössö? 

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit fiksusti. Tätini investoi aikoinaan "miesystävänsä" mökkiin, koskaan ei tehty mitään papereita asiasta, vaikka mies näin lupaili.

Koko mökki päätyi miesystävän suvulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi