Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä liesikupu puhtaaksi?

Vierailija
10.09.2025 |

Olen auttamassa ystävää ja en millään saa kirkkaaksi tuota lieden päällä olevaa "lasia".

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei se siis ole kupu vaan lieden yläpuolella oleva joku roiskesuoja.

- ap

Vierailija
2/14 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaiskäyttöön tarkoitettu rasvanpoistaja toimii yleensä. Sitä en sitten tiedä mistä sitä kenenkin asuinpaikkakunnalta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Method suihke on paras.

Vierailija
4/14 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen valkoinen hankaussieni mikä kastellaan ensin vedellä ja sitten se murenee kun sillä hankaa, niin sillä saa puhtaaksi eikä tarvi mitään pesuaineita. 

Cittarissa myydään ultra clean nimellä.

Vierailija
5/14 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen valkoinen hankaussieni mikä kastellaan ensin vedellä ja sitten se murenee kun sillä hankaa, niin sillä saa puhtaaksi eikä tarvi mitään pesuaineita. 

Cittarissa myydään ultra clean nimellä.

Ihmesieni?

- ap

Vierailija
6/14 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö no pesuaineella, lastalla ja kuivaamalla. Ei ole rakettitiedettä normaaliälyiselle ihmiselle (oletko?)

Vierailija
7/14 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitä puhdistusainetta kuten Cif tms ja kääri lasi kelmuun ja anna puhdistusaineen vaikuttaa vaikka tunti. Sitten kaavit sen pinttyneen rasvalian pois. Pitäisi itsekin hankkia sellainen siivoukseen tarkoitettu kaavin, vinkatkaa jos joku tietää mistä niitä saa?

Vierailija
8/14 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, jos joku tietäisi. Pesuaineita olen kokeillut monenlaisia. Anteeksi, jos hermostuit kysymyksestäni.

- ap

Vierailija
9/14 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin, jos joku tietäisi. Pesuaineita olen kokeillut monenlaisia. Anteeksi, jos hermostuit kysymyksestäni.

- ap

Tämä vastaus siis tuolle öö.

- ap

Vierailija
10/14 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

En tajua mitä vaikeaa siinä on. Laitat pesuainetta, levität, vedät lastalla, poistat loput aineet pinnasta ja kuivaat puhtaalla rätillä (liinalla.) Ei ollut kovin vaikeaa. Käsitiskiainekin käy ja on todella tehokas rasvanpoistaja, tosin vaahtoaa kuin hullu. 

Vierailija
11/14 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

En tajua mitä vaikeaa siinä on. Laitat pesuainetta, levität, vedät lastalla, poistat loput aineet pinnasta ja kuivaat puhtaalla rätillä (liinalla.) Ei ollut kovin vaikeaa. Käsitiskiainekin käy ja on todella tehokas rasvanpoistaja, tosin vaahtoaa kuin hullu.

Tässä on se vaikeus, että tästä kodista on jo viety suurin piirtein kaikki uuteen kotiin. Moka oli se, että puhdistusaineetkin meni samalla. Itsellä kuitenkin on jotain mukana ja kyllä minä tämän asunnon puhtaaksi saan näillä. Kysyin vaan neuvoa ja olisi pitänyt kertoa tilanne. Ei kuitenkaan auta, jos kerrotaan, millä aineilla ammattilaiset saavat puhdasta aikaan. Sain kuitenkin hyviäkin neuvoja - kiitos.

- ap

Vierailija
12/14 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Sinä olet erittäin ikävä ihminen.

Vierailija
13/14 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmesieni ja tiskiaine,jotta rasva irtoaa. Lv astianpesuaine on aika hyvä kun vissiin fairy pilattiin.

Vierailija
14/14 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa mieto pesuaine käy, pyyhin rätillä ja kuivaan pyyhkeellä. Lasi on kirkas vaikka 40 vuotta vanha. Ja ollaan kyllä keitetty ja paistettu kun seitsemän hengen perhe jossa syödään vaan kotiruokaa ja leivotaan pari kertaa viikossa ihan säästösyistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän