*****Tonttujen viikko 15******
Haa suuri munajuhla on ohi. Olikin kiva pääsiäinen! Makkaranpaisto oli yllättävän kivaa ja turnaus meni hyvin (pronssia pojan joukkueelle). Tänään tein ruokaa seitsemälle (mun vanhemmat oli syömässä) ja olikin tosi namia alku- ja jälkiruokineen.
Bärtsy: Mulla oli tollanen samanlainen kierto tammikuussa! Menkat alkoi ihan puun takaa kp 27 sillon. Ja pitkäkiertoisena mäkin olen tottunut itseäni pitämään. Mitäpä jos ovis on sattunut kohilleen ja hedelmöittyminenkin tapahtunut mutta sitten jotain on mennyt pieleen ja vuoto on alkanut. Tjaa en kyl tiedä! Harmin paikka joka tapauksessa Nallukka!!!
Nonuli siulla on jännät paikat kun huomenna lähdette reissuun! Toivottavasti saat unta ensi yönä! Mä olen kauhee jännittäjä: nukun aina huonosti jos on jotain erikoista tiedossa tai yritän nukkua jossain vieraassa paikassa! Kyselit kuulumisia. No tätiä ei näy edelleenkään. Kimikään ei sit voittanut joten siksiköhän sen Ferraria ei ole meidän pihal näkyny? Tisukat on kipeet ja lämmöt ylhäällä. Ei mitään sen kummempia " oireita" . Mulla on vaan yksi testi ja olen vähän säästellyt sitä...Joten en ole testannut sen edellisen hätäilyn jälkeen. On mulla pieni aavistus (taas!!) mutta ei siitä sen enempää sillä pettymys on liian iso kestää jos alan intoilemaan....
Nyt iltapalan laittoon.
Mannarii kp33/30 yk4
Kommentit (25)
Mutta kyllä te NonuliPonuli tunnette ;-)
Ens kerralla mä luen ton mun tekstin läpi, ennnekun lähetän sen maailamalle luettavaksi!!!!!!!!!!!!!!!!
nonuli jälleen taas!!
Ihana ilma ainakin täällä Helsingissä. Oltiin pojan kanssa leikkipuistossa ja hiekkalaatikko on nyt kova sana, kun käytiin eilen ostamassa lapparit ja ämpärit ja muut systeemit. Oon kieli pitkällä katellu kaikkia ihania pihaleluja, mitä voi sinne uuteen kotiin sitten ostaa, kun on oma piha. Täytyy vaan malttaa mieli, koska tänne ne ei mitenkään mahdu varastoitumaan.
Fudgis, mäkin ihailen sun malttavaa mieltä. Me kerrottiin esikoisesta perheille ja muutamalle parhaalle kaverille oikeestaan heti. Mutta muille vasta np-ultran jälkeen. Mä en olis pystynyt sitä pitämään salassa just äidiltä tai siskolta, kun niiden kanssa oikeestaan joka päivä puhuu ja raskaus nyt sitten sattuneista syistä oli aika pinnalla mielessä.
Mannarii, loistava päätös toi plussauspäätös! Mä oikeesti pelkään, että olen kohta yksin täällä ennen, kun voi taas edes yrittää. Mitäs mieltä muuten tonttuset ootte tällasesta? Mulla on ovis todennäköisesti viikon verran tai vähän yli ennen kun se kolme kuukautta rokotuksesta tulee täyteen. Niin voisko siinä kierrossa jo yrittää vai pitääkö odottaa se kolme kuukautta ihan täyteen? Naurettavaa, kun on niin malttamaton mieli, ettei sitten sitä yhtä kiertoa lisää vois odottaa, mutta kyllähän te tän tunteen tiedätte. Kevät on saanut mutkin ihan sekaisin, kun tossa oli jo vähän maltillisempi vaihe.
Nonuli, sä olet kyllä niin positiivinen tyyppi. Monella olis ollut kirves kaivossa jo monta kertaa, mutta sä jaksat ottaa rennosti. Usko pois, kyllä se toinen lapsi teillekin suodaan! Ja ihan oikeessa olet siinä, että toivoa on aina.
Nyt oikein aurinkoista sunnuntain jatkoa kaikille!
Äitsy
Meillä on kanssa Äitsy ulkoilu ihan in! Ostin neitille tuliterät lenkkarit, ja se painaa niitten kanssa menemään kovaa..tanssii välillä ja laulaa, ja sit ajaa traktoreillansa! Määkin rakastan lasten pihaleluja, ne pakka vaan olemaan aika tyyreitä :-I
Hmm...tohon sun kysymykseen onkin vaikee vastata...Luulis, ettei se ois ihan pilkunpäälle, kun sehän on vain viikko...Mut mitäs jos soittasit sille lääkärille ja kysyisit!!! Se menis kyllä sitten tosi hienosti! :-)
Esikasvatin kallankukan sipulin sisälle ruukkuun, ja nyt sieltä jo pilkottaa iso röntti =-) Heti kun hallanvaara on ohi, aion istuttaa sen vanhaan isoon pataan meni etupihalle! Tykkään niiin paljon kallankukista! Niitä tulee mun morsiuskimppunikin täyteen!!
Kamppailen täällä laihdutuskuurini kanssa! Mää vihaan mun läskejä! Olis ihan PAKKO saada 8kiloa makkaraa pois ennen häitä, ja olo on epätoivoinen!! nytkin on aivan LÄSKIMOOSES-OLO, kun istun tässä näppäilemässä!!!
Perse tuhruttaa, ja totesin, että turhaan vedän niitä teroja naamariin, kun kerran vuotaa läpi, joten huomenna saa sitten jo jäädä! Katotaan sit, tuhruttaako viikon vai kaks ennen kunnon vuotoa :-E Toivotaan et hanat aukee heti kunnolla, et saadaan siementä laittaa taas vakoon ;-)
Kyllä mulla Äitsy niitä huonojakin päiviä on, jollon vaivun synkkyyteen maan alle, mut ei siellä kannata kauaa maata, ei se raskautuminen sillai ainakaan tapahdu :-)
nyt herätän mun kullat, ni päästään lähtemään pyöräretkelle mammalaan!!
nonuli
Nyt on pakko tulla tänne kehuskelemaan, kun on koko viikonloppu tehty hommia niska limassa ja nyt voidaan nauttia lopputuloksista. On laitettu talkootyöllä taloyhtiön yhteinen piha-alue kuntoon: uutta nurmikkoa, istutusalueita, lasten leikkipaikka uusiksi, terassialue aikuisille jne. Lisäksi siivottiin tänään oma kämppä lattiasta kattoon, pestiin ikkunat ym. ja laitettiin myös oma piha kuntoon. Nyt on ihana istuskella takapihalla auringon paisteessa uusilla kalusteilla ja ihailla kevätkukkia penkeissä ja orvokkeja purkeissa :) Meikä on oikeen kodinhengetär..aina joskus ;)
äitsy: Nonulia peesaten kannatan myös, että tarkistat sen rokotusasian ennen kuin alatte yritykseen..varmuuden vuoksi! Ei ole enää pitkä odotus yksi kuukausi :)
nonuli: Mulla samat tuntemukset tossa läskimakkara-asiassa. Tuntuu että olen paisunut kuin pullataikina viimeisen kuukauden aikana, olen vetänyt naamaan kilokaupalla suklaata ja herkkuja..siis kauheeta, ihan pelästyin eilen, kun näin mun valtavan läskimahan peilistä. En ole uskaltanut käydä vaa' alla pitkään aikaan :( Eikun itseään niskasta kiinni, ensi viikolla alan käydä taas uimahallissa ja herkut nurkkaan!
Kuulostaa ihanalta kallat hääkimpussa, tykkään myös, ovat tyylikkäitä!
mannarii: Oho, nyt kuulostaa mamma niin päättäväiseltä, että alan itsekin uskomaan teidän tammivauvaan :) Eikun ukkoa kiusaamaan!
fudgis: Juu, nyt kannattaa nauttia Italiasta niin kauan kuin ehditte! Kyl ne gradut sun muut sitten myöhemmin ehtii ;) Kävin tossa perjantaina kirjastossa ja selailin samalla Italian matkaoppaita, alkoi kauhee matkakuume nousta, en jaksa odottaa meidän reissua, toivon että ehditään näkemään mahdollisimman paljon sen 10 päivän kuluessa!
Eipä muuta, ensi viikolla uudet kujeet ja dieetit :/
mulla oli sua jo kova ikävä! Toi sun grilli-jutustelu kuulosti NIIN ihanalta! Määkin haluisin " päättää" , et meillekin tulee toinen vauva! Mut eikai se ole ihan meidän käsissä kokonaan :-I
Laskin just ihan tarkan ajan, et seittämän kuukautta on nyt mennyt mein " yrittämisellä" VITTTU SE ON KAUAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mun mielestä se alkaa olla jo LIIIAN kauan...
Teroja olen siis nyt vetäny naamaan viis kpl. ja johan alkoi se tavanomainen tuhertelu...VITTUPERKELE..kp:kin on vast 22...johan tulee metrinen tuhertelu kierto!!! Kivaaaaaaa!!!! Ei ne, joskus kauan ennen esikoistakin määrätyt primolutitkaan pitäneet tuota tuhruttelua poissa, ni miten nämä terot sitten...( sanoi gyne muuten, et voi ottaa myös kaksi kerralla jos edelleen tuhruttaa yhdestä terosta huolimatta, mut en halua, kun on toivo muutenkin aika kaukana, kun se helevetin ovis tuli niiiin puun takaa jo kp 14..)mut silti synnytin pikusen ihmisen...eli toivoa rasakautumisen suhteen on, vaiks kuin tuhertelis!!
Rahaa ei suoraan sanoen enää ole mennä uudelleen sinne uýksityisellegynelle just nyt, joten pakkko vaan mennä näillä mitä on...eli ei mitään :-( tekis mieli patkua, mut en ala, kun ei silä voita yhtään mitäään...Enkä ole milllääntavalla masentunut..
Eli sophie ja pikkukarhu, kaikki on mahdollista, vaikka kuinka tuntuis epätodelliselta välivuotoineen kaikkineen!!! Nimittäin, jos jo
nkun pimpula vuotaa kokoajan, ni MUN, ja siitä huolimatta olen saanut yhden terveen tytön, ni kyllä TOIVOA ON =-))))))
nyt nukkumaan!!
mun on ikävä teitä tonttuja!! Voisitteko taas tulla ulos koloistanne??
nonjuliino
Fudgis: nauti oslostasi Italiassa!!