Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on ihan paskaa

Vierailija
07.08.2025 |

Oon työkyvytön, eläkkeellä. Täältä saan lukea loisijoista ja laiskoista ihmisistä. Mun vanhemmat on hyvin porvarillisiä ja työtä kannattavia. Ja musta tullut työkyvytön. Ei viitsi mennä vanhemmille kun vouhottavat kokoomuksesta ja persuista ja heidän arvoistaan. Mun lapset ei menesty elämässään. Heillekin toivoisi vain parasta niin harmittaa. Mies ei ole mulle paras mutta tajuan senkin etten parempaa näillä spekseillä saa. Siis ei tästä voi ainakaan huonommin mennä. No ehkä jos joutuis vielä kodittomaksi

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala juomaan..se helpottaa..

Vierailija
2/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja etsi juoppo mies..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää niin paljoa alkoholista. Oon koko ajan yrittänyt pysyä asioiden kanssa ns pinnalla että kaikki hyvin ja oon samanlainen ja yhtä arvokas kuin muutkin. Enää en sitä usko. Mun ihmisarvo on mennyttä

Ap

Vierailija
4/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämä on paskaa, kasvata kasviksia.

Vierailija
5/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahinta on että oon kaikessa väliinputoaja. En ole niin huonokuntoinen että päivätoiminta kiinnostaisi. Sitäpaitsi jään aina ulkopuoliseksi kaikissa ryhmissä, kokeiltu on. Sitten työssäkäyviin verrattuna oon liian huonokuntoinen, en sosiaalinen tai reipas mitä pitäisi olla. En vaan löydä paikkaani tässä maailmassa.

Ap

Vierailija
6/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleuskoon.fi

Vierailija
7/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pahinta on että oon kaikessa väliinputoaja. En ole niin huonokuntoinen että päivätoiminta kiinnostaisi. Sitäpaitsi jään aina ulkopuoliseksi kaikissa ryhmissä, kokeiltu on. Sitten työssäkäyviin verrattuna oon liian huonokuntoinen, en sosiaalinen tai reipas mitä pitäisi olla. En vaan löydä paikkaani tässä maailmassa.

Ap

Joskus kannattaa vaan luovuttaa.

Vierailija
8/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla traumoja? Oletko herkkä? Mitä tykkäät tehdä? 

Vierailija
9/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joskus kannattaa vaan luovuttaa.

Niin, sitäkin miettinyt. En uskalla tehdä itselleni mitään ja pelkään kuolemaa

Ap

Vierailija
10/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee pupukurssille...

Vierailija
11/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia kommentteja täällä. Älä välitä, ap!

Vierailija
13/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vellot aika pahassa itsesäälissä. On tosi paljon, mitä voit tehdä. En tykkää sanoa, että, että nyt niskasta kiinni, mutta nyt tekisi niin mieli sanoa. 

Elämässä on tosi paljon, mita voit tehdä ilman rahaa. Suosittelen jotain hyväntekeväisyyttä, se voi olla jotain aivan pientä ja vaatimatonta aluksi. Lähde vaikka kävelylle roskapihtien ja muovipussin kanssa. On ihan tutkitusti todettu, että kun tekee jotain toisten hyväksi, oma elämä ja olo tuntuu paljon paremmalta.

Vierailija
14/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mies ja lapsiakin. Elleivät nyt ole rikollisia,  niin voin vakuuttaa että monilla muilla menee huonomminkin.

Ei tietysti tämä fakta henkilökohtaista tuntemustasi.

Vierailija
15/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? 

Vierailija
16/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla traumoja? Oletko herkkä? Mitä tykkäät tehdä? 

On traumoja, koulukiusaaminen, pelkään miehiä sen takia. Ja muutenkin ryhmätilanteita pelkään ja jännitän. Tykkään olla vaan kotona, kokata, olla netissä, joskus kävellä ulkona. Kierrellä joskus kaupoissa. Tässä se päivä menee

Ap

Vierailija
17/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalokaveri. Koulukiusaamonen romutti elämäni ja vaikuttaa yhä yli 30 vuoden jälkeen elämääni lannistavasti. Minusta tuli pelokas ja työelämässä epäonnistunut. Perhettäkään ei ole.

Vierailija
18/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä huonomminkin. Esimerkiksi ALS, syöpä tai halvaantuminen.

Vierailija
19/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kohtalokaveri. Koulukiusaamonen romutti elämäni ja vaikuttaa yhä yli 30 vuoden jälkeen elämääni lannistavasti. Minusta tuli pelokas ja työelämässä epäonnistunut. Perhettäkään ei ole.

Joo, siis mulla vaikeeta kaikissa ryhmissä. Vahva ulkopuolisuuden tunne josta en pääse eroon. Koulukiusaaminen romutti itsetunnon ja tuhosi mun elämän. Vakava asia. Mullakin yli 30v aikaa siitä. Silti nousee aina pintaan. Koulukiusaaminen pitäisi olla rikos josta tuomitaan.  Nytkin mietin yhden ryhmäjutun lopettamista. Ei vaan osaa olla missään muualla kuin kotona

Ap

Vierailija
20/27 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että pystyt analysoimaan tilannetta kertoo jo että näet asiat jotka ongelmia aihettaa.Vanhemmilles voit ihan ystävällisesti todeta että toivottavasti voitte keskustella joskus sinua kiinnostavista asioita. He kai kaipa kuuntelijaa omille mielipiteilleen ,mutta kerro suoraan omasi. Jos lapsesi on aikuisia, anna heidä tehdä omat valintansa, ja niin he tekee vaikka mitä toivoisit ja puhuisi.Mitä se menestyminen sitäpaitsi  on? Eri asioita eri ihmisille. Kaikki me parasta lapsillemme toivomme,  ei aina toiveet toteudu koska heillä omat toiveet. He tavoittelee niitä kykynsä mukaan. Oletko ajatellut tai kysynyt oletko itse "paras" miehellesi ? Kannattaa ajatella asiaa monesta suunnasta. Jos on rohkeutta kannattaa  puhua kummankin  toiveet ja muuttaa mitä voi . Jos ei mikään käy kummallekkaan niin yksin elämisen ainakin itse voi valita. Mieti millainen olisi nykysinulle paras kumppani ? Entä tunnetko todella miehesi? Suhteessa paras on silloin kun tajuaa että joustaa pitää kummankin jos rakastaa . Laskelmoiva saa mitä ansaitsee, sori nyt että sanon , mutta tyyli parempaakaan en saa siis pidän tämä,ei tee teistä kummastakaan vai tekeekö onnellista? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän