Minkälaisia oikeita vastoinkäymisiä olette kokeneet?
Kommentit (19)
Oluttölkin rengas katkesi ja jouduin takomaan ruuvimeisselillä että sain tölkin auki.
Vakavaa kaltoinkohtelua lapsena, ja vanhempien hylkääminen. Ensimäinen pitkä parisuhde, mies peliongelmainen ja pelasi minunkin rahat. Avioero. Oma vakava sairastuminen. Lapsen vakava sairastuminen ja huumeongelmat. Siskon vakava huumeongelma ja lähes hengen vienyt pahoinpitely. Järkyttävää työpaikkakiusaamista yhdessä työpaikassa. Muistinkohan kaikki.
No lapsen kuolema. Väkivalta, raiskaus nyt ainakin ja vaikea lapsuus
90-luvun alun lama tilanteessa, jossa olisi juuri pitänyt olla aloittamassa työuraa.
Ulosotto häätö psykiatrinen osasto
Vierailija kirjoitti:
Ainiin hoitokotiin joutuminen
Puolison sairastuminen psykoottiseen masennukseen, puolison itsemurhayritys, ero, yksinhuoltajuus, taloudellinen ahdinko, äidin kuolema, lapsen autismi ja koulupudokkuus, avunsaannin totaalinen evääminen, työpaikkakiusaaminen, seksuaalinen häirintä, vainoaminen, velkavankeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin hoitokotiin joutuminen
Olen siis ihan työssäkäyvä ihminen. Hoitokodin henkilökunta oli vähän kiusaantunutta kun tajusivat tämän. Mutta keep in mind olin saanut häädön joten tämä oli psykiatrisen osaston ratkaisu. Sosiaalityöntekijä kun auttoi sanomalla ettei hän ole kiinteistönvälittäjä.
Ehkä parempi niin, osastolla kuulin että jotain oli pidetty puoli vuotta vai oliko vuosi siellä, syystä ettei ollut asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Puolison sairastuminen psykoottiseen masennukseen, puolison itsemurhayritys, ero, yksinhuoltajuus, taloudellinen ahdinko, äidin kuolema, lapsen autismi ja koulupudokkuus, avunsaannin totaalinen evääminen, työpaikkakiusaaminen, seksuaalinen häirintä, vainoaminen, velkavankeus.
Siinä oli liikaa yhdelle ihmiselle. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Toisen korvan kuuroutumínen.
<3
Puolison sairastuminen skitsofreniaan, itsemurhayrityksiä, talo meni tulipalossa, lemmikit kuolivat siinä, läheisiä menehtynyt. Veli kuoli perheensisäisen henkirikoksen uhrina. Nyt kun luen tätä, kuulostaa ihan kamalalta, mutta olen viettänyt ihan normaalin lapsuuden ydinperheessä, samoin aikuiselämän. Masennuksesta olen selvinnyt ihan kohtuullisesti.
Työpaikan menetys YT-neuvottelujen päätteeksi. Pahinta tässä oli se, että vasta vuosien päästä selvisi, että minut oli irtisanottu työkaverin esimiehelle syöttäminen perättömien puheiden vuoksi.
Persut ovat ownanneet minut satoja kertoja tällä palstalla.
En luovuta vaan laitan Riikasta viestejä vaikka se koituisi kuolemakseni ;DDDDD
-winner-
Kaikki isommat vastoinkäymiset liittyvät sairauksiin, omiin tai läheisten. Eipä minulla muuta ole, kun ne piti jättää keskustelusta pois. Opiskelin 90-luvun laman aikana ja työllistyin valmistuttuani. Aviopuoliso on edelleen sama, ei ole tullut eroakaan. Osaan olla kiitollinen tavallisesta arjesta.
Ystävien kuolema, läheisen kuolema, parisuhdeväkivalta, taloudelliset ongelmat, auto-onnettomuus, ero ym.
Kaiken jälkeen olen päässyt takaisin. Olen hyväksynyt menneisyyden ja saanut asiani kuntoon. Kaiken jälkeen.