Kauppa Tori.fissä pysähtynyt
Kauppa Tori.fissä on pysähtynyt kuin seinään viime aikoina. Olen torittanut ahkerasti jo vuosia tehden ainakin muutaman kaupan viikossa ja nyt on hyvä, jos tulee muutama kauppa kuukaudessa.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (15)
Olen ostanut leluja ja myynyt pelejä samoin kuin ennenkin. Tietty laitan hinnan silleen, että menee heti ja ilman tinkaamisia.
Itse olen tehnyt nyt kesällä muutamat kaupat tori.fi:ssä ja ihan ok mennyt? Ilmoituksissani on ollut: "ei tinkaajille".
Eihän siellä uskalla kukaan enää shoppailla. Huijareita ja köyhiä ruikuttajia täynnä koko paska. Vinted on hyvä, tulkaa sinne.
Myyn harvakseltaan jotain vintage lasikuppia ynnä muuta, ihan vain paikallisesti noutokaupalla. En ala toridiileihin enkä taatusti yhtään mitään särkyvää postittamaan.
Katon astiataivaan tms ylihinnoittelusivujen hinnat ja pistän hintaa tyyliin viidesosa siitä.
Harvakseltaan pari esinettä kuussa myyn ja kaikki kyllä menneet. Ärsyttävän paljon toridiiliä tinkaavia ja postitusta ehdottelevia silti.
Laitan edulliset hinnat siksi, että ei tarvi pakkailla ja ajella postiin ja huolehtia ja viedä. Jos olisi postitusvaihtoehto niin vähintään tuplaisin myyntihinnan (ja se olisi siltikin korkeintaan kolmannes jostaan astiataivaan hinnoista)
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä uskalla kukaan enää shoppailla. Huijareita ja köyhiä ruikuttajia täynnä koko paska. Vinted on hyvä, tulkaa sinne.
Pitäis opetella käyttämään, en ole vielä viitsinyt.
Onko siinä pelkkä puhelinsovellus vai voiko ilmoituksia tehdä normaalisti tietsikalta? Pää ei kestä puhelimen pikkunäyttöä eikä yksisormijärjestelmää kirjoittamisessa, on hemmetin hidasta
Vierailija kirjoitti:
Myyn harvakseltaan jotain vintage lasikuppia ynnä muuta, ihan vain paikallisesti noutokaupalla. En ala toridiileihin enkä taatusti yhtään mitään särkyvää postittamaan.
Katon astiataivaan tms ylihinnoittelusivujen hinnat ja pistän hintaa tyyliin viidesosa siitä.
Harvakseltaan pari esinettä kuussa myyn ja kaikki kyllä menneet. Ärsyttävän paljon toridiiliä tinkaavia ja postitusta ehdottelevia silti.
Laitan edulliset hinnat siksi, että ei tarvi pakkailla ja ajella postiin ja huolehtia ja viedä. Jos olisi postitusvaihtoehto niin vähintään tuplaisin myyntihinnan (ja se olisi siltikin korkeintaan kolmannes jostaan astiataivaan hinnoista)
No siinähän noita syitä tuli.
Ihmisillä on rahat tiukassa. Vintagekupista on helppo säästää.
Myös toridiilit ja postitukset on ihmisille ns. tätä päivää ja sellaisia pitäisi opetella yhä useamman kanssa käyttämään.
Nimimerkki / allekirjoittanut on jälkeenjäänyt joka haluaa käteisellä tapahtuvia noutoja. Varmasti karsii joitan ostajia pois. Mutta helpottaa mun elämääni. Ei ole mikään business mulle
Mitä olet myymässä. Olen katsellut telkkaria itselleni, mutta kun torissa pyydetään viisi vuotta vanhasta töllöstä samaa hintaa, millä saa uuden ja paremman kaupasta, niin ei jaksa edes alkaa tinkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinähän noita syitä tuli.
Ihmisillä on rahat tiukassa. Vintagekupista on helppo säästää.
Myös toridiilit ja postitukset on ihmisille ns. tätä päivää ja sellaisia pitäisi op
On helppo säästää, kun ei osta mitään tavaraa enää, koska se on elämässä täysin turhaa.
Olen huomannut saman, kun laitoin hiljattain tavaraa myyntiin. Hinnat kohtuulliset, hyvää tavaraa, kukaan ei edes laita viestiä!
Voin vahvistaa saman ilmiön nettiautossa.
Olen pudottanut autoni hintaa jo tonneilla ja ei ole 1kk aikana tullut ainuttakaan viestiä..
Lasten fillareita olen pari myynyt tässä kesällä.
Mutta käteinen / nouto on monelle jotenkin vieras homma. Onneksi ei vielä kaikille.
Se varmaan on vähentänyt omalla kohdallani yhteydenottoja
Ne on ne postikulut ainakin itselle mikä usein estää ostamasta. 5 euron tuotteeseen tulee 7 euroa postikuluja niin eipä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne postikulut ainakin itselle mikä usein estää ostamasta. 5 euron tuotteeseen tulee 7 euroa postikuluja niin eipä kiinnosta.
No mee hakee?
Torissa ei todellakaan käy kauppa. Nyt on sivuille tullut mainoksia jotka putkahtelee esiin toriilmojen välissä.
Millaista tavaraa siellä myyt?
Olen huomannut, että vaatteet liikkuu aika heikosti, vaikka hintapyynnöt olisivat kohtuullisia. Tosin kyllä siellä näkee ihan ylihinnoiteltuakin tavaraa myynnissä.