Siis miksi jotkut ihmisryhmät osaa coop tai pirkka paskapastoja?
Kommentit (42)
En tiedä, ehkä jotkut vaan on niin taitavia. Itse olen ihan kädetön. Rummosta saan just ja just syötävää.
OLen luullut että pasta on ruoka jossa käytetään makaroneja. Oli sitten mitä merkkiii tahansa. Samaa kamaa.
Ööh. Joko kohta pääset suljetulle?
Ap se jaksaa jauhaa tätä samaa pastaa päivästä toiseen...
En huomaa maussa mitään eroa, ostan aina halvinta.
Miksi jotkut ihmisjoukot ostaa paskoja saksalaisia autoja kuten MB tai BMW. Kiinalaisia riisikuppeja auton pitää olla ellei ole varaa Maybachiin.
Öyh
Durum-vehnäjauho on samaa kamaa merkistä riippumatta.
Rummo on niin hirveä brändin nimi että en pysty ostamaan. Olen kuitenkin ihan OK-näköinen.
Koska yhteen ruokaan se tumma Pirkka makaroni on juuri se oikea tai kelpaa siihen muukin tumma/täysjyvämakaroni, mutta tuossa on paras hinta-laatusuhde nykyään. Toiseen taas pitää olla perusmakaroni, se vaalea, jotta ruoan rakenteesta ja mausta tulisi oikeanlainen.
Rummoa voidaan käyttää johonkin muuhun, tarjoksista sitä ostelen.
Ostan kaikki tuotteet (perus-ruokakaupasta) halvinta. Yleensä se on Coop/X-tra/Rainbow jne.
Ainoa on tiskiaine; ostan vain fairyä koska halpimerkit on oikeasti huonoja!
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sen kummempaa. Xtra on ihan yhtä hyvää ja maksaa neljänneksen Rummon hinnasta.
Joillakin ihmisillä ei ole makuaistia ollenkaan 😂
Voitko ilmoitta milloin jossain kaupasa on tuollainen ihmisryhmä rynnimässä jonkun coop-tuotteiden perässä?
En ole koskaa törmännyt moiseen. Jokainen ostelee, mitä milloinkin tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
rummo ja xtra pasta ovat ihan erilaisia koostumukselta ja maulta. Rummoa käytetään monessa ravintolassakin.
rummo on kyllä aika kallista,pieni tuloiselle
myllyn paras, on hyvä ja edullinen
extra ei kylläole mistään kotosin
Vierailija kirjoitti:
Durum-vehnäjauho on samaa kamaa merkistä riippumatta.
No ei ole. Sitä paitsi halvimmissa pastoissa on tavallista vehnäjauhoa durumin lisäksi.
Up