Mitkä ovat 5 edellistä asiaa jotka kysyit tekoälyltä?
Kerro mitä viisi ( 5 ) asiaa kysyit viimeksi tekoälyltä.
1.
2.
3.
4.
5.
Kommentit (19)
1. Miksi Narnia Velho ja Leijona elokuvassa on ikäraja 12.
2. Miksi Paulo Coelhoa haukutaan.
3. Minkä kokoiseen rakennukseen ei Suomessa tarvita rakennuslupaa.
4. Miksi chihuahuat ovat aggressiivisia.
5. Mitä Don McLeanin American Pie sanoitukset tarkoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyisin tekoälyltä yhtään mitään?
Miksi googletat? Sama asia.
Ei näy, mutta oon kysynyt siltä mm. voiko lehmä pieraista 30 sekuntia pitkän pierun tai että tee vaihtoehtoinen todellisuus jossa lehmät ovat luomakunnan viisain rotu, mutta esittävät vain tyhmiä ja lopulta nousevat kapinaan ja ihmiset joutuvat kaameisiin ihmisnavetoihin ja sitä rataa.
Minä kysyin, että voinko estää ulospäin menevän verkkoliikenteen hosts-tiedostoa muokkaamalla.
Miten saan tekoälyn poistettua. Tekoäly ei suostunut kertomaan vaan yritti selittää miten hyvä se on, joten mykistin sen että se pitäisi edes tekosuunsa kiinni. Minulla on ehkä vähemmän älyä, mutta käytän mielummin omia aivoja kuin roboaivoja.
1 Kysyin miksi US-openin finaali ei näy tv5 sunnuntaina. Ottelun alku oli myöhässä ja tekoäly valehteli, että ohjelmaoikeudet kuuluu eurosportille.
Etsin tietoja taloyhtiömme hallituksen jäsenistä. Käytin eri tekoälyjä niin Chatgpt oli huonoin.
2 krt kysynyt. Toinen oli lihaskuntojumppa. Toista en muista.
Ainoa mihin tekoälyä käytän on yksinkertaisiin käännöksiin. Muuten olen estänyt tekoälyn käytön ja esim googlehaut aina merkinnällä -ai niin ei turhaan anna mitään tekoälyn tekemää yhteenvetoa.
En muista kaikkia. Vastaus jäi silti muistiin. Kuunpimennys oli yksi.
Ap olla hyvä ja listaa myös omansa
Vierailija kirjoitti:
Listasin jo. Alkoi Narnia - elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tekoälyltä miksi ihmisellä on tällainen pakkomielle.
Vastaus oli.
Kyseessä on outo henkilö, jolla on ongelmia ymmärtää ja hyväksyä etteivät kaikki käyttäydy kuten hän haluaa.
Kyse voi olla myös pelko kontrollin menettämisestä. Tämä liittyy kyvyttömyyteen ymmärtää etteivät kaikki asiat mene kuten kuvitellaan. Jos joku menee toisin kuin on suunniteltu, on se hänelle suuri takaisku.
Kuinka pitkä penis seppo taalasmaalla on
En muista kaikki tarkalleen, mutta hain käytännön esimerkkejä kompleksista ongelmista eri toimialoilla. Useampi kysymys samaan teemaan liittyen.
Tarkoituksellisesti en kysy koskaan, siitä vaan tulee hakutulosten kärkeen, arvioin sitten kannattaako uskoa.
1. Pyysin tekemään työhakemuksen
2. Pyysin tekemään työhakemuksen
3. Pyysin tekemään työhakemuksen
4. Pyysin tekemään työhakemuksen
5. Pyysin sitä ehdottamaan mulle millaisia työtehtäviä mun kannattaa hakea mun osaamisella ja kokemuksella
1. Kysyin yli 500 000 riviä sisältävän excel-taulukon pivotointimahdollisuuksista
2. Kysyin Azure connection stringin muodostuskäytännöstä
3. Kysyin notepadin aikaleimakentän muokkauksesta
4. Kysyin New Orleansin julkisesta liikenteestä
5. Kysyin suosituksia New Orleansin autovuokraamoista
Miksi kysyisin tekoälyltä yhtään mitään?