Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? Erotako vai jatkaako?

Vierailija
09.04.2007 |

Olen aivan sekaisin elämäni kanssa. Mieheni jäi kiinni " pettämisestä" vuoden vaihteessa. Kyseessä ei kuulemma ollut mikään suhde, vaan ystävyyttä. Mutta tämä nainen oli minun hyvä ystäväni. Tapailivat muutaman kerran, kävivät kahvilla ja soittelivat/tekstailivat muutamia kertoja. Kuulemma suutelivatkin. Silti mieheni väittää ettei " ollut mitään" . Olen avioeron laittanut vireille. Asiasta olemme keskustelleet monta, monta kertaa. Olen vääntänyt ja vatkannut tätä tapahtumaa mielessäni. Välillä haluan jatkaa, ja elämä hymyilee. Ja välillä taas tuska raastaa sydäntäni. Tänään taas latasin lastillisen pahaa oloani, ja pyysin miestäni ottamaan yhteyttä tähän yhteiseen ystäväämme, että jatkaisivat siitä mihin jäivät. Mieheni on pettänyt minua aikaisemminkin, n. 10 vuotta sitten. Se oli jo käsitelty ja unohdettu tapaus. Tämä toinen tuli täytenä yllätyksenä, tippui pommin lailla syliini. Tämä toinen nainen, ystäväni, on myös vaimo ja äiti. Ei meillä ole enää ikinä mitään puhuttavaa. En halua edes kuulla mainittavan hänen nimeään. Mieheni katuu syvästi, että lähti mukaan tälläiseen, koska rakastaa minua ja lapsiaan. Sanoin tänään, että kalliiksi tuli hänelle ne muutamat kahvikerrat. Hänelle ei jää mitään muuta kuin pahaolo tästä kaikesta, ja sen hän on ansainnutkin.

Tiedän että tänään olen tätä mieltä ja valmis eroamaan tältä seisomalta, ja huomenna voi olla toisin. Onneksi on tämä harkinta-aika. Mutta kuinka tästä selviän, tein sitten niin tai näin ? Onko muita " kohtalotovereita" , ja kuinka selvisitte... ?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, ettei kolmatta kertaa tule.

Vierailija
22/27 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuttunut jo melkein huvittavaksi sanana. Ei sieltä apua löydy jos toinen hakkaa tai pettää. Kunnioittakaa naiset edes ripaus itseänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" käyn mieheni hyvän ystävän kanssa kahvilla salaa mieheltäni, olemme suudelleetkin, mitä teen" ? Ólisiko kaikki täällä sitä mieltä että pikkujuttu, kahvittelu ei haittaa vai saisiko ap haukut päällensä? Luusen että hänet haukuttaisiin pystyyn täällä. Ajatelkaa nyt mitä kommentoitte!

Vierailija
24/27 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä naiset ruikuttavat, miten mies pettää, mutta samalla omat pienet syrjähypyt eivät ole mitään. Ja moni oikeasti ajattelee, että kaikki miehet ovat sikoja ja naiset enkeleitä.

Itsensä kunnioittamista on myös, että antaa anteeksi, osaa suhteuttaa asiat eikä järkyty jokaisesta pienestä jutusta niin kamalasti... Joo joo joo, moni on jo todennut, ettei tällainen selän takana tapahtuva tapailu ole pikkujuttu. Minusta se on.

En tiedä kirjoittajien ikiä, mutta minulle 10 vuotta parisuhteessa ja siitä 5 vuotta naimisissa on opettanut, että joskus tulee kolauksia, mutta niistäkin selvitään. Puolin ja toisin. Parisuhteessa eläväkin voi joskus ihastua toiseen, kokeilla vähän siipiään ja jälkeenpäin katua tekoaan.

Vierailija:

" käyn mieheni hyvän ystävän kanssa kahvilla salaa mieheltäni, olemme suudelleetkin, mitä teen" ? Ólisiko kaikki täällä sitä mieltä että pikkujuttu, kahvittelu ei haittaa vai saisiko ap haukut päällensä? Luusen että hänet haukuttaisiin pystyyn täällä. Ajatelkaa nyt mitä kommentoitte!

Vierailija
25/27 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhdetta ja et arvosta itseäs - taitaa olla sit moni muuki pikku juttu sun suhteessas ja jos susta on tosiaan ok et sun kaveris pussailee sun miehes kans ni vaude-pitäskö ihan mitalli ostaa?

Vierailija
26/27 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö niitä siipiä kokeilla ennen sitoutumista tai rehellisesti?

Vierailija
27/27 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyttä on myös se, että tunnustetaan pienet ihastukset yms. ja annetaan ne anteeksi. Onko kukaan meistä niin täydellinen, ettei naimisiin mentyään enää vilkaisisikaan toisaalle? Suhteessa tulee ylä- ja alamäkiä, ja avioliiton tarkoitus on selvitä niistä yhdessä.

Ei se ole ok, että jatkuvasti puuhaillaan selän takana, mutta jos hairahduksia tulee, niistä ja niiden syistä on kyettävä keskustelemaan. Minulle on omassa suhteessani annettu anteeksi isojakin asioita, eivätkä ne ole sen koommin toistuneet, koska olen kyennyt paneutumaa myös käyttäytymiseeni johtaneisiin syihin. Samoin olen itsekin antanut anteeksi.

En tunne ap:n tapausta niin tarkaan, että voisin antaa absoluuttista analyysiä siitä. Viestissäni halusin kuitenkin myös sanoa, että tällä palstalla usein haukutaan kaikkia miehiä sioiksi ja sitten pidetään ihan ok asiana omia " pikkusuhteita" . Emme te naiset oikeasti niin heikkoja ja hyväksikäytettyjä ole. Omaa järkeäänkin saa käyttää.

-34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi