Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni koko olemassaolo on yksi loputon ääntelyn viidakko!! En jaksa!!

Vierailija
08.09.2025 |

Ukko tulee kotiin. Ovi SLÄMPAM. Kengät ähkien jalasta HNNGG-UH-SCHLOP. Mies menee keittiöön. Lättäjalat SLÄP-TÖP. Keittiön kaapinovet BOM-BOM. Mehun kaato KLOGKLOGKLOG ja mies juo GLYÖGLYÖ-ÄÄHHMMMNNN!

Sitten mies syö KRAK-NJÄÄM-MH-NJÄÄM. Aterimet SKRIIK-VIIKVIIK-KLÄNG. Nenänniisto HRÖÖT-HRÖÖT-ÄHMNN. Mahanrapsutus SKRAAT-SKRAAT, röyhtäys GRYÖÖÖÖÖT. Sohvalle, lättäjalat SLÄP-TÖP, iskeytyminen sohvaan FLÖRT. Pieru FFFFFFRRRRTTTTTT-GRAAAAAT!

Naurua telkkarille HNÄHÄHÄHÄ. Lättäjalat SLÄP-TÖP sängyn luo. Iskeytyminen sänkyyn PUMFF. Mahanraavinta SKRAAT-SKRAAT, pieru GRÄÄÄÄÄT-FT! Naurua Tiktok-videoille HNÄHÄ-HÖHÖ. Lopulta kuorsaus GÖRNÄÄÄÄ-HAG-GÖRNÄÄÄÄ-HAG! Miljoona pierua GLORT-FFFFT, minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF.

Ja huomenna sama helevetti alusta. Miten ihmeessä tätä jaksaa?? Päivästä toiseen?? Jos pyydän lopettamaan metelöinnin, niin tsemppaa ehkä päivän ja sitten alkaa taas. Miten te muut naiset jaksatte tällaista?

Kommentit (623)

Vierailija
581/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

""" Eivät nämä viidakon äänimaailman miehet ole mitään hassun hauskoja efektimiehiä, vaan tietävät kyllä mitä tekevät. Avainsanat ovat vallankäyttö ja alistaminen. """

Todella hyvin ilmaistu! Minulla on tuollainen mölyapina naapurina. Pitää kovaäänistä "hassun hauskaa" huutelua pihallaan, asumme omakotialueella. Kesällä en voi pitää ikkunaa auki, kun älämölö alkaa aikaisesta aamusta. Sellaista itserakasta, oman egon korostamista, hauska ja leppoisa mies olevinaan. 

Taisi tyyppi sitten ihastua minuun, ja kun ei tullut vastakaikua, niin alkoi kostoksi pyörimään pihallani, ikään kuin se olisi normaalia, "hyvän naapurin" toimintaa. Tarkoitus oli tietty ärsyttää. Kun pistin stopin ikkunoideni takana pyörimiselle, niin tyypin todellinen luonne tuli esille: hullu raivonpurkaus ja siitä alkoi vihanpito.

Vierailija
582/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanatonta viestintää, passiivis-aggressiivista kiusantekoahan tuo yleensä on!  Meillä tuo  paiskii ovia ja esineitä kun oikeesti pitäis avautua kiukkunsa syistä. Ehei, silloinhan menettäisi valttinsa; mykkäkoulun tehosteäänet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava aloitus! Piti oikein miettiä että miltä kuulostan. Täytyykin kysyä rouvalta kunhan illalla töiden jälkeen tavataan.

Vierailija
584/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

""" Eivät nämä viidakon äänimaailman miehet ole mitään hassun hauskoja efektimiehiä, vaan tietävät kyllä mitä tekevät. Avainsanat ovat vallankäyttö ja alistaminen. """

Todella hyvin ilmaistu! Minulla on tuollainen mölyapina naapurina. Pitää kovaäänistä "hassun hauskaa" huutelua pihallaan, asumme omakotialueella. Kesällä en voi pitää ikkunaa auki, kun älämölö alkaa aikaisesta aamusta. Sellaista itserakasta, oman egon korostamista, hauska ja leppoisa mies olevinaan. 

Taisi tyyppi sitten ihastua minuun, ja kun ei tullut vastakaikua, niin alkoi kostoksi pyörimään pihallani, ikään kuin se olisi normaalia, "hyvän naapurin" toimintaa. Tarkoitus oli tietty ärsyttää. Kun pistin stopin ikkunoideni takana pyörimiselle, niin tyypin todellinen luonne tuli esille: hullu raivonpurkaus ja siitä alkoi vihanpito.

Yök, tunnistan tyypin. Mulla oli tuollainen tapaus työpaikalla jokin aika sitten. Ahdistavaa, kun tämä teki olemisensa ja tekemisensä tiettäväksi joka ikinen hetki, mutta mitään järkevää tulosta siitä kohkaamisesta ei ikinä tullut. 

Jätti työtehtävät muiden hoidettaviksi, jälkeensä jäi aina vana sotkua ja epämääräistä sälää, istui rentona ja hauskana tyyppinä jalat pöydällä pitämässä sitä hassun hauskaa show’taan. 

Mitään palautetta ei ottanut vastaan ja oli kaiken arkisen ja tylsän yläpuolella. Ja todellakin, todellakin teki itsensä näkyväksi ja kuuluvaksi, niin ettei kenelläkään muulla ollut tilaa edes hengittää. 

Ja tämä tapaus ahdisti työpaikalla, josta sentään pääsi lähtemään neljän aikoihin iltapäivällä, eikä viikonloppuna tätä tarvinnut katsella. Kotona tällainen olisi kestämätöntä.

Vierailija
585/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko itse olevasi hienoääninen.

Vierailija
586/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset ovat tosiaan mölytoosia - kaikki tehdään suurilla eleillä ja paukkeella. Omituisia oman elämänsä lavatähtiä.

Itte oot.

Vierailija
587/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap teillä vielä kotona asuvia alaikäisiä? Ymmärrän jos heidän takiaan yrität vielä kestää isänsä sikailua, mutta jos ei lapsia ole tai he eivät enää asu kotona, niin eropaperit vetämään ja omaan kotiin muutto hop! Minä jätin miehen vastaavanlaisessa tilanteessa. Ihmettelin jo itsekin miksi toisen hengitys tai juomisäänet v*tuttaa niin valtavasti. No, minulla oli rakkaus loppunut - siksi.

Erja

On sillä Erjalla helppoa tuo elämä.

Vierailija
588/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä sitäkin, että nuo kaapit ja paikat kolisee ihan joka paikassa aika herkästi. 

Vierailija
589/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet tai esivaihdevuodet. Kaikki omassa miehessä ärsyttää ja kaikki miehen syytä 

Meinaatko, ettei sua ärsyttäisi, jos mies lähinnä piereskelisi ja viettäisi illat ruudun ääressä? 

Miksi tällainen mies valitaan ja sitten valitetaan? Ottakaa sivistynyt normaali mies niin ei tarvitse itkeä piereskelystä tai maiskuttelusta ja muista äänistä.

No, ei pidä paikkaansa.

Vierailija
590/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos mulla ei ole miestä. Tämä oli taas hyvä muistutus miten ihana asua ja elää yksin. 

No tänä päivänä voit siis olla siitä kiitollinen.

Vierailija
591/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ärsytä mikään muu, kuin 15 min suihku. Mikä hiton tarve on lorottaa sitä lämmintä vettä  niin kauan, kun tukkakin on  5 mm, eikä pese  usein sitä. Se lämmin  vesi on kallista.  Itsellä riittää  5 min ja ensin kastelen itseni, saippuion ja  huuhtelen.  Hana kiinni saippuoinnin ajan.  Okt

Tässä näitä esimerkki ihmisiä.

Vierailija
592/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varte oot ylipäätänsä parisuhteessa kun et siedä puolisoas? Suosittelen teille eroa, että ukkoski saa ettiä rakastavan puolison. Yksinasuminen on nykyaikana täysin normaalia.

Kyllähän se mies saattaa olla ihan perinpohjin kyllästynyt jo kotiin tullessaan, matkalla sinne jo alkaa ahistaa ihan helevitisti.

Vierailija
593/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua ap. Mun poika on tuollainen, nyt jo parikymppinen, mutta teinistä asti kaikki liikkuminen on ollut äänekästä. Portaiden kulkeminen tömistelyä, kaikki ovet, mikroa myöden läimäistään kiinni. MIKSI? Voileivän tekeminenkin on kilistelyä ja kalistelua. 

Elämässähän yleensä tuppaa kilistä ja kalista ja kolista. 

Vierailija
594/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niasystäväni ei juuri ääntele mutta haisee kakalle jos alkaa puuhaan jotain. En kehtaa huomauttaa. Mutta makea kakan haju saa yskimään ja kyökkiin.

Tosi ikävää. Ja naisparka ei sitä itse tajua. Olet jaksanut olla hienotunteinen.

Vierailija
595/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hienoääninen todellakaan, mutta hienotunteinen kyllä. 

Pelkkä astioiden kilinä tai kolina keittiössä ei saa minua hermostumaan, ei myöskään teinien kantapääkävely tai satunnainen ovien paukahtaminen. Tai teinien huoneista kuuluva musiikki tai yöllä ramppaaminen silloin tällöin.

Se mikä minutkin saa hermoromahduksen partaalle on miehen tapa olla olemassaan koko olemuksensa voimalla. Huokailua, ähinää, puhinaa, kyselee turhia koko ajan, puuhaa tuota ja tätä ja koko ajan tarvitsee sitä työkalua tai tätä välinettä. Mutisee ja mumisee ja hermostuu jos en kuule toiseen huoneeseen tätä tajunnanvirtaa. 

Repertuaariin kuuluu myös maiskuttelu syödessä, ryystäminen juodessa, pierut, röyhtäilyt, hygienian laiminlyönti, sohvaan liimaantuminen telkkarin ääreen ja siinä mumiseminen… tai sitten ravaa päämäärättömästi ympäri taloa, pyörii kaikkien jaloissa, mutta mitään ei saa aikaan kuin hermostuneet perheen jäsenet. 

Jotainhan tuossa on vinksallaan. 

Vierailija
596/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita äänet ja laulata niitä jättikajareista niin eiköhän tavat parane.

Vierailija
597/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hienoääninen todellakaan, mutta hienotunteinen kyllä. 

Pelkkä astioiden kilinä tai kolina keittiössä ei saa minua hermostumaan, ei myöskään teinien kantapääkävely tai satunnainen ovien paukahtaminen. Tai teinien huoneista kuuluva musiikki tai yöllä ramppaaminen silloin tällöin.

Se mikä minutkin saa hermoromahduksen partaalle on miehen tapa olla olemassaan koko olemuksensa voimalla. Huokailua, ähinää, puhinaa, kyselee turhia koko ajan, puuhaa tuota ja tätä ja koko ajan tarvitsee sitä työkalua tai tätä välinettä. Mutisee ja mumisee ja hermostuu jos en kuule toiseen huoneeseen tätä tajunnanvirtaa. 

Repertuaariin kuuluu myös maiskuttelu syödessä, ryystäminen juodessa, pierut, röyhtäilyt, hygienian laiminlyönti, sohvaan liimaantuminen telkkarin ääreen ja siinä mumiseminen… tai sitten ravaa päämäärättömästi ympäri taloa, pyörii kaikkien jaloissa, mutta mitään ei saa aikaan kuin hermostuneet perheen jäsenet. 

Jotainhan tuossa on vinksallaan. 

Epäilen kyllä sinun hienotunteituuttasi

Vierailija
598/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
599/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukantainen mies viestii omasta reviiristä

Vierailija
600/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että taidan itsekin olla näitä äänitehostemiehiä. Pitääkin alkaa vähentämään tömistelyä ja ääntelyä. 
Onneksi ei ole vielä (tietääkseni) ollut tuota SLÄT NÖF-tapausta. :D

M56

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi