Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni koko olemassaolo on yksi loputon ääntelyn viidakko!! En jaksa!!

Vierailija
08.09.2025 |

Ukko tulee kotiin. Ovi SLÄMPAM. Kengät ähkien jalasta HNNGG-UH-SCHLOP. Mies menee keittiöön. Lättäjalat SLÄP-TÖP. Keittiön kaapinovet BOM-BOM. Mehun kaato KLOGKLOGKLOG ja mies juo GLYÖGLYÖ-ÄÄHHMMMNNN!

Sitten mies syö KRAK-NJÄÄM-MH-NJÄÄM. Aterimet SKRIIK-VIIKVIIK-KLÄNG. Nenänniisto HRÖÖT-HRÖÖT-ÄHMNN. Mahanrapsutus SKRAAT-SKRAAT, röyhtäys GRYÖÖÖÖÖT. Sohvalle, lättäjalat SLÄP-TÖP, iskeytyminen sohvaan FLÖRT. Pieru FFFFFFRRRRTTTTTT-GRAAAAAT!

Naurua telkkarille HNÄHÄHÄHÄ. Lättäjalat SLÄP-TÖP sängyn luo. Iskeytyminen sänkyyn PUMFF. Mahanraavinta SKRAAT-SKRAAT, pieru GRÄÄÄÄÄT-FT! Naurua Tiktok-videoille HNÄHÄ-HÖHÖ. Lopulta kuorsaus GÖRNÄÄÄÄ-HAG-GÖRNÄÄÄÄ-HAG! Miljoona pierua GLORT-FFFFT, minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF.

Ja huomenna sama helevetti alusta. Miten ihmeessä tätä jaksaa?? Päivästä toiseen?? Jos pyydän lopettamaan metelöinnin, niin tsemppaa ehkä päivän ja sitten alkaa taas. Miten te muut naiset jaksatte tällaista?

Kommentit (623)

Vierailija
561/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä yleensä tietää toisen tavat ennekuin menee yksiin jonkun kanssa. Jos kovin ärsyttää, miksi on mennyt naimisiin. 

Kyllä ihmiset muuttuvat myös todella paljon. Jo sen jälkeen kun ns. alkuhuuma on mennyt, joka on yleensä jotain 9-12kk alkaa tapahtua.

Ei aina, ei kaikilla. 

Mutta useamman kanssa joko minä tai toinen ja usein molemmat ovat jo kolmen vuoden päästä joko muuttuneet tai on vain alkanut kyllästyttää toisen tavat, jotka saattoivat rakastuttaessa olla nimenomaan ihania.

Aloittajaan tämä ei tietenkään päde, tai tuo muuttuminen toki, mutta tuskin piti kuvaamaansa ihanana alusta alkaen.

Vierailija
562/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ukko joka teki tota vähän samaa ihan piruuttaan- oletan nyt- keittiön laatikot paukkui joka päivä, imuroi hampaat irvessä, ovet täysillä kiinni aina. Läpsytti sisällä mustilla pappa nahkaisilla aamutossuilla läps läps, itse se valitti joka asiasta. Eniten mua ihnetytti että kun se kävi vessassa jätti aina pönttöön paperisuikaleen käynnin jälkeen- ehkä peitteli jarrutusjälkiä. Otin eron. Suosittelen jos ärsyttää hemmetisti kun toinen tulee kotiin. Silloin on parempi olla yksin. Ps. Peitteli myös pälvikaljuaan keräämällä loput haituvat hiuslakalla otsalle hattaraksi. Jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla vaikuttaa olevan aika vakavia ongelmia mielenterveyden kanssa. Toivottavasti olet vielä sen verran hyvässä kunnossa, että kykenet hakemaan ammattiapua.

Täsmälleen samaa mieltä - ja näitä päävammaisia ulisijoita riittää, ja riittää, ja riittää.....

Vierailija
564/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinelo on parasta. Ei tarvi kuunnella ketään äijää.

Vierailija
565/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttua. 

kuulostaa, että on jo eron aika. 

Vierailija
566/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin viime yönä niin kovasti että heräsin itsekin.

Vierailija
567/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi tuollaista, toinen naispuolinen. Liittyy nähdäkseni itsekeskeiseen luonteeseen. Naispuolisen röyhtäisyt ovat kuin täysin yllättäen tuleva armeijan yhteislaukaus. Pitäisi pitää kokoajan kuulosuojaimia, ettei tule kuulovauriota. Kuvottavaa.  Molemmat röyhtäilivät ja piereskelivät ruokapöydässä, eivät ilmeisesti kuitenkaan vieraiden seurassa, eli siis osasivat olla tekemättä, jos halusivat. 

Vierailija
568/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla  18- V vielä teini-ikäinen, ei Täys Aikuinen kirjoita moista .

Vierailija
569/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo käytös kertoo siitä paljonko mies arvostaa vaimoaan. Harva möykkäri piereskelee ja röyhtäilee vaikka työkavereiden kanssa lounaalla tai jossain juhlissa. Eli he pystyvät olemaan tekemättä niin.

Vierailija
570/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misophonia?

Vierailija
571/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misophonia?

Liittyy ainoastaan vaan ruokailun ääniin Ap:ta häiritsee kaikki äänet 🤣😂

Vierailija
572/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten olemukseen kuulu röyhtäisyt, kuorsaamiset, piereskely oleellisena osana.

Vierailija
573/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely ja röyhtäily ruokapöydässä on nyt pienimpiä paheita.

Vierailija
574/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni äänistä on ongelma. Kuorsaus, voi olla uniapnea. Tauoton piereminen, väärä ruokavalio. Kömpelyys, ylipaino. Uppiniskaisuus, ei voi hoitaa.

Äijä

Vierailija
575/623 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla vaikuttaa olevan aika vakavia ongelmia mielenterveyden kanssa. Toivottavasti olet vielä sen verran hyvässä kunnossa, että kykenet hakemaan ammattiapua.

Täsmälleen samaa mieltä - ja näitä päävammaisia ulisijoita riittää, ja riittää, ja riittää.....

Herkkänahkaiset miehet, painukaa lukemaan runoja ja juomaan yrttiteetä. 

Vierailija
576/623 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että. Tästä aloituksesta tulisi varmaan alakouluikäisten lempibiisi. 

10 vuotta Vauva.fi-palstan teksteistä tehtyjä lauluja – tämä yhtye juhlii nyt 10 keikan kiertueella

Vierailija
577/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hauska. Voin samaistua täysin. 

Vierailija
578/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä tuli vanhetessaan kuvaan mukaan jatkuva tupina ja jupina. Koko ajan ja kaikkialla, jopa vessassa ollessaan kuului tätä jupinaa ja mutinaa. Ja mun olisi kaiketi pitänyt kuulla kaikki ja  reagoida kaikkeen. 

Mikään ei mieheltä sujunut ongelmitta, kaikista arkisista tekemisistä tuli ihan ylivoimaisen vaikeita ja näiden tekemisen yrittäminen aiheutti vyöryn valitusta, mutinaa, kiroilua. 

Pankki,-ja vakuutusasioiden hoitaminen, laskujen maksaminen, auton huoltoon liittyvät asiat, jopa pelkkä auton tankkaaminen, kodinhoitoon liittyvät tehtävät, ruoan laittaminen. Ihan mikä tahansa arkinen askare muuttui Himalajan valloitukseen vertautuvaan urotyöhön. Ja se mutina, tupina, huokailu, kiroilu taustaäänenä. 

Lopulta tein kaiken, eikä sekään ollut tarpeeksi tai tein väärin. 
Erohan siitä seurasi, mutta sitä ennen ehdin ajaa itseni loppuunpalamiseen ja sen aikana raha-asiatkin menivät retuperälle. Olin kertakaikkisen loppu. Jälkeen päin kyllä tajusin, että mies yksinkertaisesti kiusasi minua, katsoi kuinka kauan jaksan. En tiedä, enkä oikeastaan halua edes ajatella mitä se minusta kertaa, että jaksoin aivan äärirajoille saakka. 

Eivät nämä viidakon äänimaailman miehet ole mitään hassun hauskoja efektimiehiä, vaan tietävät kyllä mitä tekevät. Avainsanat ovat vallankäyttö ja alistaminen.

Vierailija
579/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se äänteli samanlailla jo seurusteluaikana ja kuitenkin rakastuit tulisesti.

Vierailija
580/623 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt AP samaa.  Joitakuita ei ole opetettu kotona ottamaan muita huomioon. Ei ovia tarvitse paiskoa, myöskään keittiönkaappien ovia. Oma isäni opetti mut tosi tarkkaan, että ruoka syödään huulet yhdessä. Ja ovet laitetaan nätisti kiinni. Ja huonekaluja jos siirrellään, niin ne nostetaan, eikä vedellä pitkin lattioita.  Ja kahvia tai keittoa tai muuta kuumaa kun juodaan / syödään, ei päästetä horivia ääniä. 

Nää hommat kuuluu toisten kunnioitukseen eli toisten huomioon ottamiseen. Monta kertaa kun oma ukkoni horii kahviaan kitusiinsa, oon miettiny, että jos tekisin saman teelleni hänen läsnäollessaan. Ois kiva nähdä millanen haloo siitä nousisi, kun miehen mielestä huomauttelen aivan olemattomasta asiasta. Ihme kyllä, ei hän bisnesillallisillaan hori esperssoaan tai toimistollaan paiski ovia kiinni. Joten, tietoa on, mutta viitsiminen kotona pyöreä nolla. Tai sitten vaan pitää päästä huonoa olotilaansa ilmaisemaan, tiedä häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän