Kolmekymppinen perheenäiti: Seksityö on antanut minulle lisää itsevarmuutta ja nautintoa
Tunnen kymmeniä suomalaisia naisia, jotka tekevät seksityötä omasta tahdostaan ja pitävät työstään. Seksityö on antanut minulle lisää itsevarmuutta ja nautintoa. Olen ehdottomasti positiivisesti yllättynyt siitä, miten moni asiakas on kiinnostunut myös minun nautinnostani.
Oman kokemukseni mukaan sekä Onlyfansin että muun seksityön tekeminen on antanut oikeasti valtaa päättää siitä, miten haluan töitä tehdä. Saan myös päättää hinnoittelun ja työajat itse. Missä muussa työssä pääsee tekemään näin? Ja ihminen voi ihan oikeasti nauttia siitä, että voi omalla kehollaan tuottaa nautintoa toiselle. Siitä ei kaivata enää yhtään enempää paheksuntaa. Vuosisatojen ajan naisten seksuaalisuutta on painettu alas milloin milläkin perusteella.
Kommentit (419)
Seksinmyynti on nykyään työ siinä missä kaupankassa.
Vassari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo, seksityötä ei pidä normalisoida tai tehdä siitä "hienoa" ja hyväksyttävää. Maailmassa on tuhansia naisia ja tyttöjä, jotka pakotetaan myymään itseään, ja on oikeastaan todella loukkaavaa heitä kohtaan, että tätä itsensä húoraamista yritetään normalisoida. Mä oon itse myynyt itseäni opiskeluaikoina, ja siinä hommassa ei ole mitään voimaannuttavaa. Asiakkaat eivät ole mitään timmejä, hyvännäköisiä miehiä, joilla on rahaa kuin roskaa. Suurin osa on ylipainoisia, maha roikkuu peniksen päällä, ja kinaavat hintaa alas ihan viimeiseen asti. Extraa saat siitä, jos suostut painamaan ilman kumia, ja senhän takia siihen moni suostuukin. Ei puhuta mistään tuhansista tai sadoista euroista, vaan ihan vaan muutamista kympeistä per pano. Luksushúorat on asia erikseen, ja niihin ei tavallisella suomalaisella mölliäisellä ole varaa, eikä n
Suomalainen nainen voi veloittaa kolmin-nelinkertaisen summan tuohon 50 euroon nähden. Parhaimmillaan enemmänkin. Seksibisnes pyörittää ihan hulluja summia kansainvälisesti. Hyvähän se on, että naiset tekee sen itsenäisesti ja käärii hillot itselleen, eikä perinteisellä tavalla niin, että miehet pyörittää bisneksen ja nsiset saa maapähkinärahat omasta työstään. Nykymeno on tuhannesti terveempää. Verkkoalustat on tehneet sen, ettei tartte edes miestä koskea tai nähdä ja kassa laulaa. Ka-ching!
No joo, käsittääkseni summat ovat paljon isompia, ajattelin vaan, kun tuo yksi työtä tehnyt kertoi että miehet maksaa vaan muutamia kymppejä, luksushuorat sitten erikseen. Sitä suuremmalla syyllä, eihän siitä mihinkään pääse että aika merkittävää tuloa naiselle suoraan käteen aika pienellä vaivalla.
18v opiskelijatyttö voi myydä seksiä eikä mansikoita 👍
Ei muisteta kertoa että tässä ns.työssä on varjopuolia ja paljon. Hehkutetaan kuinka kivaa on tarjota römpsää maksusta. No miksi on sitten kaikenmaailman turvallisuusjuttuja kehissä kun tapaa uuden asiakkaan? Ei tarvita kuin yksi vinksahtanut ja se on siinä, kenties koko elämä. Ja onpa mahtavaa jyystää jotain läskiä ihramahaa maksusta. Ite en vaan rupiais, edes maksusta.
Seksinmyynti nykyään normaalia työtä. Tienaa paremmin kuin jäätelökioskissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muisteta kertoa että tässä ns.työssä on varjopuolia ja paljon. Hehkutetaan kuinka kivaa on tarjota römpsää maksusta. No miksi on sitten kaikenmaailman turvallisuusjuttuja kehissä kun tapaa uuden asiakkaan? Ei tarvita kuin yksi vinksahtanut ja se on siinä, kenties koko elämä. Ja onpa mahtavaa jyystää jotain läskiä ihramahaa maksusta. Ite en vaan rupiais, edes maksusta.
Koskahan Suomessa on seksiä myyvä nainen tapettu? Jos on elämänhallinta ja työturvallisuus kunnossa, niin vaaraa tuskin on. Vaara taitaa olla huumekoukussa olevilla naisilla, jotka joutuvat myymään itseään kaiken maailman hampuuseille annostaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksinmyynti nykyään normaalia työtä. Tienaa paremmin kuin jäätelökioskissa.
Niin? Ehkäpä naiset ei enää viitsi na. kutsumustyönä vaihtaa vanhusten vaippoja surkealla palkalla ja olla jokaisen oikeistosetämiehen vähäteltävänä. Mua kiinnostaa enemmän tehdä massia, pitää hauskaa ja viettää rikas vanhuus. En jaksa naisena nöyräillä jollain kuvitellullla moraalisella voittopallilla, kun huorittelua saa joka tapauksessa 😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vttu on näiden juttujen tarkoitus? Normalisoida ja jopa ihannoda seksityötä, jotta siitä tulisi normaali ammatti muiden rinnalla?
Samaa olen ihmetellyt. Mikä tarkoitus tällaisella viestinnällä oikein on? En itse ainakaan usko hetkeäkään, että seksin myyminen tekee kenenkään psyykkelle hyvää.
Jenkeissä 15% 18-24-vuotiaista naisista omistaa OF-tilin.
Eli useampi kuin joka kymmenes nuori nainen siellä tekee viihdettä koko maailmalle ja kuvat sekä videot pysyvät internetissä ikuisesti.
Miksi? Koska mediassa hehkutetaan niitä muutamaa supermenestyjää, jotka tienaavat miljoonan päivässä.
Suurin osa saa pelkkiä roposia sisällöntuottamisesta mutta maine meni ikuisesti
Voiko kukaan mies katsella sellaista naista, joka on seksityön tekijä, tai vaikka olisi ollut muinoin.
Kyllä tervejärkiselle miehelle tulee inho sellaista naista kohtaan. Hyi helv--.
Ja kirjoittelee salanimen takaa. En arvosta. Kertoisi edes rehellisesti omalla nimellä. Vai onko kuitenkin sitten niin normaalia kuin antaa ymmärtää. Kai lapset sentään tietää? Kyllähän rehellisestä elinkeinosta pitäisi pystyä avoimesti puhumaan.
Ihmetyttää kun Annan paljastusten jälkeen alkaa keskustelu seksityöstä. Ei 16 vuotiaan seksityötä voi rinnastaa näihin vanhempiin ammatinharjoittajiin.
Vierailija kirjoitti:
Seksinmyynti on nykyään työ siinä missä kaupankassa.
Vassari
No ei ole toinen on saastaista iljettävää, sikamaista, epänormaalia.
Onkohan vientiä yli 50 vuotiaalle lihavalle naiselle? Kiinnostaisi helppo tienesti näin työttömänä.
Kyllä Annallakin on käynyt tuuri, kun on melkein lapsena vienyt itsensä tilanteisiin, jossa voi henki mennä. Kuka tuotakin on suojellut kun on tavannut aivan tuntemattomia äijiä missä lie autoissa tai parkkipaikoilla illan hämärässä. Hollannissakin missä on tämä laillista ilotytöt ovat jatkuvan väkivallan uhan kohteena.
Miesten on pakko olla vanhoja.
Ja varattuja.
Tai vammaisia.
En itse pystyisi, mutta jos joku pystyy, niin ok minulle.
Rakastavaan parisuhteeseen tuolta ei enää nousta, mikä lienee tärkeintä maailmassa.
N50
Nykyään en anna edes klikkiä tämän tyyppisille otsikoille. Ihan sama mitä kukakin tekee työkseen, mutta minua ei saa manipuloitua ajattelemaan, että s*ksityö olisi jotenkin hieno ja voimaannuttava asia, jota kaikkien naisten tulisi havitella. Pitäydyn mieluiten omassa työssäni. Miehetkö näitä artikkeleita tehtailee?
Vierailija kirjoitti:
Voiko kukaan mies katsella sellaista naista, joka on seksityön tekijä, tai vaikka olisi ollut muinoin.
Kyllä tervejärkiselle miehelle tulee inho sellaista naista kohtaan. Hyi helv--.
Tapailin miestä, joka oli ostanut välillä seksiä. Hyi. Lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskahan Suomessa on seksiä myyvä nainen tapettu? Jos on elämänhallinta ja työturvallisuus kunnossa, niin vaaraa tuskin on. Vaara taitaa olla huumekoukussa olevilla naisilla, jotka joutuvat myymään itseään kaiken maailman hampuuseille annostaan vastaan.
Onhan noita ryöstöjä missä nainen on hakattu ja raiskattu. EI ne julkisuuteen tule.
Naisväkeä valmistellaan siihen, ettei heitä tarvita tukevaisuudessa muuhun, kun prostituuttiin. Mahtava tulevaisuus siis edessä.. Turha opiskella, haaveilla perheestä tms tavan tylsästä, pelkkä pimppa riittää. Maksullista se ksiä sen olla pittää!
Vierailija kirjoitti:
Ja kirjoittelee salanimen takaa. En arvosta. Kertoisi edes rehellisesti omalla nimellä. Vai onko kuitenkin sitten niin normaalia kuin antaa ymmärtää. Kai lapset sentään tietää? Kyllähän rehellisestä elinkeinosta pitäisi pystyä avoimesti puhumaan.
Ihmetyttää kun Annan paljastusten jälkeen alkaa keskustelu seksityöstä. Ei 16 vuotiaan seksityötä voi rinnastaa näihin vanhempiin ammatinharjoittajiin.
Ei näitä huorittelujakaan täällä edes kukaan omalla nimellä kirjoita. Miksei kommentoijat kehtaa seisoa sanojensa takana, kai lapset sentään tietää?
Suomalainen nainen voi veloittaa kolmin-nelinkertaisen summan tuohon 50 euroon nähden. Parhaimmillaan enemmänkin. Seksibisnes pyörittää ihan hulluja summia kansainvälisesti. Hyvähän se on, että naiset tekee sen itsenäisesti ja käärii hillot itselleen, eikä perinteisellä tavalla niin, että miehet pyörittää bisneksen ja nsiset saa maapähkinärahat omasta työstään. Nykymeno on tuhannesti terveempää. Verkkoalustat on tehneet sen, ettei tartte edes miestä koskea tai nähdä ja kassa laulaa. Ka-ching!