Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eurooppaan syksyllä leviävä tuhkarokko uhkaa myös 50000 Suomessa olevaa ukrainalaista

Vierailija
08.09.2025 |

Pääasiassa kaikki alle 20-vuotiaat suomalaiset, kouluja tai armeijaa käyvät on rokotettu tuhkarokkoa vastaan. 

Muut on sitten Herran hallussa. 

Ootko ajatellut hommata rokotteen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vuoden 1975 jälkeen syntyneet ovat saaneet neuvolassa vauvana, ja 6 vuotiaana tehosterokotukset, tuhkarokkoa vastaan, niin miksi tuista pitäisi panikoida?

Ja jokainen järkevä huoltaja nuo rokotteet on lapsilleen, eli nykyisille alle viiskymppisille hankkinut.

Vierailija
2/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vuoden 1975 jälkeen syntyneet ovat saaneet neuvolassa vauvana, ja 6 vuotiaana tehosterokotukset, tuhkarokkoa vastaan, niin miksi tuista pitäisi panikoida?

Ja jokainen järkevä huoltaja nuo rokotteet on lapsilleen, eli nykyisille alle viiskymppisille hankkinut.

Suomessa asuvilla ulkomaalaisilla, esim virolaisilla ei näitä rokotuksia ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta suomalaisilla on. Päälle viiskymppisillä ei,  mutta he ovat lapsena sairastaneet nämä taudit. 

Vierailija
4/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta suomalaisilla on. Päälle viiskymppisillä ei,  mutta he ovat lapsena sairastaneet nämä taudit. 

Olen 59-vuotias ja sairastanut vaan vesirokon, kuten valtaosa yli 55-vuotiaista. 

Vierailija
5/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 59-vuotias ja sairastanut vaan vesirokon, kuten valtaosa yli 55-vuotiaista. 

Sitten kannattaa ottaa rokotukset, jos ei halua sairastaa 

Vierailija
6/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut lapsena tuhkarokon, vesirokon ja sikotaudin, joten niitä vastaan olen immuuni.

T: Setämies vm. 1967

Vierailija
7/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuo MPR rokote, eli tuhkarokko, sikotauti ja vihurirokko, eli kolmoisrokote kuuluu kansalliseen rokote ohjelmaan ja on kaikille ILMAINEN, joten täysin oma moka, jos sitä ei viitsi hakea.

Kun tuon rokotteen on ottanut, niin se antaa ELINIKÄISEN suojan. 

Vierailija
8/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kukaan niistä 100 000 ryssssssästä ei ole ottanut rokotetta jotka täällä asuu, päästäisiin niistä eroon , kun eivät itse ymmärrä takaisin maahansa mennä vaikka täällä on niin paha olla, raja voitaisiin hetkellisesti avata paluuta varten

Vierailija
9/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta tuohan on hyvä uutinen. Päästään eroon ukrainalaisista vihdoin. Kyllä niitä vaan onkin liikaa.

Ollaan tulossa.

Vierailija
10/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin lapsena 60-luvulla tuhkarokon. Se oli ihan normaali lastentauti. Ei flunssaa kummempi.

Vierailija
11/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen sairastanut tuhkarokon lapsena.

Vierailija
12/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairastanut lapsena tuhkarokon, vesirokon ja sikotaudin, joten niitä vastaan olen immuuni.

T: Setämies vm. 1967

Vesirokkoimmuteetti katoaa todennäköisesti vanhetessa. Kannattaa ottaa rokote.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme