Mikä on sinusta paras nettiselain ja miksi?
Henk. koht. mielipiteitä tulemaan. Millä perusteella olet valinnut sen jota mieluiten käytät.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netscapelle täältäkin ääni.
Ja paras hakukone on ehdottomasti Yahoo
Eipäs vaan Ask Jeeves
Entäs toi Alta Vista?
Vierailija kirjoitti:
opera on nykyään kiinalaisten ("poikahan voi vaikka soitella kotio"). Oli joskus hyvä.
Pari testisaittia:
https://adblock.turtlecute.org
Pojot mulla 98 ja 68
(joo, uskallan luottaa noihin linkkeihin)
Mulla
97 ja 100 (Brave muutamalla lisäosalla)
75 ja 100 (Firefox muutamalla lisäosalla)
Tuo ddg on hakukone, hyvä, muttei "löydä" niin paljon kuin google. Ruvennut vaan miettimään, et sillä mun hakuhistorilla taas tekoäly o-ppii. Ruvennut tympäsee se, et itse maksan kännystä/liittymästä ja mua seurataan, ilmaiseksi. Pitäis munkin saada siitä 'fyrdee'.
Bookmarkatkaa kaikki tärkeimmät, selaimesta riippumatta, niin eipähän ainakaan hakukone/osoiterivi heitä jonnekin "pliis kiv mii mani" sivuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
opera on nykyään kiinalaisten ("poikahan voi vaikka soitella kotio"). Oli joskus hyvä.
Pari testisaittia:
https://adblock.turtlecute.org
Pojot mulla 98 ja 68
(joo, uskallan luottaa noihin linkkeihin)
Mulla
97 ja 100 (Brave muutamalla lisäosalla)
75 ja 100 (Firefox muutamalla lisäosalla)
Toiset tulokset
90 ja 100 (Brave muutamalla lisäosalla) (adblock.turtlecute.org asetettu sallittuihin uBlock Originissa sivun ohjeen mukaan)
98 ja 100 (Firefox muutamalla lisäosalla) (adblock.turtlecute.org asetettu sallittuihin uBlock Originissa sivun ohjeen mukaan)
Lynx on hyvä satunnaiseen selailuun, ei ole turhia häiriöitä. Nykyään vaan nettisivut suunnitellaan niin surkeiksi. Mutta eipä surkeille sivuille kannata mennäkään.
Sit tämmönen: jos oikeasti haluat seurata, mihin pc/laite ottaa yhteyttä, niin darkstat, asentuu porttiin 667. Kännykkään sen varmaan voinee asentaa, mutta vaatinee roottauksen. (windowsista en tiedä, kun en käytä; käyttänyt enää aikoihin).
Asentaa sen reitittimeen (openwrt) ja kaikki liikenne sen kautta. Aika yllättävän paljon on yhteyksiä .... geehen. (tosin kun käytän chromium-pohjaisia, niin ....).
Muistaakseni/luin, et g. "kyselee" aika usein tietoa, että "missä olet". Se siirretty datamäärä on pieni, mutta se sykli - aika .... (olikohan joku 6. minuutti???). Siis jos luulee olevansa deg-ooglattu, niin ei välttämättä olekaan.
(just tsekkasin, läppäri ottaa yhteyttä faceen, vaikka en ole siellä/somessa. outoa.).
Olen käyttänyt Firefoxia vuosikausia, pcllä ja sittemmin myös puhelimella. Mulla on joihinkin juttuihin chrome molemmissa myös, puhelimella käytän sitä pari kertaa viikossa ja inhoan sitä suuresti.
Ilman muuta Opera....siihen on. Saatavissa. Monipuoliset lisäosat ja se on vakain kaikista mahdollisista selaimista...
Chrome on huonoin