Olen aivan selvästi parhaimman näköinen, jonka mies on koskaan saanut tai tulee saamaan. Se on erittäin vaarallista leikkiä
En väitä nähneeni läheskään kaikkia miehen eksiä, mutta olen nähnyt tarpeeksi. Minun kanssani hänelle on kehittynyt sairaalloinen mustasukkaisuus. Mies on itse sanonut, ettei ole koskaan aikuisiällä tuntenut sellaista kenenkään kanssa, ja voin kertoa, että uskon sen täysin. Mies on sanonut minulle, että olen hänen kanssaan vain paremman puutteessa. Haluaisin aivan varmasti jonkun muun. Hän on varma siitä, että olen vähän kaikkien tietyn näköisten miesten perään. Mies keksii piilomerkityksiä sanomisistani ja kiertää sitä loputonta kehää, jossa pointtina on aina se, etten oikeasti haluaisi häntä vaan jonkun aivan muun. Kaiken huippu oli huorittelu. En olisi ikinä uskonut, että hän sanoisi minulle niin. En, vaikka tuo muu käytös on toksista ja sairasta. Näin pitkälle hän ei ole ikinä ennen mennyt. Nyt yritän jatkaa elämääni ilman häntä, mutta helppoa se ei tule olemaan, ja tiedän, että mies alkaa vinkumaan perääni. Estettynä hän on toki tällä hetkellä ja toivottavasti myös jatkossa. Täytyy pysyä lujana.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että pääsit eroon!
Valitettavasti liian aikaista sanoa. Kovasti yritän irtaantua. En jaksa tällaista eikä minulla ole mitään syytä jaksaa. Tiedän kuitenkin millaista vinkumista ja vonkumista häneltä tulee myöhemmin (jos hän jollain tavalla pääsee läpi linjoilta.)
Miehet ovat liian heikkoja johtaakseen tätä maailmaa. Pyssyleikit vaihtuvat sotiin, vaimoja piinataan omilla houruilla jne.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat liian heikkoja johtaakseen tätä maailmaa. Pyssyleikit vaihtuvat sotiin, vaimoja piinataan omilla houruilla jne.
Niinpä. En tosin ole vaimo, onneksi, mutta en voi käsittää tuota vihan määrää. Olen vain yrittänyt olla niin läpinäkyvä kuin mahdollista (olen myös temperamenttinen, joten kynnysmattoa minusta ei saa.) Mikään ei kuitenkaan ikinä riitä. Hän tietää aina parhaiten mitä minä ajattelen ja haluan, ja kostaa omat ajatuksensa minulle.
Minä en ymmärtänyt tekstistäsi juuri mitään. Siis onko mies ihastunut sinuun ja pelkää menettävänsä ja sitten kuitenkin haukkuu ihan huoraksikin. Sekavaa. En sano mitään tästä jutustasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärtänyt tekstistäsi juuri mitään. Siis onko mies ihastunut sinuun ja pelkää menettävänsä ja sitten kuitenkin haukkuu ihan huoraksikin. Sekavaa. En sano mitään tästä jutustasi.
Eksä, jonka kanssa yritimme uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Silti miehet ovat sitä tehneet koko ihmiskunnan olemassaolon ajan.
Noi miehet pettää aina lopulta. Luiskaan vaan.
Tuosta syystä tavismiehet ei ole sopivia kaunottarien kumppaneiksi. Ei niiden itsetunto kestä sitä.
Ukkosi ei ole koskaan käynyt thaimaassa. Siitä se johtuu. Ei sun kannattaisi olla liian itsevarma. Varsinkin sulle alkaa tulee ikää, niin jäät paljon noitten 16-22v tyttöjen taakse.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta syystä tavismiehet ei ole sopivia kaunottarien kumppaneiksi. Ei niiden itsetunto kestä sitä.
Ei hän edes ole mikään tavis minun mielestäni. Hyvännäköinen, mutta yllättävän ilkeä aina loppujen lopuksi. En osaa yhtään arvioida mitä valtaosa hänestä sanoisi, mutta kyllä hän on minun silmääni ihan suurelle osalle ulkoisesti hyvinkin kelpaava.
Hyvä että estit sen! Nyt keskityt voimaan paremmin. Tsemppiä!
Eihän ulkonäkö tietysti välttämättä riitä saamaan tiettyä fiilistä ihmisissä, mutten usko, että kukaan koskaan sanoisi häntä rumaksi tmv.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että estit sen! Nyt keskityt voimaan paremmin. Tsemppiä!
Kovasti yritän. Toivottavasti onnistun :/ Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
On sulla suuret luulot ittestäsi
Minulla on kotona peilejä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
EI ne sovi kellekään, koska ovat tomppeleita.
Mustasukkaisen miehen reaktiot eivät korreloi naisen subjektiivisen ulkonäön kanssa.
Hyvä että pääsit eroon!