Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytöt ne VAATTEET päälle kuntosaleilla!

Vierailija
07.09.2025 |

Ei kukaan halua mennä laitteisiin kun teillä on vaan pikkuhousut ja rintsikat päällä- ne vaatteet pidetään saleilla ja lentokoneissa siksi 

ETTÄ HIKI EI LEVIÄ LAITTEISIIN: kotona voi sitten keekoilla alasti!

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt vaan tykkään squirttaa samalla kun treenaan. Tarvii tulla siihen kinksheimaamaan.

Adaea 19 v

Tule mieluummin luokseni treenaamaan jotta voisit squirtata suuhuni 😍

M28

Vierailija
62/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pukeudun niin kuin itse haluan eikä sinulla ole mitään oikeutta puuttua siihen edes tuijottamalla. Minä tykkään pukeutua paljastavasti mutta se ei anna siltikään sinulle oikeutta edes katsoa minua!!

Pysy sitten kotonasi, niin voit olla täysin alastikin. On epäasiallista tulla ihmisten ilmoille paljastavissa vaatteissa, nyt ei ole kyse edes yökerhosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pukeudun niin kuin itse haluan eikä sinulla ole mitään oikeutta puuttua siihen edes tuijottamalla. Minä tykkään pukeutua paljastavasti mutta se ei anna siltikään sinulle oikeutta edes katsoa minua!!

Pysy sitten kotonasi, niin voit olla täysin alastikin. On epäasiallista tulla ihmisten ilmoille paljastavissa vaatteissa, nyt ei ole kyse edes yökerhosta. 

Ohis: jotkut salit (Olefit, Elixia) ovat sisustaneet salinsa tai ryhmätuntinsa yökerhovalaistuksin. Aivan käsittämätöntä.

Vierailija
64/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamen.

Terveisin 32-vuotias täti, jonka treenistä ei mene puolta aikaa siihen, että nykii pikkuruisia vaatekappaleita peittämään n ännit ja h huulet

Uuh kerro lisää 🤤🍆💦

Vierailija
65/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne pukeudu housuihin kauppareissullekaan, eilenkin jollain nuorella tytönkuikelolla paljas perse paistoi ohuiden mustien sukkiksien läpi ja stringit vaan upposi kannikoiden väliin.

Läääääh puuuuh 🥵💦 uuuuh 🤤

Vierailija
66/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langan naisten keski-ikä on 41 ja keskipaino 87 kg.

Vierailija
67/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt vaan tykkään squirttaa samalla kun treenaan. Tarvii tulla siihen kinksheimaamaan.

Adaea 19 v

🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵

Vierailija
68/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vierailija kirjoitti:

Naisten tasa-arvoa on että naiset saavat kulkea vapaasti valitsemissan vaatteissa. Miksi vastustatte tasa-arvoa ja naisten oikeuksia? 

Monessa paikassa saakin, myös esim. ulkona juoksulenkillä pienet juoksushortsit ja urheilurintsikat on mielestäni ok valinta. Salilla kuuluu olla vähintään polvien yläpuolelle ulottuvat shortsit ja t-paita, jotta paljas iho koskee mahdollisimman vähän laitteita. 

Vierailija
69/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
70/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Vierailija kirjoitti:

Naisten tasa-arvoa on että naiset saavat kulkea vapaasti valitsemissan vaatteissa. Miksi vastustatte tasa-arvoa ja naisten oikeuksia? 

Monessa paikassa saakin, myös esim. ulkona juoksulenkillä pienet juoksushortsit ja urheilurintsikat on mielestäni ok valinta. Salilla kuuluu olla vähintään polvien yläpuolelle ulottuvat shortsit ja t-paita, jotta paljas iho koskee mahdollisimman vähän laitteita. 

Millä salilla on tällainen sääntö? Vai keksitkö itse?

Naisten oikeuksien vapaustaistelu on aina ollut tällaista että on vastustettu perusasioita eli naisten oikeutta omaan rahaan, aborttiin, avioeroon, ja joskus oli hirveää kun naisella oli FARKUT jalassa ja houkuttelee sillä miehiä! Kauheaa! Ei muuta ku huivi kireämmälle päähän jos ahdistaa.

Onneksi naisten vapautuminen etenee pikkuhiljaa ja naiset uskaltavat kulkea myös yläosattomissa vaikka joku kateellinen kyylä valittaisi siitä.

Vierailija
71/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on sellaisia valkoisia ohuita läpikultavia pitkiä housuja ja naiset jättävät alushousut pois ja haluavat näyttää että karvat on ajettu, kun vako tai kamelinvarvas oikein loistaa.

Ois tarkempaa jotta osaa vältellä kyseistä salia?

Vierailija
72/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Langan naisten keski-ikä on 41 ja keskipaino 87 kg.

Minkä langan?

Vierailija
73/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pojat nautimme tästä tilanteesta. Ei nyt pilata tätä.

Vierailija
74/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi naisen tekemä aloitus.

Vierailija
75/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa pukeutua kuten tahtoo.

Vierailija
76/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei haluu?

Vierailija
77/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankomaissa on kuntosaleja, joissa saa treenata alasti.

Vierailija
78/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miehet mennä salille stringeissä, kaverin puolesta kyselen?

Vierailija
79/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niihi laitteisii kuuluuki jäädä hikeä jos treenaa kovaa, sen takia niitä pyyhitään, eli toppavaatteet ei oo ratkasu vaan pyyhe

Hikoileeko tosiaan pikkuvaatteissa  niin paljon?  Tasan laitan ne piukat osat  päälle, ne on kevyet kuljettaa ja helppo pestä.  Desipyyhe tietysti vakiovaruste laitteissa ennen ja jälkeen.  

Vierailija
80/106 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just parhaita ne joilla ne tiukat trikoot on oikein imeytynyt kaikkiin reikiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi