Anna yksi neuvosi Suomen lihavuusepidemian ratkaisemiseksi?
Vain yksi per kommentti. Pidetään selkeänä - ja asiallisena!
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Miten te edes lihotte? Itselläni vaatii ponnisteluja saadakseni edes 3 kg lisää painoa. Sekin lähtee pois parin kk sisällä pois kun kyllästyn jatkuvaan syömiseen. Lopettakaa se jatkuva roskaruuan syöminen ja syökää terveellisemmin.
Itsekin ihmettelen, miksi on kaikenmaailman pöpipäitä, kun minäkin pysyn vain normaalisti eläen henkisesti tasapainoisena. Miksi unettomat eivät vain n7ku enemmmän? Mikseivät työttömät mene töihin, minäkin löysin helposti töistä. Ja miks yksinäiset kökkivät yksin kotona? Miksi? Miksi karhu kakkaa?
Nelipäiväinen työviikko lapsiperheellisille ja siis 18 ikävuoteen saakka. Itse kun olen ollut hoitovapaalla, lapsen ollessa koulussa 1-2lk, sain silloin yhtenä vapaapäivänä liikkua ja hoitaa arkiasioita niin, että ehdin myös muina arkipäivinä liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Henkilön itse toivoman eutanasian laillistaminen. Ja sellainen, että lääkäri ainoastaan määrää siihen tarvittavan kemikaalin/lääkkeen, ja sitä haluavan henkilön pitää ottaa se ilman avustusta. En lähde edes selittämään enempää, sanon vain, että lieventää monta muutakin ongelmaa.
Liian maltillista. Ihmiskunnan kokonainen eliminaatio korjaa 100 % lihavuusongelman ja kaikki muutkin ihmisten ongelmat.
Todella masentavaa, että täällä ollaan esittämässä ratkaisuksi kieltoja ja rajoitteita. Ei noin. Ihmisten on otettava vastuu itsestään. Sen suklaapatukan voi myös jättää ostamatta, vaikka niitä on tarjolla joka paikassa. Jos sen haluaa ostaa, on hieno juttu, että saatavuus on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Karkit pois kassoilta. Laki kieltäisi karkkien myynnin kassoilla ja kassojen läheisyydessä
Joo - onneksi niitä ei löydä jos ovat siellä kaupassa jossain muualla kuin kassalla 😁
Markettien
Limulavat
Karkkikaukalot
Sipsisäkit
Mättöruuat
KAIKKI POIS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeus harrastaa työaikana 1 - 2 h liikuntaa viikossa.
Vuodelta 2015
Pekkansika Oy:n kuntobonuksia:
Virallisen urheilukilpailun suorittaminen 170 euroa
Lenkkeily (vähintään 5 km) 1 euro/km
Työmatkapyöräily (vähintään 5 km/suunta) 25 senttiä/km
Ei tupakkaa 170 euroa/vuosi
Ei alkoholia 170 euroa/vuosi
Tupakanpolton lopettaminen 1000 euroa
Pekkan sika Oy? Eikö Pekka osaa kirjoittaa?
Energiajuomat pois ja unta tilalle
Vierailija kirjoitti:
Henkilön itse toivoman eutanasian laillistaminen. Ja sellainen, että lääkäri ainoastaan määrää siihen tarvittavan kemikaalin/lääkkeen, ja sitä haluavan henkilön pitää ottaa se ilman avustusta. En lähde edes selittämään enempää, sanon vain, että lieventää monta muutakin ongelmaa.
Mitä tekemistä eutanasialla on ylipainon kanssa?
Typerän lihavuuskommentoinnin lopettaminen av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus harrastaa vapaa-aikanaan liikuntaa vaikka joka päivä!
(silti moni on ylipainoinen).
Mikä oli vinkkisi? Ovatko nämä ristiriidassa toistensa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Markettien
Limulavat
Karkkikaukalot
Sipsisäkit
Mättöruuat
KAIKKI POIS
Miksi italialaiset ja ranskalaiset ovat normaalipainoisia?
Siellä ei ole näitä.
Vierailija kirjoitti:
Markettien
Limulavat
Karkkikaukalot
Sipsisäkit
Mättöruuat
KAIKKI POIS
Voi voi, kun on paljon ylipainoisia ihmisiä, jotka eivät koskaan osta limua, karkkia, sipsejä tai mättöruokaa. Minä itse, muiden muassa.
N65, bmi 27
Kuuli kerran kun eräs henkilö kertoi että Viron katukuvassa ihmiset olivat paljon hoikempia kuin Suomessa. Varsinkin naiset. Hän oli asunut Virossa vuosia ja huomannut että varsinkin naiset olivat Virossa paljon hoikemman ja terveemmän näköisiä kuin Suomessa. En väitä että on totta mutta mistä moinen johtuisi. Millaista ruokaa siellä syödään?
Vierailija kirjoitti:
Eutanasia (kreikkaa, eu-thanatos, hyvä kuolema) eli armokuolema tai kuolinapu on tarkoituksellinen kuoleman tuottaminen sellaiselle ihmiselle, joka on parantumattomasti sairas tai kärsii kivuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markettien
Limulavat
Karkkikaukalot
Sipsisäkit
Mättöruuat
KAIKKI POIS
Miksi italialaiset ja ranskalaiset ovat normaalipainoisia?
Siellä ei ole näitä.
Tuo ei kyllä ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodelta 2015
Pekkansika Oy:n kuntobonuksia:
Virallisen urheilukilpailun suorittaminen 170 euroa
Lenkkeily (vähintään 5 km) 1 euro/km
Työmatkapyöräily (vähintään 5 km/suunta) 25 senttiä/km
Ei tupakkaa 170 euroa/vuosi
Ei alkoholia 170 euroa/vuosi
Tupakanpolton lopettaminen 1000 euroa
Pekkan sika Oy? Eikö Pekka osaa kirjoittaa?
Yle ei osannut kirjoittaa oikein 2015.
Entä miehet?