Minkälaisen ihmisen mielestä kaikki "nykymusiikki" on huonoa?
Kommentit (51)
No millainen minä nyt sitten olen? Perheellinen, työssäkäyvä, keski-ikä tuloillaan. Kaavoista ja kangistumisesta en tykkää, uusi musalöytöjä tulee ihan viikoittain. Jostain syystä niiden julkaisuvuosi ei vain ikinä ole vuoden 2010 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
ÄO yli 85
Tarkoitit kai alle.
No mainitse edes 1 esimerkki hyvästä nykymusiikista??
Ei kaikki nykyinen soittolistamusa ole paskaa ylituotettua autotune-sloppia, mutta valtaosa on. Tykkään rutkasti enemmän nollarin ja ysärin kappaleista.
-22v
Vierailija kirjoitti:
No millainen minä nyt sitten olen? Perheellinen, työssäkäyvä, keski-ikä tuloillaan. Kaavoista ja kangistumisesta en tykkää, uusi musalöytöjä tulee ihan viikoittain. Jostain syystä niiden julkaisuvuosi ei vain ikinä ole vuoden 2010 jälkeen.
Eli keski-ikäisen ja keskiluokkaisen mielestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Teddy Swims
Ap
No nykymusiikki ei vain kuulosta hyvältä. Melodia on tylsää. Autotune. Laulutavat. Tykkään vain 80-luvun musiikista koska silloin osattiin käyttää syntetisaattoria. Melodiat oli hyvän kuuloisia. Lauluatavat myös hyviä. Hankala selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄO yli 85
Tarkoitit kai alle.
Ei vaan yli, esim. nykyajan (2020+)mumble rap kuulostaa niin vammaiselta ölinältä ja kahden sanan toistamiselta että pitää olla älyllisesti kehitysvammainen, että sitä kuuntelee ilman että joku uhkaa aseella kuuntelemaan.
Tupacin aikaan rapissa oli jopa lyriikoita ja yhteiskunnallista sanomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teddy Swims
Ap
Liian junnaavaa.
Muutamat ysäribändit ovat tehneet uutta tuotantoa, esim. Suede.
Vierailija kirjoitti:
Arppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen 40-vuotias, eli ihan vielä en ole keski-ikäinen. Luokka-arvauksesi meni pieleen, elän aika autenttisesti.
En osaa innostua musiikista, jossa ei ole keksitty oikein mitään uutta itse. Kuuntelen lähinnä 70-90-lukujen musiikkia.
Ehkä ongelma on siinä että kuuntelee vain jotain radionovaa. Siellä on sitä mikä milloinkin uppoaa.
Tässä tyylilajissa korostuu nuorisomusiikki. Kun me nuorina kuunneltiin musiikkia niin se oli nuorisomusiikkia jossa korostui meidän ikäluokkamme pelot ja toiveet ja sosiaaliset ongelmat ja ennen kaikkea ollakseen rock piti tuntea rock. Sen ajan kappaleet kuunneltiin tarkkaan ja ne helmet sieltä jäi.
Nykyisiin helmiin ei sillä tavalla ehdi paneutua.
Mutta ei esimerkiksi klasarimusiikissa ole mitään kultakausia. Bach toimii, bizet toimii. 200 vuotta väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen 40-vuotias, eli ihan vielä en ole keski-ikäinen. Luokka-arvauksesi meni pieleen, elän aika autenttisesti.
En osaa innostua musiikista, jossa ei ole keksitty oikein mitään uutta itse. Kuuntelen lähinnä 70-90-lukujen musiikkia.
Perheellinen työssäkäyvä on keskiluokkainen ellei ole joku upporikas.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No nykymusiikki ei vain kuulosta hyvältä. Melodia on tylsää. Autotune. Laulutavat. Tykkään vain 80-luvun musiikista koska silloin osattiin käyttää syntetisaattoria. Melodiat oli hyvän kuuloisia. Lauluatavat myös hyviä. Hankala selittää.
Aidot soittimet kuitenkin pesevät kyllä syntetisaattorit ja muut pulsaattorit mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen siis olet?
Ap
Sellaisen, jolla on taipumusta tehdä vahvoja yleistyksiä, siis mustavalkoajattelija. Toisin sanoen henkilö, jonka ajattelussa ja on kehittymättömiä piirteitä.
ÄO yli 85