Työttömille nettiyhteys joka sallisi vain pääsyn TE-palveluihin ja sähköpostin käytön
Työttömien elämästä on tehtävä mahdollisimman epämukavaa kuten Juhana Vartiainen jo aikoinaan totesi.
Kommentit (175)
En ole työtön, mutta käytän nettiä tiedonhakuun kymmeniä kertoja päivässä. Tietoa tarvitaan myös työnhaussa ja oman ammattitaidon ylläpitämisessä.
ap:lle nettiyhteys jolla pääsee vain mielenterveyspalveluiden pariin.
Kait sä nyt haluat leirejä työttömille ap? Ja hihamerkit tietenkin.
Ai ap:n mielestä töitä on haettava pelkästään TE-toimiston palveluista? Ei voi etsiä niitä miltään muilta sivustoilta tai yritysten omilta nettisivuilta? Myöskään omaa ammattitaitoa ei saa työtön ylläpitää vaikka itseopiskelemalla tai lukemalla ammattisivustoja?
Ihan mielenkiinnosta, miten työttömät sitten hakisivat töitä? TE-palveluthan eivät todellakaan ole se tehokkain työnhakukanava, vaan on käytettävä yritysten ja rekryfirmojen sivustoja.
Yhteiskuntaopin kurssille, ap. Opit siellä.mikä on vapaa, länsimainen demokratia, ihmioikeudet jne. ja miten tuo eroaa esim. fasistisesta ja kommunistisesta. Ei tule sitten näitä ehdotuksia.
Ap jatkaa vielä:
Lisäksi minua vaivaa peräsuolen laskeuma.
Ap
Töihinhän voi mennä vain. 😂
Mihinkä sitä nettiä ja s-postia muka tarvitsisi.
Eihän työtön tarvitse yhtään mitään.
Kattilallisella puuroo, vanhat kengät ja ryysyt riittävät töihin menemiseen. 🤣
Niin, ettei ole asiaa firmojen sivuille, jossa on ne avoimet työpaikat ja niille hakulomakkeet? Yksityisen sektorin työpaikat eivät ole siis TE-sivuilla, eikä TE työtä tarjoa kenellekään, korkeintaan kaltaisilleen omakiusaajille. TE, nykyisen kuntakokeilun ainoa tehtävä on ainoastaan tuo unelmasi: työttömän syyllistäminen ja arkielämän vaikeuttaminen. Ehdotuksesi on 100-varma tapa pitää ihminen täysin tietämättömänä avoimista työpaikoista ja työttömänä loppuelämänsä.
Oikeisto ei löydä maailmasta muuta kommentoitavaa pahuutta kuin työttömät, oli kommentti sitten läpällä tai tosimielessä kirjoitettu.
Kas kun ei pakotettua eutanasiaa.
Ap on kotiutunut Pohjois-Korean vierailulta. Oliko kivaa matkasellissä?
heh, silloin kun edellisen kerran olin työtön ysärin lopulla, jouduin pärjään kirjaston nettiyhteyksillä, sinne vaan varaus tunnista netissä ja menoksi, ajat oli kyllä todella toiset
Te toimiston sivut on hanurista. Hyväksyin tehtävän niin olisin samalla katsonut muut tiedot. Tuli vain sivua ei voi näyttää. Taas joutuu soittamaan sinne karenssin ja orjuuksien jako toimistoon.
Olen mielenterveys ongelmainen hullu jonka pakkomielle on haukkua työttömiä päivittain aamusta iltaan. ap
Ap, nyt on lääkkeiden ja aamupalan aika.
T kehitysvammaishoitajasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen mielenterveys ongelmainen hullu jonka pakkomielle on haukkua työttömiä päivittain aamusta iltaan. ap
On huomattu. Toivottavasti paranet joskus.
:D