Siis selittäkää tyhmälle arvoisat tori.fi -myyjät
Jos teillä on toridiili käytössä, jossa on haluamanne hinta, miksi ette silti myy tuotetta siihen hintaan mitä olette itse määritelleet?
Jos teillä ei ole toridiiliä käytössä, mutta teillä on haluamanne hinta merkattu, ja ostaja kysyy teiltä mihin maksan/mistä noudan ja koska, miksi ette vastaa mitään, vaikka viestin olette lukeneet?
Ja nyt en tarkoita mitään "ostaja kysyy typeriä", "en ole saanut ilmoitusta torilta" tai "tuote on varattu mutten kerro siitä kellekään mitään" -selityksiä, vaan miksi ette vastaa mitään tai edes hylkää tarjousta, jos toinen haluaa ihan selkosuomella ostaa myymänne tuotteen, kun kuitenkin vaivaudutte lukemaan viestin?
Mä olen tällä viikolla kolmeen eri kohteeseen ilmaissut ostohaluni: kaksi toridiilillä sillä tarjouksella mitämääräajassaaikamääreessä, toiseen laitoin vielä erikseen viestin että olen valmis ostamaan haluamallaan hinnalla edelleen vaikka tarjous meni umpeen, mutta myyjä luki vain viestin eikä koskaan vastannut - yhdelle myyjälle laitoin viestin, että ostan, mistä voin noutaa, minulle käy kaikki - ei vastausta, vaikka viesti kyllä nähty. Kaikki kolme myös edelleen torissa myynnissä.
Nämä on lisääntyneet hurjasti viime kuukausina. Alkaa ostajan näkökulmasta kyrsimään jo moinen! Itse myyn viikottain tuotteita, ja reagoin aina edes jotenkin kaikille viestin kirjoittajille.
Hirveä typo, siis "mitämääräajassaaikamääreessä" piti olla, että tarjous meni vanhaksi koska myyjät eivät reagoineet torin määräajassa..