Sopiiko pohjemittainen neulemekko sellaisellekin joka ei ole kroppatyypiltään pitkä ja laiha?
https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/4384460819f5466bb4b9fc578e4…
tai
https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/2c9f0680962043359c2df891b70…
Toivottavasti linkit toimii. Olen keskimittainen, en lihava enkä laiha. Aika suoravyötäröinen
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Sopii, miksei. Jos kaunis vyötärö niin erityisen hyvin.
No kun ei ole😔
Ei pitkä tarvitse olla. Sopii lyhyillekin.
Vierailija kirjoitti:
Korostaa masua
Sitäkin vähän on. Makkara tuossa navan yläpuolella. Joo ehkä mä unohdan noi neulemekot.
Vaikea sanoa. Kannattaa kokeilla eri malleja. Esim. noista kuvista tuo alempi malli on aika vaativa vartalon suhteen. Ylempi vartalon suhteen sallivampi. Tuntuisi, että hieman väljempi malli sopii monille. Aika harvalla on mikään mallivartalo.
Uskon, että löydät kivan mekon.
Pitkälle ja laihalle sopii huonosti, paremmalta tuollainen näyttää vähän muodokkaamman päällä.
Kunhan tiedät, että pohjemittaiset visuaalisesti paksuntavat pohkeita ja lyhentävät..
Vierailija kirjoitti:
Kunhan tiedät, että pohjemittaiset visuaalisesti paksuntavat pohkeita ja lyhentävät..
No sääret mulla on ihan kunnossa. Hoikat.
Minusta tuo eka voisi sopia hyvin suoran malliselle vartalolle levenevän helman takia. Neulemekkoja on paljon eri mallisia, joten eiköhän jokin sopivakin löydy.
Itse käytän suoramallisia, lähes nilkkapituisia neulemekkoja. Olen persjalkainen ja noissa se ei tule niin esille. Tuo alemman kuvan pituus olisi minulle kaikista huonoin.
Ei sovi, on kuin tasapaksu pötkylä.
Kaltaisellesi sopii kevyt sihokityyppinen alaspainlevenevä väljä mekko ,jossa uläosassa hieman röyhelöä hihoissa tai tms ja pituus jus polven yläpuolelle. Sellainen tyttömäinen hempsukka. Ei tiukka makkarankuori
Marimekon tunika ja leggingsit ja tennarit sopii kaikille yli 35v tädeille.
Miksi tuhlaat rahojasi lumppuihin?
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisellesi sopii kevyt sihokityyppinen alaspainlevenevä väljä mekko ,jossa uläosassa hieman röyhelöä hihoissa tai tms ja pituus jus polven yläpuolelle. Sellainen tyttömäinen hempsukka. Ei tiukka makkarankuori
Eikö tuo polvipituus ole aika tätimäinen? Midi on nuorekkaampi. Riippuu tietysti mekon mallistakin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo eka voisi sopia hyvin suoran malliselle vartalolle levenevän helman takia. Neulemekkoja on paljon eri mallisia, joten eiköhän jokin sopivakin löydy.
Mä en ole vielä löytänyt polvimittaista tai vähän yli neulemekkoa jossa se hameosa olisi suht leveä muttei pliseerattu, kaula-aukko aika iso v- tai o-aukkoinen, pitkähihainen, yläosa tyköistuva. Matsku suurimmalta osalta ainakin luonnonmateriaalia, villaa tai edes viskoosia tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sääret mulla on ihan kunnossa. Hoikat.
Sehän ei liity tähän.
Sopii, miksei. Jos kaunis vyötärö niin erityisen hyvin.