Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo selviää että esihenkilösi ja kolme työkaveriasi on harrastanut seksiä uuden seurustelukumppanisi kanssa

Vierailija
06.09.2025 |

Mitä ajattelisit? Seksi on tapahtunut kun kaikki osapuolet ovat olleet vapaita eli ennen sinun seurusteluasi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupaikkakunnilla todennäköistä. Siihen tottuu.

Vierailija
2/12 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Riippuu varmaan siitä milloin nämä ovat tapahtuneet. Onko aikaa 10-20 vuotta vai 3-8kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan siinä sulateltavaa. Riippuu tietenkin naisesta.

Vierailija
4/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän sitten on. Ei se multa pois ole kun ei olla seurusteltu niihin aikoihin.

Vierailija
5/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ideaalia missään nimessä mutta myöskin pikkukaupungin asukkina hiukan tällaista joutuu kyl sietämään kun näin 40+ aloitti uuden suhteen. Miehellä 2 pitkähköä parisuhdetta ja sitten tapailuja vuosien varrella, ei mitään valtavia määriä mutta kertyyhän sitä jos sinkkuna pyörii. Itsellä vähemmän kun oli yksi 25v suhde plus parit tapailut ennen nykyistä. Olen täysin tottunut jo tähän, kaksi entistä onkin harrastustuttuja mullekin. En tykkää mytta siedän ja iloisesti moikkaan, tää on elämää

Vierailija
6/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varmaan muuttaa jo vähän isompaan kylään. 

Vierailija
7/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais varmaan muuttaa jo vähän isompaan kylään. 

Miksi?

Vierailija
8/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten voit kahvipöydässä kysellä vinkkejä mistä puolisosi tykkää.

Vierailija
9/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että olen paras kaikista, koska hän haluaa olla minun kanssani suhteessa.

Vierailija
10/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuollaisen kanssa mennä suhteeseen lainkaan, kun kuka sitä nyt kokokylän polkupyörää rupeisi omimaan. hyi olkoon että oikein ällöttää tuollaiset kaiken kansan käyttämät ylijäämät.

Vierailija
11/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mitä ajattelet, ap?

Vierailija
12/12 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mitä ajattelet, ap?

En tiedä. Itselläni ei ole kokemusta tuollaisesta. Luulen sen olevan tilannekohtaista. Mikäli suhteessa ei olisi mitään epäröintiä, niin se ei haittaisi. Mikäli suhteen jatkaminen mietityttäisi, niin tämä voisi vaikuttaa eroamiseen.

Asia tuli mieleeni sattumalta kun isolla työpaikalla on ihmisiä kenellä on ollut suhteita samassa työpaikassa olleiden kanssa. Vakavampia ja ei niin vakavia suhteita. Exä, nyxät ja hetken huumat kaikki samassa työpaikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme