Exä postailee palstalle
Ihan selvästi tunnistan exän kommentit ja aloitukset. Samat vanhat jutut. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta ärsyttää ettei muuta paikkaa löytänyt jutuilleen. Jos luet tämän, niin voisitko mennä muualle? Tiedän ettet oikeasti ole kiinnostunut pätkän vertaa tämän palstan asioista. Olet vain hämmentämässä keskustelua, kuten aina ennenkin. Tekisit sen nyt tämän kerran jossain muualla. Kiitos.
Kommentit (16)
Exäsi siis miettii että kannattaako kohottaa taikinaa jääkaapissa ja sellaista
Naamari on ollut yli 20 asteen koulutus ja konsultointi Oy. Kuovi menee niin nopeasti ettei näitä rahapyyntejä kannata varata kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet elämässä epäonnistunut hiiren suoliston läpi pusertunut laaman kokoinen arbuusi.
T. Exäsi
Hassua, mun exä sanoisi jotain tuollaista. Onko meidän kaikkien exät täällä? Ihanaa!
Ei minuakaan sinun jutut kiinnosta mutta silti joudun niitä lukemaan. Voitko lopettaa ja mennä muualle?
Mopon kyydissä olleet on vain kaksi toheloa, joiden avulla parannetaan ja juodaan viinaa ja tupakkaa.
Jaakko haluas nauttia vapaasta tahdostaan riippumatta siitä mitä järkeä on tuossa nyt sitten.
Aloittaja taitaa mennä nukkumaan ja sitten syödä ne melontatarpeet ja koettavaa löytyy myös lähdekielellä.
En ymmärrä mitään tästä salakielisestä tekstistä mutta minusta tuntuu että täällä palstailee 'useat osapuolet' eli exät senkun lisääntyvät. Taitavat olla oikein stalkkareiden ja ghostaajien armeijat liikkeellä. Jos viesti on minulle niin voisit kirjoittaa selkosuomella. Haluan ymmärtää eikä ole kivaa jos epäselvät viestit ja sanomat jää kummittelemaan päähän. Kiitos etukäteen.
Minäkin tulin tänne alunperin laittamaan juoruämmä-exälle (miespuoleinen) kuitit. Loppuu se saatanan valehtelu.
Meitä on siis enemmänkin. Olen vain käymässä tosin, en ole vauva-ihmisiä.
Lakkaa stalkkaamasta eksääsi ap! Mene toiselle palstalle.
Minne muualle ajattelit ne postaukset lähetettäviksi - suoraan sinulleko? Anna sitten ohjeistus mitä tässä tilanteessa toivot tehtävän tai saa tehdä. Ei ole paljon palstoja joista valita.
Tarjoaa foliorullaa.
Tee itsellesi hattu.
Taidan tietää sun exän. Onneksi jätit sen 🐷:n.
Itse olet elämässä epäonnistunut hiiren suoliston läpi pusertunut laaman kokoinen arbuusi.
T. Exäsi