Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 56-vuotias ja viimeisen kahden vuoden aikana rupsahtanut todella pahasti

Vierailija
06.09.2025 |

Samoihin aikoihin loppuivat kuukautiset, joten hormoneista vissiin johtuu. Surullista edes katsoa peiliin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojumpasta on hyötyä, mutta tahtoo unohtua naaman vääntely arjen kiireissä. 

Ei se varmaan kelloa takaisin päin käännä? Löytyisiköhän youtubesta ohjeita.

Vierailija
22/26 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat, tosin mulla alkoi pari vuotta myöhemmin, olen nyt 60-v. Mutta yli 55 v tuntuu olevan joku maaginen rajapyykki. Vielä 50 v täytettyäni kysyttiin papereita Alkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytän miehiä! Missä ovat naistennaurattajat? Jos naiset nauraa kikattaisivat kippurassa, olisi vain naurunryppyjä silmäkulmissa. Happamat mölähtelijät saavat naamani venähtämään tympääntyneisyyttäni. 

Naistennnaurattajat eivät uskalla enää lähestyä naisia koska koskaan ei voi tietää tekeekö nainen asiasta rikosilmoituksen. Se on nykyään hyvin yleistä.

Vierailija
24/26 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojumpasta on hyötyä, mutta tahtoo unohtua naaman vääntely arjen kiireissä. 

On ihan omaa syytä jos on tehnyt elämänsä niin kiireiseksi ettei ehdi väännellä naamaansa muutamaa minuuttia.

Vierailija
25/26 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ulkoisesti vanhentunut viimeisen parin vuoden aikana omasta mielestäni tosi paljon. Suurin syy ehkä huomattava tahaton laihtuminen ja raskas elämäntilanne, joka valitettavasti näkyy kasvoista. Välillä ärsyttää ja harmittaa paljonkin, mutta yleensä en vaan yksinkertaisesti jaksa välittää kun en sille mitään voi. Välillä yritän tsempata ja hoitaa itseäni paremmin, mutta jos ei jaksa niin ei jaksa. Ikää yli 50v mutten kyllä tunne itseäni vanhaksi. Ehkä tästä vielä noustaan uuteen kukoistukseen kunhan tilanne helpottuu!

Vierailija
26/26 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ulkoisesti vanhentunut viimeisen parin vuoden aikana omasta mielestäni tosi paljon. Suurin syy ehkä huomattava tahaton laihtuminen ja raskas elämäntilanne, joka valitettavasti näkyy kasvoista. Välillä ärsyttää ja harmittaa paljonkin, mutta yleensä en vaan yksinkertaisesti jaksa välittää kun en sille mitään voi. Välillä yritän tsempata ja hoitaa itseäni paremmin, mutta jos ei jaksa niin ei jaksa. Ikää yli 50v mutten kyllä tunne itseäni vanhaksi. Ehkä tästä vielä noustaan uuteen kukoistukseen kunhan tilanne helpottuu!

Yleisesti ottaen laihat ihmiset ovat vanhemman näköisiä kuin lihavammat. En nyt sitten tarkoita mitään ihravalasta vaan sellaista pientä pulleutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan