Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tehdä kun toinen heittäytyy tyhmäksi ja yrittää kääntää keskustelun minuun, kun pitäisi kerrankin puhua hänen teoistaan?
06.09.2025 |
En ole koskaan ennen (oikeasti koskaan ennen) tuntenut samanlaista yhteyttä kenenkään kanssa, mutta tämä raastaa hermojani niin paljon. En jaksa enää tuota tyhmän esittämistä ja minun tahallista uuvuttamistani, kun yritän puhua kuin aikuiset. Hän on minua vuosia vanhempi ja sanonut rakastavansa. Yhteydenpidossa ei sinänsä ole mitään vakavaa ongelmaa, en jaksa kaikkea nyt selostaa. Mutta minä haluan vastauksia tiettyihin asioihin, eikä hän anna niitä minulle. Pitääkö minun jättää muuten toimiva suhde tämän takia??
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kaikki tyhmät eivät esitä tyhmää. Näyttää että ette ole sanalla tasolla mitä tulee keskusteluyhteyteen. Suhde ei toimi.