Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat vain valittavat pieniä palkkojaan vaikka lähihoitajankin nettopalkka jo 2500 €/kk, usein enemmänkin

Vierailija
06.09.2025 |

Ei ole mielestäni mikään pieni palkka. Jos tekee yövuoroja niin tilille tulee jo yli 3000 €/kk. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole edes tuon verran bruttopalkka.

t. Lähihoitaja

Vierailija
2/7 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut mulla. Jotain 1500 euron luokkaa enemmänkin. Yksityisellä siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noin hyvin saa?

Mä olen ollut hussilla sairaanhoitajana kymmenen vuotta, eikä kk palkka ala edes kolmosella.

Vierailija
4/7 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans ihmetellyt tätä kitinää palkasta. Jos tekee joka päivä 8tuntia ylitöitä, kaikki viikonloput, sunnuntait, pyhät ja päivystykset, voi tienata yli 5 tonnia kuussa. Jos tekee 24/7 töitä koko kuukauden niin varmasti saa vieläkin enemmän.

Vierailija
5/7 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saa jos on orjana töissä tekemässä pitkiä päivä. On ihan eri asia saada 3000 käteen 8-16 työstä kun asua töissä ja luopua vapaa-ajasta ja perheen näkemisestä. Kiva muistella vanhana miten joulut ja juhannukset tuli vietettyä, että saa sata euroa käteen enemmän.

Vierailija
6/7 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaupanalalla ainakaan noin paljon tienaa. Reilun tonnin nettona saa kuussa käteen. Miks nää isopalkkaset aina valittaa?

Vierailija
7/7 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen matalapalkka - alalla ja kk-palkka on minulla noin 1550 e/kk. 

Kun pakolliset menot maksaa, eipä ihmeitä rahaa ruokaan & bensaan ( tuota tarvitaan työmatkoille ) jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan