Hoitajat vain valittavat pieniä palkkojaan vaikka lähihoitajankin nettopalkka jo 2500 €/kk, usein enemmänkin
Ei ole mielestäni mikään pieni palkka. Jos tekee yövuoroja niin tilille tulee jo yli 3000 €/kk.
Kommentit (7)
Eipä ole ollut mulla. Jotain 1500 euron luokkaa enemmänkin. Yksityisellä siis.
Missä noin hyvin saa?
Mä olen ollut hussilla sairaanhoitajana kymmenen vuotta, eikä kk palkka ala edes kolmosella.
Mä olen kans ihmetellyt tätä kitinää palkasta. Jos tekee joka päivä 8tuntia ylitöitä, kaikki viikonloput, sunnuntait, pyhät ja päivystykset, voi tienata yli 5 tonnia kuussa. Jos tekee 24/7 töitä koko kuukauden niin varmasti saa vieläkin enemmän.
Joo saa jos on orjana töissä tekemässä pitkiä päivä. On ihan eri asia saada 3000 käteen 8-16 työstä kun asua töissä ja luopua vapaa-ajasta ja perheen näkemisestä. Kiva muistella vanhana miten joulut ja juhannukset tuli vietettyä, että saa sata euroa käteen enemmän.
Ei kaupanalalla ainakaan noin paljon tienaa. Reilun tonnin nettona saa kuussa käteen. Miks nää isopalkkaset aina valittaa?
Itse työskentelen matalapalkka - alalla ja kk-palkka on minulla noin 1550 e/kk.
Kun pakolliset menot maksaa, eipä ihmeitä rahaa ruokaan & bensaan ( tuota tarvitaan työmatkoille ) jää.
Minulla ei ole edes tuon verran bruttopalkka.
t. Lähihoitaja